Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #38

Laki

Aanbevolen berichten

image.png

Nadat we afgetrapt zijn, op naar het volgende land en dat is Nieuw-Zeeland. @Keko vertegenwoordigt Nieuw-Zeeland en koos ervoor om Graeme James te laten optreden. Young Blood is een rustig nummer met een prominente rol voor de viool. Het lied gaat vermoedelijk over de liefde of over een mooie momentopname tijdens een relatie. Of Graeme James de harten van de MU'ers kan veroveren of ontroeren met dit nummer, dat zal de tijd ons leren.

De stemmen van Keko (2/25)

flag_usa.png @Titan flag_new_zealand.png @Keko flag_switzerland.png@timpy00 flag_france.png @Satyr flag_ireland.png @Fabian. flag_belgium.png @bas2204 flag_england.png @Tim' flag_uganda.png @Rogier. flag_sweden.png @007mark flag_greece.png @Platina32 flag_norway.png @nasje92 flag_iceland.png @Fantasy flag_madagascar.png @chrisje1993 flag_denmark.png @Miz flag_cameroon.png @Chiemel flag_netherlands.png @aron24 flag_cote_divoire.png @Jeroen. flag_japan.png @Laki flag_italy.png @hjs flag_scotland.png @Urbeto flag_finland.png @Djurovski flag_canada.png @Chimpa VutW8jK.png @Grote Ree flag_malaysia.png @ivago flag_brazil.png @Socrates

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje verliefd geworden op deze artiest door een heel verrassend en steengoed live optreden (kende hem nog totaal niet). Dit nummer heeft wel wat keren aangestaan thuis, ben al gauw verkocht als er een goed vioolstuk inzit ook :D

Maar goed, tot nu toe nog 0 punten en een lullige opmerking van @timpy00, maar ik hou de moed erin

Oh ja... ik was gecharmeerd van de Afrikaanse inzendingen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Keko:

Beetje verliefd geworden op deze artiest door een heel verrassend en steengoed live optreden (kende hem nog totaal niet). Dit nummer heeft wel wat keren aangestaan thuis, ben al gauw verkocht als er een goed vioolstuk inzit ook :D

Maar goed, tot nu toe nog 0 punten en een lullige opmerking van @timpy00, maar ik hou de moed erin

Oh ja... ik was gecharmeerd van de Afrikaanse inzendingen

Ja mijn opmerking was eigenlijk over Oeganda haha. Vond jouw nummer best oke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites