chrisje1993 Geplaatst 1 september 2021 Auteur Share Geplaatst 1 september 2021 Ik heb inmiddels 3 coaches aangewezen voor deze editie. Net als voorgaande keren zullen ze zich zelf hier voorstellen. We gaan hierin twee debuterende coaches zien en een coach die een comeback maakt!! Aanmelden als deelnemer kan nog tot zaterdag 12:00 uur! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Goedenavond allemaal, Ik heet dus Tamara ben 37 en ben een Brabantse in Limburg. Ik doe voor de eerste keer mee als coach en heb er ontzettend veel zin in. Mijn muziek smaak is redelijk breed Nederlandse muziek, Country, pop ik hou overal wel wat van. Metal en dergelijke zijn niet voor mijn weggelegd. Ik hoop dat we een leuke groep krijgen en het ver schoppen in de race! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 2 september 2021 Auteur Share Geplaatst 2 september 2021 Nog ongeveer anderhalve dag om je in te schrijven. Op dit moment zitten we "pas" op 23 aanmeldingen. Mijn streven is toch wel rond de 70! Alvast sorry als ik je bij de mentions heb terwijl je al hebt aangegeven dat je niet meedoet. @007mark @Bolderbast @ElPrincipito @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @Jeroen. @Keko @komodo25 @Kowet @Richarð. @Rogier. @The Saint @Titan @nasje92 @bas2204 @ivago @Tamara84 @Satyr @Laki @Platina32 @Vilhena @Kelvin @Chimpa @Stefanos @StanleyW @Pharrell @Srangaman @Chiemel @hjs @koperij @QuaLyon @Roprop @Christian. @Copywriter @Hakai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Kan hooguit in het weekend ff kijken of ik artiesten kan vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 Kan ik nog meedoen als deelnemer @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 3 september 2021 Auteur Share Geplaatst 3 september 2021 2 minuten geleden zei Satyr: Kan ik nog meedoen als deelnemer @chrisje1993 Jazeker. De deadline om je als deelnemer aan te melden loopt nog tot morgenmiddag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 Aan mij de eer om terug te keren in de felbegeerde rode stoelen. Na het eerste seizoen waarin Beth Hart helaas de finale niet wist te winnen ben ik terug om het ultieme doel te bereiken. Voor alle deelnemers aan de Worldvision is mijn smaak inmiddels wel bekend maar daarnaast heb ik ook een zekere waardering voor andere genres en is er weinig waar ik echt een afkeer van heb. Net als eerdere seizoenen als coach zal ik dit seizoen wederom op zoek gaan naar een divers team waarbij er hopelijk een mooie mix van diverse genre's bij elkaar zal komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 4 september 2021 Auteur Share Geplaatst 4 september 2021 Ik zal de deadline voor het meedoen als deelnemer wat verlengen tot vanavond 22:00 uur. Hopelijk hebben we dan een mooi aantal deelnemers (op dit moment 28 pas). @ivago @Grote Ree @Copywriter @Hakai @komodo25 @Satyr @Giroud Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 4 september 2021 Share Geplaatst 4 september 2021 Sorry @chrisje1993 heb net mijn verjaardag gevierd. Ik stuur zsm wat liedjes door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 4 september 2021 Share Geplaatst 4 september 2021 Goedeavond, mijn naam is Rick, ben 24 jaar en ben ook coach deze editie. Ik kom uit Tilburg maar woon inmiddels in het Vlaamse Aalter. mijn muziekvoorkeur is heel breed, van pop tot aan rock en Nederlandstalige muziek. De betekenis van een nummer is heel belangrijk voor mij. ik ben alvast heel benieuwd naar de inzendingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 4 september 2021 Auteur Share Geplaatst 4 september 2021 Op dit moment heb ik 37 inzendingen. Dit is helaas nog te weinig om te kunnen starten. Als jullie nog personen weten die hier misschien aan mee willen doen mention ze vooral! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 september 2021 Share Geplaatst 4 september 2021 Wat is de bedoeling dan van dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 5 september 2021 Auteur Share Geplaatst 5 september 2021 8 uur geleden zei La Pulga: Wat is de bedoeling dan van dit? Je mag max. 5 artiesten die niet te "bekend" zijn. Daar kijk je voor max. 5 live inzendingen en 2 gewone inzendingen. Deze 7 liedjes heb je alleen nodig als je artiest tot in de finale komt. Voor de eerste ronde maakt het niet uit of het live is omdat ik de video's toch helemaal bewerk zodat je er niet aan kan zien wie het is. De coaches moeten dan die nummers gaan luisteren en beoordelen of ze hem/haar goed genoeg vinden voor in zijn team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 1 uur geleden zei chrisje1993: Je mag max. 5 artiesten die niet te "bekend" zijn. Daar kijk je voor max. 5 live inzendingen en 2 gewone inzendingen. Deze 7 liedjes heb je alleen nodig als je artiest tot in de finale komt. Voor de eerste ronde maakt het niet uit of het live is omdat ik de video's toch helemaal bewerk zodat je er niet aan kan zien wie het is. De coaches moeten dan die nummers gaan luisteren en beoordelen of ze hem/haar goed genoeg vinden voor in zijn team. Cool, schrijf mij maar in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 5 september 2021 Auteur Share Geplaatst 5 september 2021 4 uur geleden zei La Pulga: Cool, schrijf mij maar in. Je inschrijving is compleet als je de artiesten met het liedje voor de blind audition hebt gestuurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 5 minuten geleden zei chrisje1993: Je inschrijving is compleet als je de artiesten met het liedje voor de blind audition hebt gestuurd. Moet dat in pm of gewoon hier? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 5 september 2021 Auteur Share Geplaatst 5 september 2021 15 minuten geleden zei La Pulga: Moet dat in pm of gewoon hier? Pm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 8 september 2021 Auteur Share Geplaatst 8 september 2021 Uiteindelijk hebben we een aantal van 51 inzendingen gehaald. Ik had een minimum van 50 dus we kunnen van start gaan. Iedereen heeft van mij een pb gekregen welk auditie nummer hun inzendingen hebben. Hierbij is deze wedstrijd dan eindelijk begonnen. Auditie 1: Auditie 2: Auditie 3: @Jeroen. @Tamara84 @van der Water Veel succes jullie 3. Je uiteindelijke team moet bestaan tussen de 12 en 14 man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 1. Aan het begin dacht ik even of we bij The Music zaten in plaats van The Voice. Zodra de zang zich meld blijft mijn gevoel sterk dat ze vooral de instrumenten op de voorgrond blijven houden. Zang is niet verkeerd maar in dit genre is in mijn ogen het gevoel wat overgebracht word van een vrij groot belang en dat mis ik wel enigszins in dit nummer. 2. Een compleet andere kant op voor auditie 2 en wat mij betreft niet in de positieve richting. Te elektronisch en experimenteel voor mij. 3. Gedurende het hele nummer gaan mijn gedachten alle kanten op. Uiteindelijk besloten om toch op die knop te drukken en te zien wat er nog meer in het vat zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 Auditie 1: de stem spreekt me aan. De instrumenten en het te veel aanwezig zijn daarvan minder. Na wat twijfelen besloten toch te draaien. In de hoop dat er andere nummers zijn die een andere draai hebben. Auditie 2: mijn oren suizen er nog van. Dit kan mij niet bekoren. Zowel de muziek als de zang vind ik niet goed genoeg om voor te draaien. Auditie 3: dit bevalt mij al stukken beter ik hoop dan ook dat er nog meer leuke nummer van deze zanger zijn. Ik draai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 9 september 2021 Auteur Share Geplaatst 9 september 2021 Alvast de volgende 3 auditie's Auditie 4: Auditie 5: Auditie 6: @Jeroen. @Tamara84 @van der Water Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 10 september 2021 Share Geplaatst 10 september 2021 4. Tot nu toe mijn favoriete auditie dus dan is er maar één optie en dat is draaien. 5. 100% een ja van mijn kant. Heerlijk doorleefd stemgeluid dat perfect past bij de muziek. 6. En we gaan voor de drie uit drie. Wat minder mijn ding dan nummer 2 maar voor mij ook zonder twijfel goed genoeg om op die knop te drukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 10 september 2021 Share Geplaatst 10 september 2021 1. niet mijn ding, instrumenten overheersen te veel waardoor de boodschap van het nummer niet overkomt. Dit is een nee voor mij 2. geen goede match qua stem en instrumenten voor mij, een duidelijke nee. 3. vanaf moment één grijpt dit nummer mijn aandacht, daarnaast een hele sterke zang en een goed gebruik van instrumenten. Hiervoor draai ik dan ook zeker om! 4. heerlijke binnenkomer, pakt meteen op een positieve manier aandacht en het nummer maakt mij zelfs wat vrolijk. Ik draai dan ook zeker om! 5. Ik draai hier ook zeker voor om, prachtige stem, zeker icm met dit instrumentgebruik. Het nummer verteld ook een sterk verhaal. 6. Ook hier draai ik om, dit nummer geeft me wel wat Summer vibes. zeker een (potentiële) zomer hit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 september 2021 Auteur Share Geplaatst 12 september 2021 Auditie 2 is de eerste die de volgende ronde niet gered heeft. Liars van @komodo25 zullen we dan ook niet meer terug horen. Auditie 1 van @bas2204 zal naar het team van @Tamara84 gaan. Auditie 3 van @chrisje1993 mag kiezen tussen alle 3 de coaches. Auditie 7: Auditie 8: Auditie 9: @Tamara84 @van der Water @Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 september 2021 Auteur Share Geplaatst 12 september 2021 Auditie 3 gaat naar @van der Water omdat ik denk dat ik voor de andere twee coaches andere artiesten nog heb die daar beter zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten