Tim' Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 De stemmen zijn ingeleverd, een paar prima nummers maar ook een heel aantal die ik niet eens een rapportcijfer waard vindt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 43 minuten geleden zei Tim': die ik niet eens een rapportcijfer waard vindt. Jij verdient nu ook een 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 15 uur geleden zei Urbeto: Ik vind het algehele niveau echt niet slecht, al mis ik de muzikale verscheidenheid van de vorige editie. Heb wel mijn favorieten inmiddels, maar moet de punten komende week nog eens goed bekijken. De afspeellijst staat inmiddels al meermaals aan in ieder geval. Persoonlijk teken ik dan ook voor een plek in het linkerrijtje Je haalt mij de woorden uit de mond. M'n top tien bestaat uit best leuke inzendingen allemaal, al moest ik sommigen wel meer dan één keer luisteren om meer te waarderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 43 minuten geleden zei Titan: Jij verdient nu ook een 1 Helemaal mee eens. Schrijf mij maar uit. Kan ik hier ook direct mijn ontslag als moderator aanbieden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 5 uur geleden zei Tim': Helemaal mee eens. Schrijf mij maar uit. Kan ik hier ook direct mijn ontslag als moderator aanbieden? Ja hoor, kom maar door @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 9 minuten geleden zei Rogier.: Ja hoor, kom maar door @Fantasy Ontslagaanvraag is hierbij afgewezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 Mijn stem inmiddels ook ingediend. Het waren 5/6 nummers die ik best goed vind en de rest is degelijke opvulling. Ben benieuwd hoe het overeenkomt met andermans stemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 4 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 4 juni 2022 Een eerste reminder voor de gebruikers die nog moeten stemmen. Het is weekend, dus misschien hebben sommigen nu wel wat tijd mochten ze nog niet naar de nummers geluisterd hebben. De deadline ligt op vrijdag 10 juni 23u59. Mentions (negeren als je al gestemd hebt): @Socrates @Djurovski@ivago @bas2204@007mark@Grote Ree@Tim'@Rogier.@nasje92@Chiemel@Fabian.@Titan @aron24 @Laki@Chimpa@Jeroen.@timpy00@hjs@chrisje1993 @Satyr@Urbeto@Keko @Platina32 @Fantasy @Miz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 juni 2022 Share Geplaatst 4 juni 2022 Oh, helemaal vergeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 4 juni 2022 Share Geplaatst 4 juni 2022 (bewerkt) Ingezonden. Aantal inzendingen kostte mij een aantal keer luisteren om te (leren) waarderen. Al met al toch prima vermaakt met deze editie. Ik ben benieuwd in hoeverre ik op één lijn lig met jullie, en hoe mijn eigen inzending het er vanaf gaat brengen natuurlijk. 4 juni 2022 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 juni 2022 Share Geplaatst 6 juni 2022 (bewerkt) Alles een beetje snel geluisterd. Mijn eigen nummer - de beste - zal wel weer middelmatig scoren. Verder redelijk wat bekendere namen/covers, die krijgen bij mij altijd wat minpunten. Sluit trouwens ook niet uit dat mijn nummer eat bekend is 6 juni 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 juni 2022 Share Geplaatst 6 juni 2022 Mijn stemmen komen tegen vrijdagavond. Alvast een heads up. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 8 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2022 Oké, ik heb via PM's nog reminders gestuurd naar de mensen die nog niet gestemd hebben. Hopelijk niemand vergeten in dat proces (bovenstaande gebruiker heb ik wel geen PM gestuurd). De deadline ligt op vrijdagavond, ik wil eventueel wachten tot zondagavond en het extra weekend geven aan de mensen. Maar maandag zal ik sowieso beginnen met de eerste punten van het eerste land. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 Gister ingestuurd. Was niet ondersteboven van de kwaliteit deze keer. Had vooraf weinig vertrouwen in mijn eigen inzending, maar jullie hebben ervoor gezorgd dat deze inmiddels is gestegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 10 juni 2022 Share Geplaatst 10 juni 2022 (bewerkt) Wie gaat me de afgelopen 2 uur die ik aan deze meuk heb moeten verspillen teruggeven? Dit is misschien wel de slechtste editie waar ik ooit het ongenoegen mee heb gehad om te moeten beluisteren. Ik verwacht op zijn minst een top 3-klassering voor mijn inzending, aangezien 90% van de andere inzendingen duidelijk slechter zijn. 10 juni 2022 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 juni 2022 Share Geplaatst 10 juni 2022 31 minuten geleden zei Platina32: Wie gaat me de afgelopen 2 uur die ik aan deze meuk heb moeten verspillen teruggeven? Dit is misschien wel de slechtste editie waar ik ooit het ongenoegen mee heb gehad om te moeten beluisteren. Ik verwacht op zijn minst een top 3-klassering voor mijn inzending, aangezien 90% van de andere inzendingen duidelijk slechter zijn. Je avatar past behoorlijk goed bij de toon van je post Ik vond het zelf eigenlijk wel een prima editie. Maar een paar vijfjes uitgedeeld en vooral heel veel zevens. Kan ook zo vijf nummers opnoemen die wel top 10-waardig waren maar het niet hebben gehaald. Echter weinig songs die er écht bovenuit staken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 Wat een nummers zitten er tussen zeg, om te gieren. Verwacht er ook niet veel van, gegeven veel van de ingezonden liedjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 20 uur geleden zei Platina32: Wie gaat me de afgelopen 2 uur die ik aan deze meuk heb moeten verspillen teruggeven? Dit is misschien wel de slechtste editie waar ik ooit het ongenoegen mee heb gehad om te moeten beluisteren. Ik verwacht op zijn minst een top 3-klassering voor mijn inzending, aangezien 90% van de andere inzendingen duidelijk slechter zijn. Dit wordt een plek in het rechter rijtje dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 Was een beetje in een slecht humeur, gisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 juni 2022 Share Geplaatst 13 juni 2022 Wel gevleid dat als ik niet mee doe iedereen gelijk zeikt over het niveau Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 14 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 14 juni 2022 (bewerkt) Oké, alle punten zijn binnen. Bij deze wil ik ook iedereen bedanken voor de moeite en de tijd in het luisteren van de liedjes en het geven van de stemmen. Laten we dus maar al meteen van start gaan. Het eerste land dat zijn stemmen mag geven zijn de Verenigde Staten van @Titan. Deze gebruiker koos om de VS te vertegenwoordigen met een duet van de band The Dead Deads en zanger Corey Taylor met een indierock nummer genaamd Murder Ballad II. Corey Taylor is ook wel bekend als de zanger van de nu-metalband Slipknot en ook van de band Stone Sour. Dus het kan dus ook wel wat ruiger dan indie rock. Maar bij deze inzending blijft het toch wel indie rock. In het verleden een succesvol respect op dit liedjesfestival. De tijd zal ons leren of dat bij dit nummer genoeg zal zijn voor een goede score of zelfs - wie weet - de overwinning. Onderstaand de eerste stemmen van het liedjesfestival, en ook kan je meteen zien wie welk land vertegenwoordigt. De stemmen van Titan (1/25) @Titan @Keko @timpy00 @Satyr @Fabian. @bas2204 @Tim' @Rogier. @007mark @Platina32 @nasje92 @Fantasy @chrisje1993 @Miz @Chiemel @aron24 @Jeroen. @Laki @hjs @Urbeto @Djurovski @Chimpa @Grote Ree @ivago @Socrates 14 juni 2022 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Dank direct voor 7 punten! En top dat we beginnen Laki. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Van je buren moet je het maar hebben.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Helaas puntloze start Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 We zijn van de hatelijke 0 af, mooi Op 10-6-2022 om 15:18 zei Platina32: Wie gaat me de afgelopen 2 uur die ik aan deze meuk heb moeten verspillen teruggeven? Dit is misschien wel de slechtste editie waar ik ooit het ongenoegen mee heb gehad om te moeten beluisteren. Ik verwacht op zijn minst een top 3-klassering voor mijn inzending, aangezien 90% van de andere inzendingen duidelijk slechter zijn. Je ligt op koers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten