Marius Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 Heerlijk om ook die laatste wedstrijden gewoon nog winnend af te sluiten. Dat puntentotaal is eigenlijk ongezien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 De titel is binnen en dat zelfs ongeslagen. Ook volgt een mooie uitbreiding van het stadion! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 Wat een overmacht! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 15 mei 2023 In juni stonden er twee wedstrijden op het programma met het nationale team van Argentinië op het programma. Het betrof twee oefenwedstrijden tegen Mali en tegen de Ivoorkust. Dit puur om te kijken hoe ons spel is tegen andere tegenstanders buiten Zuid Amerika. Zeker achterin gekozen om wat andere namen te testen. Zoals Blanco , Frias en old FM legend Mammana. Verder natuurlijk de bekende namen op het middenveld en de aanval. Door een foutje van mijn kant had ik niet zelf de leiding tegen Mali. Iets van te snel doorraggen en de assistent is niet van mijn niveau blijkbaar Een blamerende nederlaag was het gevolg. Verdiend was het misschien niet maar goed het staat er natuurlijk wel. Tegen de Ivoorkust had ik wel weer de touwtjes in handen. En gelukkig was het spel al een stuk beter. Hoewel het spel? In ieder geval was de uitslag een stuk positiever. Een mooie 0-3 overwinning doet de burger goed. @19CH98 Doel was wel om te proberen ongeslagen te blijven. Niet dat dat een vooraf gesteld doel is maar als je er dan zo dicht bij bent wil ik dat ook halen. @MNie Nu wel de twijfel hoe verder aangezien het gat Belgie , Europa best flink lijkt. Maar we gaan lekker door hoor @Kyrill Nu hopen dat we ook stappen kunnen maken in Europa @Lensherr Uhm leg even uit als je wilt? Want heeft Japans met Stayen te maken? Niet zo thuis in het Belgische voetbal @delichris Absoluut @Tim Windt Dat hebben we zeker @Marius Dit wordt lastig te evenaren of te verbeteren ben ik bang. Maar goed zolang we met de schaal in de handen staan vind ik het prima of het nu 1 of 20 punten verschil is @ElMarcos Zelfs met de uitbouw is het nog steeds een vrij klein stadion maar goed daar is nog voldoende groei te halen natuurlijk. @DGremlin we hadden weinig concurrentie dit seizoen idd @FlyD @Satioz @keano77 thnx @Tim' @Keeza @DGremlin @Glenn08 @Kyrill @denisio @Bogatyr @DavyPeeters Oerlie @DemoN @Titan @germandutch @keano77 @MarcFM1 @John Terry 2.0 @Nom de Guerre @chrisje1993 @Mansveld @r4vje @KayDeManaager @Netzwerk @Mordurette @FlyD @Kevinreijnen @stef1978 @Vlonkie @Svenpunt @mannie510 @Vreven @Thomassje123 @jefri @Fantasy @Al Veni @glennix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 Kan gebeuren is maar een friendly. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 Een verrassende nederlaag tegen Mali zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 Sint-Truiden heeft Japanse eigenaars en een sterke voorkeur naar het aantrekken van Japanse spelers. Kamada, Tomiyashu, Schmidt, Okazaki, Kagawa. Laatstens hebben ze ook hun stadionnaam gewijzigd naar Daio Wasabi Stayen Stadium Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 Een nederlaag tegen Mali mag inderdaad een blamage genoemd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 15 mei 2023 12 minuten geleden zei Lensherr: Sint-Truiden heeft Japanse eigenaars en een sterke voorkeur naar het aantrekken van Japanse spelers. Kamada, Tomiyashu, Schmidt, Okazaki, Kagawa. Laatstens hebben ze ook hun stadionnaam gewijzigd naar Daio Wasabi Stayen Stadium Normaal reageer ik pas na een update maar heb dit veel liever dan dat ik spelers uit Qatar moet halen haha. Gelukkig huren we de Wasabi Arena maar haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 Je kan zien dat wanneer je zelf aan het roer staat het een wereld van verschil is ten opzichte van je assistent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Zonde van de wedstrijd tegen Mali. Ik vermoed dat de spelers van Mali heel blij waren. Tegen Ivoorkust mooi gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Jammer dat je niet beide wedstrijden zelf hebt kunnen leiden en dan zie je meteen dat het iets minder gaat. Prima hersteld tegen Ivoorkust wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Blijven oefenduels. Maar het verlies tegen Mali is verrassend te noemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Oefenduels zijn om te oefenen en je assistent zal ik dat niet meer laten doen... Op het moment dat je zelf de leiding hebt laat je zien waar de ploeg toe in staat is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2023 Wie waren onze helden dit seizoen? Nog 1 update met een terugblik van hoe mijn spelers hebben gepresteerd en dan kan de focus op het nieuwe seizoen. Nurudeen was eindelijk een seizoen onomstreden onder de lat en presteerde ook gewoon prima. Met Lino heb ik een prima back up. Beide keepers voldoen prima hoewel het natuurlijk geen Europese toppers zijn. Maar voorlopig hoef ik hier geen zorgen te maken. Renner voldoet aan de selectie eisen maar is eigenlijk niet goed genoeg. Maar zoals jullie zien heeft hjj geen minuten hoeven te maken dus vind ik het prima dat hij 3e keeper is. Speler van de week van de laatste podcast die online is gekomen is veruit 1e keus als rechtsback en heeft totaal geen concurrentie. Magnee en Balker kunnen eigenlijk niet mee op dit niveau. Magnee heeft nog het geluk dat hij voldoet aan de home grown regel maar puur gezien zijn kwaliteiten hebben we eigenlijk een betere back up nodig voor Trilli. Koni de Winter was de absolute 1e keus centraal achterin. Wie er naast hem stond was vaak stuivertje wisselen. Beide Cordoba's deden het prima. Terwijl ook good old Gorenc nog altijd zijn mannetje staat. Zelfs Schoonbaert speelde de nodige wedstrijden. Wel is er aardig wat interesse in diverse spelers op deze positie dus benieuwd wie er in september nog zijn Finnsson wist weer een 1 op 1 duel te winnen voor de linksback positie. Kobouri speelde ook nog regelmatig centraal en heeft zijn wedstrijden gespeeld voor de poke player dus vermoedelijk zien wij hem na de zomer niet meer terug. Met Krastev en Holm heb ik twee geweldige centrale middenvelders. Die beide ook nog eens als "10 " kunnen spelen. Beide zijn wel ongeveer dezelfde type voetballers dus regelmatig speelde 1 van de 2 met Vanhoutte of Antonucci als meer controlerende speler ernaast. Bij een goed bod mogen laatste 2 echter vertrekken met het oog op doorselecteren. Ze hebben prima gespeeld maar om echt stappen te maken hebben we betere spelers nodig. N'Dri had dit seizoen aardig wat concurrentie van Endrick. Die zich dus vooral moet richten op de AMR positie door de klasbakken voorin. Fiolic en Borges Sanches hebben genoeg wedstrijden gespeeld voor de Poke Player en lieten niet zien dat ze een bedreiging konden vormen voor de vaste namen en mogen bij een goed bod vertrekken. Ze hoeven niet perse weg aangezien het prima spelers zijn. Keita zijn ontwikkeling loopt niet meer zo hard en de vraag is of hij ooit het niveau haalt waar wij nu al zijn Vahan my hero. Ja absolute nummer 1 als nummer 10. Camara mocht het af en toe proberen. En als Vahan niet kon speelde meestal Krastev of Holm op 10 wat dus ook de vele minuten voor Vanhoutte of Antonucci verklaard. In mijn 2e tactiek de 4-2-4 spelen we dus zonder 10 maar Vahan kan dan ook weer centraal op het middenveld of als AMR spelen. Ja heb zo af en toe echt luxe problemen. Speelt Gulliksen ook na de zomer nog in Eupen ( Sint Truiden voor de betweeters ) Die vraag was er vorig seizoen al en zal komende zomer weer zeer relevant zijn. Hij had weer een heerlijk seizoen achter de rug. Appelkamp ( lievelings leerling van @Nom de Guerre haha ) liet niet zien wat velen in hem zien. Misschien aanpassingsproblemen maar goed in het Duits moet hij zich aardig kunnen redden in Eupen. Borges Sanches speelde dus meestal bij afwezigheid van Tobias als AML. Aziz mag al een jaar vertrekken maar niemand wil hem helaas. Oyen mocht regelmatig als invaller zijn intrede doen maar liet dan niet zien dat hij basis waardig is. Met Lucca en van Duiven heb ik twee heerlijke spitsen. Beide speelden ongeveer even veel. Afhankelijk van de tegenstander startte de 1 en kon dan van speelstijl wisselen indien nodig door de ander te brengen. Of ik ging met twee spitsen spelen omdat het juist twee verschillende spitsen zijn. Met Oyen , Keita en Endrick had ik dan altijd nog alternatieven mocht 1 van de 2 geschorst of geblesseerd zijn. Hopelijk blijven beide heren komend seizoen. @Kyrill Klopt maar baal er vooral van omdat het mijn eigen domme schuld was dat ik geen actieve manager was. Maar goed liever in een friendly idd @ElMarcos Absoluut en ook nog door mijn eigen domme schuld @Lensherr Hier deed de Japanner het niet zo goed @Marius Helemaal mee eens @19CH98 Helaas wel inderdaad. Misschien die rare Argentijn maar eens polsen of hij geen assistent wil worden haha @delichris Zolang ze blij worden van een vriendschappelijke wedstrijd vind ik het prima. Hopelijk komen we zo nog eens tegen op een WK @Tim''Ja was mijn eigen schuld helaas. Gelukkig wel goed hersteld @Vlonkie Klopt helemaal. Gelukkig is het maar een vriendschappelijk duel en was ik niet zelf manager helaas @Tim Windt Vliegtuig met laadklep stond al klaar om die te openen boven zee @keano77 @DGremlin @Satioz thnx @MNie @FlyD @Tim' @Keeza @DGremlin @Glenn08 @Kyrill @denisio @Bogatyr @DavyPeeters Oerlie @DemoN @Titan @germandutch @keano77 @MarcFM1 @John Terry 2.0 @Nom de Guerre @chrisje1993 @Mansveld @r4vje @KayDeManaager @Netzwerk @Mordurette @FlyD @Kevinreijnen @stef1978 @Vlonkie @Svenpunt @mannie510 @Vreven @Thomassje123 @jefri @Fantasy @Al Veni @glennix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Mooie post/update/selectie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Mooi hoe je de selectie becommentarieert. Maar ook die gemiddeldes ogen geweldig zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Een mooie update hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Leuk om nog even zo'n overzichtje te krijgen van je team. Volgens mij heb je een sterke kern, maar om de volgende stap te zetten richting Europees succes moet je proberen aan de bovenkant wat versterkingen te halen. Heb je financieel genoeg mogelijkheden om dat voor elkaar te krijgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Zeer leuke update! Je kan met deze selectie wel vooruit denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Je selectie heeft eigenlijk stuk voor stuk geweldig gepresteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Mooi overzicht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Erg mooi en helder overzicht! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 17 mei 2023 Op 1 juli ging de transfermarkt weer open. De vraag was vooral welke kant gaan wij op met Eupen? Er was een leuk budget aangezien onze voorzitter weer garant stond voor aardig wat miljoenen ( 50 ongeveer ) en ook qua salaris budget was er zeker wel wat mogelijk. Echter weiger ik om belachelijke hoge transfersommen te betalen laat staan salarissen te betalen die nergens over gaan. Waarom ik dat weiger? Als straks de uitbreiding rond is hebben we nog altijd maar een stadion voor 11 of 12000 toeschouwers. Dus qua recettes valt het dan wel tegen. En puur te gokken op het geld van de voorzitter of verkopen is geen gezonde bedrijfsvoering. Daarnaast met een leger aan echte sterren ontgroeien we België helemaal. Volledig verbelgen gaat ook nog niet want de goede spelers van de "topclubs" zijn nog onhaalbaar qua prijs. Van de voorzitter moet er natuurlijk spelers uit Qatar komen maar ook daar ga ik niet in mee. De supporters zien ook graag Duitse spelers dus daar kunnen we wel na kijken samen met hopelijk wat Belgen. En de vraag is natuurlijk wie blijven er allemaal want inmiddels is het succes van Eupen ook niet ongemerkt gebleven in het buitenland. Daarnaast mogen er ook spelers vertrekken natuurlijk. In deze update dus de uitgaande en inkomende transfers van Juli En direct werd er al een sterkhouder weggekocht. Koni de Winter had een goed seizoen en een clausule van 10 miljoen. Bordeaux besloot om dat te betalen en hierdoor maken we 5 miljoen winst. Niet super hoog maar kunnen er verder weinig aan doen. Noa-Gabriel Simic is talentvol maar heeft zeer pittige concurrentie. Voor 3,5 miljoen gaat hij zijn geluk beproeven in Italië. Bologna is zijn nieuwe werkgever. Nicolaj Möller die wij transfer oppikten van Arsenal maar verhuurden aan RWDM doordat ik het duo van Duiven , Lucca heb natuurlijk. Bij RWDM speelde hij erg sterk en Anderlecht had er 5,5 miljoen voor over. Davit Kobouri speelde een sterk seizoen. Zowel als linksback als centraal achterin. Borussia Mönchengladbach had 12,5 miljoen euro over voor hem. Een bod die ik goed genoeg vond omdat ik via Kobouri Georgië heb kunnen afvinken voor de Pokeplayer. BMG melde zich ook voor Jan Gorenc. Gorenc speelde een sterk seizoen maar zit wel aan zijn max. En wij willen toch wel verder groeien. Voor 15 miljoen wordt Jan ploeggenoot van Davit. Ivan Fiolic mocht vertrekken en het Spaanse Levante neemt hem over voor 1,5 miljoen. Jose Ricardo Gignoux-Soulier vertrekt voor 500k naar Guingamp. Marciano Aziz hebben we eindelijk weten te slijten. Voor 150k vertrekt hij naar Lecce. Tot slot vertrok jeugdproduct Bernd Becker voor 36k naar Zulte Waregem. Waar spelers vertrekken komen er natuurlijk ook nieuwe spelers. Onze scouts zijn het hele jaar druk bezig om spelers te bekijken en achter de schermen was ik al met deals bezig. In de vorige update had ik al aangegeven dat ik een back-up voor Trilli zocht en die vond ik in Alkmaar. Yukinari Sugawara had een aflopend contract en komt dus voor niets over. Spoiler Een echte betaalbare goede linksback kon ik niet vinden deze periode. Finnsson presteert sterk maar of hij echt Europese top is .... Echter vond ik geen betere speler en als back-up haalde ik uit Keulen dan maar Daley Sinkgraven voor 1,1 miljoen. Spoiler Spoiler Voor de toekomst wisten wij nog een andere rechtsback te halen. Jadilson da Conceicao had een aflopend contract bij degradant Cercle. Op zijn 17e heeft hij al best prima attributen dus hij zal zeker minuten gaan maken in de mindere wedstrijden. Spoiler Europees wil ik eventueel wat behoudender spelen maar mijn middenvelders zijn vooral aanvallend ingesteld. Hierdoor heb ik vooral wat jongere spelers gehaald die ook defensief kunnen spelen. Plus het feit dat de meeste ook nog Belgen zijn is een win win situatie. De eerste is Aboubacar Conte. Hij komt voor 2,5 miljoen over van Anderlecht. Vorig seizoen was hij verhuurd aan Kortrijk. Spoiler Pierre Dwomoh had een aflopend contract bij Antwerpen. Gratis is het de gok waard al is het de vraag of hij zich in het 1e kan spelen Spoiler Ook een 2e talent wisten we weg te halen bij Cercle. Prosper Bosmans kan een grote speler worden en dus besloot ik 2,5 miljoen te betalen voor dit 18 jarige talent. Spoiler Een speler die er wel direct kan staan was ook nodig op de VMC positie. Deze vonden wij in Brazilië voor 8,5 miljoen komt Martinelli over van Fluminense. Met 23 jaar past hij perfect in onze strategie. Spoiler Een andere speler die er direct kan staan als VMC maar ook kan spelen als MC en DC is Luka Hyrylainen. Voor 850 k was deze Fin op te pikken van Hoffenheim en dat kan ik natuurlijk niet laten lopen. Spoiler Hoewel niet direct nodig maar de scouts waren zo positief over Magnus Herrem. Dat ik besloot om maar liefst 5 miljoen over te maken naar Rosenborg voor dit Noorse talent. De vraag is natuurlijk hoe lang we in Eupen nog kunnen genieten van Holm, Krastev en Vahan. Maar met deze versterkingen weten ze ook dat ze niet kunnen verslappen en als er iemand vertrekt staat de opvolger iig al klaar. Spoiler Centraal achterin verloren we dus twee spelers en dat gat moest wel opgevuld worden. Voor 725k haalden we uit Italië een Belg terug. Elias Cobbaut komt over van Parma en kan ook prima als linksback spelen. Spoiler De echte opvolger van de Winter komt uit Italië. Bij Juventus wist hij niet door te breken en daardoor mocht hij vertrekken. Voor 6,5 miljoen komt Leandro Morgalla over. Een jonge Duitser dus ook het publiek mag tevreden zijn. Spoiler Tijdens de onderhandelingen met Juventus kwamen we ook in contact met Arijon Ibrahimovic. Deze jonge Duitser met Albanese roots is veelzijdig inzetbaar. Kopen was geen optie maar voor 1 miljoen konden wij hem wel huren. Om onze fans een plezier te doen en zelf wat meer mogelijkheden te hebben besloot ik het te doen. Spoiler Hoewel nog niet vertrokken is de interesse in Gulliksen enorm en verwacht eerlijk gezegd niet dat hij zal blijven. Met Ibrahimovic hebben we al een speler die hem kan vervangen maar de spoeling daarna is dun. Borges Sanches en Appelkamp mogen immers ook de club verlaten. Waar haal je dan een speler die Gulliksen kan doen vergeten voor een leuk bedrag. Bijna onmogelijk maar gelukkig kun je ook nog huren. Alberto Moleiro werd aangeboden door Liverpool om te huren en hiermee worden wij absoluut niet slechter dit jaar. Er is een optionele koopovereenkomst van 53 miljoen maar dat is omdat Liverpool dat wou. Dat bedrag is momenteel niet erg realistisch voor ons. Spoiler Ondanks een goed seizoen lijkt N'Dri ook wel zijn top te hebben bereikt. Endrick speelt liever spits maar schikt zich wel in de AMR positie. Voor wat extra concurrentie haalde ik uit Argentinië Franco Alfonso voor 10 miljoen. De ex River Plate speler hoopt zich hiermee ook in de kijker te spelen voor het nationale elftal. Spoiler In de volgende update komt de voorbereiding , supercup en de start van het seizoen. Terwijl de transfermarkt nog een dikke maand doorgaat in augustus natuurlijk. Bepaalde spelers mogen vertrekken. Maar denk dat we ons nu al prima versterkt hebben. @Kyrill Thnx @Marius Leuk dat het gewaardeerd wordt:) Het is vooral een team prestatie en overall scoren ze goed idd @delichris thnx @Tim' Financieel kan er wel wat maar weiger echt risico's te nemen. Vooral omdat we dan in België echt geen concurrentie meer krijgen. Is dus een beetje de afweging nu volop investeren en dan hopelijk in korte tijd Europees succes maar België geheel te ontgroeien en dan is de save eigenlijk wel klaar of toch de geleidelijke weg te nemen. Neig naar het laatste @MNie Het is natuurlijk wel de summer mercato @ElMarcos Ze hebben mij zeker trots gemaakt @Vlonkie Thnx @Tim Windt Thnx @Koenbres @Lensherr @Satioz @DemoN @keano77 thnx @19CH98 @MNie @FlyD @Tim' @Keeza @DGremlin @Glenn08 @Kyrill @denisio @Bogatyr @DavyPeeters Oerlie @DemoN @Titan @germandutch @keano77 @MarcFM1 @John Terry 2.0 @Nom de Guerre @chrisje1993 @Mansveld @r4vje @KayDeManaager @Netzwerk @Mordurette @FlyD @Kevinreijnen @stef1978 @Vlonkie @Svenpunt @mannie510 @Vreven @Thomassje123 @jefri @Fantasy @Al Veni @glennix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Ondanks dat je niet met extreem grote bedragen hebt gesmeten lijkt je team er wel sterker op te worden, zeker als de spelers zich gaan ontwikkelen zoals te verwachten valt gezien de sterren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten