nasje92 Geplaatst 18 juni 2022 Share Geplaatst 18 juni 2022 Helaas geen punten, ook niet echt verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 18 juni 2022 Share Geplaatst 18 juni 2022 De eerste puntjes zijn binnen. Merci France! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 juni 2022 Share Geplaatst 18 juni 2022 Yes punten. Ik ben trots. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 18 juni 2022 Share Geplaatst 18 juni 2022 Hon hon hon, dix points! Merci beaucoup, baguette du fromage avec la Tour d'Eiffel etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 Hmm, weer geen punten. Gaat nog niet zo lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 21 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 21 juni 2022 En nu naar Ierland, het land van @Fabian. deze editie. Namens Ierland treedt Dermot Kennedy op met het indie pop nummer Something To Someone, een nummer over een vergane liefde van weleer. Kennedy zal misschien voor sommigen bekend in de oren klinken, gezien het de man is achter de hit "Power over Me". Het valt af te wachten of dit liedjesfestival een opstap kan zijn naar een nieuwe hit en het in de smaak zal vallen van de MU'ers. De stemmen van Fabian. (5/25) @Titan @Keko @timpy00 @Satyr @Fabian. @bas2204 @Tim' @Rogier. @007mark @Platina32 @nasje92 @Fantasy @chrisje1993 @Miz @Chiemel @aron24 @Jeroen. @Laki @hjs @Urbeto @Djurovski @Chimpa @Grote Ree @ivago @Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 Lekker hoor, weer 12 puntjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 Het blijft zeer teleurstellend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 Helaas naar het rechtste rijtje gezakt, maar had die 10 punten al niet verwacht dus hoe dan ook ben ik al tevreden . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 Zeven puntjes, helemaal prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 Weer geen punten, maar had dat hier ook niet perse verwacht. Dermot Kennedy heeft geen slechte stem, maar wat een ongelofelijke bagger doorsnee emo-pop is dit. Bijzonder dat het toch nog relatief veel punten krijgt hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 Niets verwacht, niets gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 Weer puntjes. Lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 21 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 21 juni 2022 53 minuten geleden zei Urbeto: Weer geen punten, maar had dat hier ook niet perse verwacht. Dermot Kennedy heeft geen slechte stem, maar wat een ongelofelijke bagger doorsnee emo-pop is dit. Bijzonder dat het toch nog relatief veel punten krijgt hier. Ik had eigenlijk nog nooit gehoord van die naam, tot ik wat meer opzocht, en die hit kende ik wel (van horen dan). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 Zal puntenloos laatste worden zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 Twee puntjes van Fabian, dat is meer dan de afgelopen edities. Nog steeds aan kop ook, dus weinig te klagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 Mooie tien punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 Top, weer 8 punten! Thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 3 uur geleden zei Urbeto: Weer geen punten, maar had dat hier ook niet perse verwacht. Dermot Kennedy heeft geen slechte stem, maar wat een ongelofelijke bagger doorsnee emo-pop is dit. Bijzonder dat het toch nog relatief veel punten krijgt hier. Begint sowieso een beetje pubergaypop-competitie te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 4 uur geleden zei Djurovski: Niets verwacht, niets gekregen Dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 23 juni 2022 Share Geplaatst 23 juni 2022 Ik ga gewoon de rest van deze editie het feit dat mijn liedje een extra klik op een link kostte gebruiken als excuus voor mijn slechte prestaties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 juni 2022 Share Geplaatst 23 juni 2022 Welke extra klik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 25 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 25 juni 2022 Nadat we de punten ontvangen hebben van Ierland, gaan we nu over naar het België van @bas2204. Die koos om België te vertegenwoordigen door The Radar Station, een soort van kleine warme indie rock band. Het nummer House With No Seasons is voor een brede interpretatie vatbaar maar lijkt mogelijk te gaan over dat alles een eigen verhaal heeft en je zelf dat wat moet creëren of in de hand hebt. Traditioneel doet dit soort muziek het erg goed op de voorgaande muziekfestivals en de coach is een coach met een succesvol verleden. Benieuwd of hij dit met dit nummer nog eens kan herhalen. De stemmen van bas2204 (6/25) @Titan @Keko @timpy00 @Satyr @Fabian. @bas2204 @Tim' @Rogier. @007mark @Platina32 @nasje92 @Fantasy @chrisje1993 @Miz @Chiemel @aron24 @Jeroen. @Laki @hjs @Urbeto @Djurovski @Chimpa @Grote Ree @ivago @Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 Weer 8 erbij, lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 En weer drie welkome puntjes. Het is spannend bovenin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten