Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #38

Laki

Aanbevolen berichten

15 uur geleden zei Urbeto:

Ik vind het algehele niveau echt niet slecht, al mis ik de muzikale verscheidenheid van de vorige editie. Heb wel mijn favorieten inmiddels, maar moet de punten komende week nog eens goed bekijken. De afspeellijst staat inmiddels al meermaals aan in ieder geval.

Persoonlijk teken ik dan ook voor een plek in het linkerrijtje;)

Je haalt mij de woorden uit de mond. M'n top tien bestaat uit best leuke inzendingen allemaal, al moest ik sommigen wel meer dan één keer luisteren om meer te waarderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een eerste reminder voor de gebruikers die nog moeten stemmen. Het is weekend, dus misschien hebben sommigen nu wel wat tijd mochten ze nog niet naar de nummers geluisterd hebben. De deadline ligt op vrijdag 10 juni 23u59.

Mentions (negeren als je al gestemd hebt):

@Socrates @Djurovski@ivago @bas2204@007mark@Grote Ree@Tim'@Rogier.@nasje92@Chiemel@Fabian.@Titan @aron24 @Laki@Chimpa@Jeroen.@timpy00@hjs@chrisje1993

@Satyr@Urbeto@Keko @Platina32 @Fantasy @Miz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ingezonden. Aantal inzendingen kostte mij een aantal keer luisteren om te (leren) waarderen. Al met al toch prima vermaakt met deze editie. Ik ben benieuwd in hoeverre ik op één lijn lig met jullie, en hoe mijn eigen inzending het er vanaf gaat brengen natuurlijk. 

bewerkt door Chimpa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles een beetje snel geluisterd. Mijn eigen nummer - de beste - zal wel weer middelmatig scoren. 

Verder redelijk wat bekendere namen/covers, die krijgen bij mij altijd wat minpunten. 

Sluit trouwens ook niet uit dat mijn nummer eat bekend is

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké, ik heb via PM's nog reminders gestuurd naar de mensen die nog niet gestemd hebben. Hopelijk niemand vergeten in dat proces (bovenstaande gebruiker heb ik wel geen PM gestuurd).

De deadline ligt op vrijdagavond, ik wil eventueel wachten tot zondagavond en het extra weekend geven aan de mensen. Maar maandag zal ik sowieso beginnen met de eerste punten van het eerste land.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie gaat me de afgelopen 2 uur die ik aan deze meuk heb moeten verspillen teruggeven? Dit is misschien wel de slechtste editie waar ik ooit het ongenoegen mee heb gehad om te moeten beluisteren. Ik verwacht op zijn minst een top 3-klassering voor mijn inzending, aangezien 90% van de andere inzendingen duidelijk slechter zijn.

bewerkt door Platina32
Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Platina32:

Wie gaat me de afgelopen 2 uur die ik aan deze meuk heb moeten verspillen teruggeven? Dit is misschien wel de slechtste editie waar ik ooit het ongenoegen mee heb gehad om te moeten beluisteren. Ik verwacht op zijn minst een top 3-klassering voor mijn inzending, aangezien 90% van de andere inzendingen duidelijk slechter zijn.

Je avatar past behoorlijk goed bij de toon van je post :D

Ik vond het zelf eigenlijk wel een prima editie. Maar een paar vijfjes uitgedeeld en vooral heel veel zevens. Kan ook zo vijf nummers opnoemen die wel top 10-waardig waren maar het niet hebben gehaald. Echter weinig songs die er écht bovenuit staken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Platina32:

Dit wordt een plek in het rechter rijtje dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png

Oké, alle punten zijn binnen. Bij deze wil ik ook iedereen bedanken voor de moeite en de tijd in het luisteren van de liedjes en het geven van de stemmen. Laten we dus maar al meteen van start gaan.

Het eerste land dat zijn stemmen mag geven zijn de Verenigde Staten van @Titan. Deze gebruiker koos om de VS te vertegenwoordigen met een duet van de band The Dead Deads en zanger Corey Taylor met een indierock nummer genaamd Murder Ballad II. Corey Taylor is ook wel bekend als de zanger van de nu-metalband Slipknot en ook van de band Stone Sour. Dus het kan dus ook wel wat ruiger dan indie rock. 

Maar bij deze inzending blijft het toch wel indie rock. In het verleden een succesvol respect op dit liedjesfestival. De tijd zal ons leren of dat bij dit nummer genoeg zal zijn voor een goede score of zelfs - wie weet - de overwinning.

Onderstaand de eerste stemmen van het liedjesfestival, en ook kan je meteen zien wie welk land vertegenwoordigt.

De stemmen van Titan (1/25)

flag_usa.png @Titan flag_new_zealand.png @Keko flag_switzerland.png@timpy00 flag_france.png @Satyr flag_ireland.png @Fabian. flag_belgium.png @bas2204 flag_england.png @Tim' flag_uganda.png @Rogier. flag_sweden.png @007mark flag_greece.png @Platina32 flag_norway.png @nasje92 flag_iceland.png @Fantasy flag_madagascar.png @chrisje1993 flag_denmark.png @Miz flag_cameroon.png @Chiemel flag_netherlands.png @aron24 flag_cote_divoire.png @Jeroen. flag_japan.png @Laki flag_italy.png @hjs flag_scotland.png @Urbeto flag_finland.png @Djurovski flag_canada.png @Chimpa VutW8jK.png @Grote Ree flag_malaysia.png @ivago flag_brazil.png @Socrates

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn van de hatelijke 0 af, mooi :)

Op 10-6-2022 om 15:18 zei Platina32:

Je ligt op koers :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites