Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Champions League [2021/2022]

Satyr

Aanbevolen berichten

Als jij verwacht dat er 11 de daadwerkelijke top halen dan heb je wel een heel optimistisch beeld. Als je het hebt over dat -21 prestaties geen beeld geven over hoe goed die elftallen daadwerkelijk zijn dan vind ik dit elftal een verkeerd voorbeeld in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Erwin.:

Als jij verwacht dat er 11 de daadwerkelijke top halen dan heb je wel een heel optimistisch beeld. Als je het hebt over dat -21 prestaties geen beeld geven over hoe goed die elftallen daadwerkelijk zijn dan vind ik dit elftal een verkeerd voorbeeld in ieder geval.

Dat is ook wel weer heel erg gechargeerd he. Ik haal het aan om aan te geven dat een “ uitstekende lichting” geen garantie is voor de toekomst. Een team van 20 man waar er 3 de top halen. Vind ik een meer dan plausibel voorbeeld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Elsjorro1990:

Dat is op een selectie van 18? Man, 3 die echt de top hebben gehaald ( messi,aguero en zabaleta. Gago heeft dan wel bij real gespeeld, dat ging gauw bergafwaarts,

en garay Europese subtop. Is toch niet een heel denderend resultaat? 

Elk land zou z'n handen dichtknijpen met een -21-selectie waarvan er drie écht de top halen. Dat is een zeer goede score. Als van elke lichting er drie de echte top halen, word je elke vier jaar wereldkampioen.

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Hwb:

Elk land zou z'n handen dichtknijpen met een -21-selectie waarvan er drie écht de top halen. Dat is een zeer goede score. Als van elke lichting er drie de echte top halen, word je elke vier jaar wereldkampioen.

Daar ging het toch niet om? Het ging er om om aan te tonen dat een uitstekende lichting niet betekend dat het ook wat word vervolgens. Als je met een onder 20

wereldkampioen word en 50% daarvan komt niet voorbij de argentijnse competitie,

dan is dat erg karig, dan zie je dus dat dat niks zegt. Dat een Messi het dan wel

haalt,

dat was destijds wel al duidelijk dunkt me. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van de toplanden worden sowieso bijna alle -21 spelers wel prof. De meesten zijn dat zelfs al. Dat zegt dus niet zo veel.

Verder snap ik je punt Elsjorro. Ik ben met je eens dat een goede -21 lichting niet per se iets zegt over het succes later. Maar dat jeugdteam van Argentinië is niet zo'n goed voorbeeld daarvan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Rogier.:

2-3 bij Porto - Krasnodar. De Russen nu door op uitdoelpunten. Ook wel een goeie kraker zeg, pfoe.

Was even bang dat ze het nog zouden weg geven. Gelukkig niet en 134eu binnen gesleept met toto. Oh shit ze zijn nog bezig, dacht je bedoelde het is al klaar. Laat hem maar zo blijven

nu dus

bewerkt door Rossi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dysproz:

Komt een eventuele volgende ronde op Veronica? Die Sierd is verschrikkelijk.

Normaal kun je op Ziggo ander geluidskanaal selecteren, het gebruiken waard. 

Al zal het mij niet verbazen als het nu Grieks was, maar vanaf de groepsfase CL altijd het commentaar van BT Sport (Fletcher, Jenas, Huddle etc.). Bij PL altijd Engelse commentaar van de PL International Feed, ook prima (o.a. Drury). Bij La Liga en Serie A stuk minder kwaliteit helaas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Kelvin:

Dus Krasnodar schakelt Porto uit en verliest vervolgens de eerste wedstrijd tegen Olympiakos met 4-0! Juist ja.

Heb een stukje zitten kijken. Ze hadden die miljoenen voor Vilhena beter kunnen investeren in een fatsoenlijke keeper, die was me een partijtje slecht

Link naar opmerking
Deel via andere websites