Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Hurra! We noteren eind november 2029 en Örgryte IS is weer kampioen. Het betekent de vierde titel onder mijn leiding en de 18e in de clubgeschiedenis. We evenaren hiermee 'grote broer' IFK Göteborg en hoeven enkel Malmö nog voor ons te dulden met haar 22 titels. 

Tevens is dit het eerste jaar waarbij we ongeslagen blijven. Vorig jaar waren we aanvallend sterker, maar dit jaar kwam je echt niet door onze verdediging heen gespeeld. Met 22 clean sheets en überhaupt maar 9 tegendoelpunten is de laatste linie dit jaar onze achilleshiel geweest. 

Het is voor nu de hoop dat de Zweedse competitie zelf ook wat gaat groeien. We zijn dit seizoen met vijf ploegen in de Europese groepsfases vertegenwoordigd, dus het begin is er. Ik wil me er vanaf nu ook meer op richten om talent binnen Zweden te verhuren om de competitie te versterken. Ik ben benieuwd hoe dat gaat verlopen. Tevens hoop ik nog altijd op meer doorstroom vanuit de eigen jeugdopleiding, want die talenten blijven vooralsnog achter. Genoeg werk aan de winkel dus in Göteborg! 

q4Y2bCc.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Michiel RAFC:

Is er iemand die erin slaagt maandelijks winst te maken? Ik maak echt elke maand 5 miljoen verlies en heb niet eens zo'n hoge spelerslonen. Slaag daar trouwens met geen enkele club in.

Volgens mij, maar pin me er niet op vast, wordt de belasting (die melding krijg je aan het eind van het jaar) - maandelijks terugbetaald? Als je dus een naheffing krijgt van 20 miljoen is dat 20/12 en dus bijna 2 miljoen.

Enfin, ik heb het ook hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Michiel RAFC:

Is er iemand die erin slaagt maandelijks winst te maken? Ik maak echt elke maand 5 miljoen verlies en heb niet eens zo'n hoge spelerslonen. Slaag daar trouwens met geen enkele club in.

Enige manier is om een handelshuis te worden waardoor je maandelijkse bedragen krijgt via transfers denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraagje. Ik zie genoeg tweede elftallen die niet aan een speelbare competitie deelnemen (zoals bijv. Fortuna Sittard).

Krijg je, zoals in vorige fm's, weer de vraag of je wilt instromen in de beloftecompetitie?

bewerkt door Jarich.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Michiel RAFC:

Ik heb het ook, maar ik besteed hier eigenlijk geen aandacht aan. Een lucratieve verkoop op z'n tijd of de premies aan het eind van het seizoen maken het vaak wel goed. Of er moeten dusdanig veel schulden zijn dat ik de financiën er eens bij pak om te kijken waar ik kan snijden maar de keren dat ik dit heb hoeven doen is op één hand te tellen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Michiel RAFC:

Hoe wordt het televisiegeld in jouw competitie uitbetaald? In sommige landen is dit aan het begin of einde van het seizoen en krijg je alles in een keer. In sommige landen krijg je het ook per wedstrijd of maand en maak je dus in de maanden zelf niet echt verlies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Nom de Guerre:

89f7e35f988a5d276608531062447334.png

Geen geplande club, maar het kriebelt wel...

Ik zou het doen, leuke club, denk ik? Iig lekker Canada ipv Usa...

Mijn laatste wedstrijd van vanavond/vandaag gespeeld 1-3 winst bij Kopenhagen in de CL laatste 16, eerste duel. En ik heb de top 5 hoogste salarissen van de top 4 PL teams(in mijn save hier  op 5 maart 2030) nu gedeeld. Die van ons is hoog, maar check vooral hoe hoog ze zijn bij City en hoe relatief laag bij Villa dat knap 4e staat. Wij staan 1e, City 2e en Liverpool 3e.

Top 5 salarissen Aston Villa.png

top 5 salarissen Liverpool.png

Top 5 salarissen City.png

top 5 salarissen Arsenal.png

Kopenhagen-Arsenal 1-3.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er iemand met een razendsnelle PC die enkele seizoenen kan simuleren om te kijken of er foutmeldingen in een Lower League file zitten? Hij is wel getest met 24.3 en geen problemen. Het aanmaken van een save met dit bestand geeft geen foutmeldingen, maar het zou jammer zijn als er na een seizoen spelen wel problemen aan het licht komen :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jotew:

Is er iemand met een razendsnelle PC die enkele seizoenen kan simuleren om te kijken of er foutmeldingen in een Lower League file zitten? Hij is wel getest met 24.3 en geen problemen. Het aanmaken van een save met dit bestand geeft geen foutmeldingen, maar het zou jammer zijn als er na een seizoen spelen wel problemen aan het licht komen  

Ligt er een beetje aan wanneer je wilt spelen..

En hoeveel seizoenen je gesimuleerd wilt hebben.

bewerkt door De Raam
Link naar opmerking
Deel via andere websites