Laki Geplaatst 2 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 2 juli 2022 De volgende aan de beurt is Oeganda en @Rogier. koos ervoor om het land te vertegenwoordigen door George The Poet. De in Londen geboren muzikant met in Oeganda geboren ouders heeft zijn artiestennaam in ieder niet geval gekozen. Het liedje is wat idealistisch politiek getint, ook iets dat in de familie zit gezien zijn grootmoeder nog minister is geweest in de Oegandese regering. George The Poet focust zich verder ook naast muziek op poëzie, en beschikt ook over een eigen podcast. Benieuwd of hij de MU'ers met zijn poëtische uitspattingen kan bekoren. Na een prima start, valt George inmiddels een klein beetje terug in de tussenstand. De stemmen van Rogier. (8/25) @Titan @Keko @timpy00 @Satyr @Fabian. @bas2204 @Tim' @Rogier. @007mark @Platina32 @nasje92 @Fantasy @chrisje1993 @Miz @Chiemel @aron24 @Jeroen. @Laki @hjs @Urbeto @Djurovski @Chimpa @Grote Ree @ivago @Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 Tien punten, erg prettig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 De 0 is heilig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 Ben niet boos... wel teleurgesteld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 Hmm, hoopte hier wle op punten. Nummer valt duidelijk niet in de smaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 5 puntjes erbij, dus we blijven stabiel in het linkerrijtje meedoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 Wat een gezelligheid onderin! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 Zeven punten, waarvoor dank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 Koekoek, 12 erbij. Dat is een prettige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 3 uur geleden zei Keko: Ben niet boos... wel teleurgesteld Sorry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 4 juli 2022 Share Geplaatst 4 juli 2022 Hmm, van het volle pond naar nu weer niets... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 8 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 8 juli 2022 (bewerkt) En zo gaan we nu over naar de leider op dit moment, en dat zijn de Zweden van @007mark. Zweden is aardig gestart aan dit muziekfestival en wordt vertegenwoordigd door de Zweeds-Braziliaanse Olivia Lobato die in haar eigen taal: het Zweeds zingt. Ze doet dat met het nummer Syrener wat een vrij aanstekelijk popnummer is, opnieuw over het thema liefde en gemis. Voorlopig goed voor de virtuele leidersplaats, en dus in uitstekende positie voor een eventuele overwinning. Maar we zijn nog niet halfweg. De stemmen van 007mark (9/25) @Titan @Keko @timpy00 @Satyr @Fabian. @bas2204 @Tim' @Rogier. @007mark @Platina32 @nasje92 @Fantasy @chrisje1993 @Miz @Chiemel @aron24 @Jeroen. @Laki @hjs @Urbeto @Djurovski @Chimpa @Grote Ree @ivago @Socrates 8 juli 2022 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 @Laki volgens mij klopt de link na de stemmen niet. Ik ga dan naar YouTube voor de clip van het liedje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 13 minuten geleden zei chrisje1993: @Laki volgens mij klopt de link na de stemmen niet. Ik ga dan naar YouTube voor de clip van het liedje Komt omdat niemand genoeg kan krijgen van dit nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Hier word ik echt link van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Het Zweed breekt me uit hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Ik vind ook dat hij hier wat laksi mee omgaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Ik zou willen dat ik de Scorewizt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 8 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 8 juli 2022 (bewerkt) Oké, wacht, ik ga het fiksen. Excuses. Normaal controleer ik altijd de link, dat heb ik nu blijkbaar vergeten van te doen. Maar het is in orde nu, excuses. 8 juli 2022 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 We doen nog altijd mee om de prijzen, lekker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Bedankt voor het volgende duwtje, verder het puntloze moeras in 000mark! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Wilde al de grap maken dat Laki ook mijn punten was vergeten, maar ik kreeg opeens wel punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Deze had ik niet aan zien komen, waarvoor dan ook extra dank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Beter iets dan niets! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Acht punten, goed om te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten