Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

3 uur geleden zei Nom de Guerre:

Wat zoek jij eigenlijk in een FM save?

Dat is een hele goede vraag. Meestal ben ik een man van de one club saves, kleine club groot maken. Maar de laatste jaren probeer ik altijd naar een nieuwe club te gaan in eenzelfde save, waardoor ze vaak mislopen. En dan ga ik weer op zoek naar iets nieuw, maar dan ga ik het telkens in mijn hoofd denken 'maar dat heb ik al gedaan met...' terwijl ik dat eruit moet krijgen, want uiteindelijk wordt elke save wel hetzelfde.

52 minuten geleden zei Glenn08:

Dat is een hele goede vraag. Meestal ben ik een man van de one club saves, kleine club groot maken. Maar de laatste jaren probeer ik altijd naar een nieuwe club te gaan in eenzelfde save, waardoor ze vaak mislopen. En dan ga ik weer op zoek naar iets nieuw, maar dan ga ik het telkens in mijn hoofd denken 'maar dat heb ik al gedaan met...' terwijl ik dat eruit moet krijgen, want uiteindelijk wordt elke save wel hetzelfde.

Ondanks dat wij even aan elkaar moesten 'wennen', lijken wij in sommige dingen best wel een beetje op elkaar. Misschien was dat wel het probleem? ;c

8 minuten geleden zei De Raam:

Ondanks dat wij even aan elkaar moesten 'wennen', lijken wij in sommige dingen best wel een beetje op elkaar. Misschien was dat wel het probleem? 

Met dan het grote verschil dat ik helemaal niets van het tactische ken ;c

Op  het moment de wedstrijd begon was dit de nummer 1 Arsenal tegen nummer 2 Newcastle, evenveel punten, doelsaldo lichtelijk in voordeel Arsenal. Na dit pak rammel wij nog overtuigender nummer 1 en Newcastle gedaald naar plek 3. Mooi ook dat samba broers Roque en Endrick beide tot 2 goals en 1 assist kwamen, heerlijk.

Arsenal-Newcastle 6-1.png

28 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Reviving a wonderkid.

Yes! En daarmee komt het verhaal van Gabriel Ruiz tot een einde, die heb ik zojuist verkocht aan Lens en mag aan zijn avontuur in Europa gaan beginnen. 

Sowieso is de export richting Europa dit seizoen echt ingezet:

image.png.db64d26808daeefa54f0a67304ab5117.png

Bij allen krijgen we nog eens 50% van de volgende transfer, alleen bij Chiarodia krijgen we enkel 30% van de winst. 

2 uur geleden zei ElPrincipito:

Ik speel vaak in Argentinië! Slechte clubkeuze maar vooruit.. Heb je vragen?

Haha het was of River of Boca om te managen, uiteindelijk voor River gekozen. Geen vragen, was gewoon benieuwd of er meer mensen een save hebben lopen in Argentinië 🇦🇷

2 minuten geleden zei JC14:

Haha het was of River of Boca om te managen, uiteindelijk voor River gekozen. Geen vragen, was gewoon benieuwd of er meer mensen een save hebben lopen in Argentinië 🇦🇷

Wie ga je halen? Man, je had Boca moeten kiezen. Zo mooi met die kleuren!

40 minuten geleden zei ElPrincipito:

Wie ga je halen? Man, je had Boca moeten kiezen. Zo mooi met die kleuren!

Rood wit is ook mooi:D

Heb twee spelers gehaald, waaronder een free transfer. Zal later vanavond ff online gooien zodra de kids slapen.