PJHoutman Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 Moet hier een apart topic voor en ook nog eens sticky? Het enige programma waar regelmatig gepraat wordt hier is VI en ik geloof niet dat dat nou zo enorm interessant is dat het bovenaan moet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 33 minuten geleden zei PJHoutman: Moet hier een apart topic voor en ook nog eens sticky? Het enige programma waar regelmatig gepraat wordt hier is VI en ik geloof niet dat dat nou zo enorm interessant is dat het bovenaan moet. Wat je vindt moet je naar de politie brengen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 4 uur geleden zei Rogier.: Mooie discussie net bij Rondo tussen Gullit en Van Basten, waar Van Basten eigenlijk het voetbal van vroeger 'neersabelt' en zegt dat het nu allemaal veel technischer, sneller en dus moeilijker is, waar Gullit dat niet wil toegeven. Je ziet Van Basten echt kijken van 'lul maar raak man' Gullit was sowieso heel vervelend. Van Basten noemde Davies 'een beest'. Dat is hij ook, gezien zijn snelheid. Gullit kwam meteen met "Dat mag je niet meer zeggen". Gelukkig counterde Jack van Gelder direct dat hij dat over Ramos ook heel vaak zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 6 juli 2020 Share Geplaatst 6 juli 2020 (bewerkt) Kijken er mensen naar Studio Voetbal en Rondo? 6 juli 2020 bewerkt door MarcFR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 juli 2020 Share Geplaatst 6 juli 2020 (bewerkt) 9 uur geleden zei PJHoutman: Moet hier een apart topic voor en ook nog eens sticky? Het enige programma waar regelmatig gepraat wordt hier is VI en ik geloof niet dat dat nou zo enorm interessant is dat het bovenaan moet. Wilde de topics die er waren al samen gaan voegen tot dit topic, omdat er inderdaad niet veel over gepraat wordt, maar wilde dat eerst nog even checken bij de andere staf voordat ik dat ging doen (weet eerlijk gezegd niet of je dat nog terug kan draaien ook). Punt was voornamelijk dat we Studio Voetbal en VI hebben als topics, maar de andere bende was geen plek voor nog. Sticky is misschien niet nodig, maar de activiteit die er nu nog niet is, kan er nog komen Kan altijd weer weg. 8 uur geleden zei StanleyW: Gullit was sowieso heel vervelend. Van Basten noemde Davies 'een beest'. Dat is hij ook, gezien zijn snelheid. Gullit kwam meteen met "Dat mag je niet meer zeggen". Gelukkig counterde Jack van Gelder direct dat hij dat over Ramos ook heel vaak zegt. Dat heb ik gemist, gelukkig maar 6 juli 2020 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 juli 2020 Share Geplaatst 7 juli 2020 Op 6-7-2020 om 08:47 zei MarcFR: Kijken er mensen naar Studio Voetbal en Rondo? Yup, sla geen aflevering over (ook al bestaat Rondo nog niet zo lang). Veel onzin, maar toch wel het kijken (ofjah zet het op de achtergrond op en luister vooral). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELHenry Geplaatst 31 juli 2020 Share Geplaatst 31 juli 2020 Vi gewoon weer te zien vanaf 11 September! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 31 juli 2020 Share Geplaatst 31 juli 2020 Toch benieuwd wat er dan vandaag besproken is. Gisteren leek de kans zeer klein dat ze in dezelfde formatie verder zouden gaan. De Mol wat geld er tegenaan gegooid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 31 juli 2020 Share Geplaatst 31 juli 2020 Hij houdt dit trio gewoon aan hun contract en het is toch ook een programma met aardig wat kijkers. Hij zal waarschijnlijk niet zo snel een vervangende programma hebben die zoveel kijkcijfers oplevert. Volgend jaar ook een EK en op die avonden wil je ook verdienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 31 juli 2020 Share Geplaatst 31 juli 2020 2 uur geleden zei Richarð.: Toch benieuwd wat er dan vandaag besproken is. Gisteren leek de kans zeer klein dat ze in dezelfde formatie verder zouden gaan. De Mol wat geld er tegenaan gegooid? Ik lees gewoon dat hij heeft gezegd dat ze een contract hebben en het niet kunnen maken tov de hardwerkende redactie. Daarnaast zei die dat er genoeg ontslagen zijn gevallen door Corona en ze hun ego’s opzij moeten zetten. Mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 juli 2020 Share Geplaatst 31 juli 2020 https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=375054 Netjes van John. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 31 juli 2020 Share Geplaatst 31 juli 2020 Citaat De Mol doet verder een beroep op de ‘morele verplichting’ die het trio heeft richting de redactie van het programma: “Dat verrekte corona heeft al genoeg banen gekost, koppigheid tussen drie ego’s is bepaald geen excuus om ook hun jobs op de tocht te zetten.” Citaat “Een breuk zou op dat gebied ook vergaande consequenties hebben, dat moeten we elkaar niet aan willen doen.” Het alvast in de schoenen schuiven van ontslagen. Mind you, De Mil is miljardair en als hij mensen niet wil ontslaan dan kan hij dat echt wel bekostigen. En dreigen met juridische consequenties van contractbreuk. Echt netjes inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 juli 2020 Share Geplaatst 31 juli 2020 15 minuten geleden zei MetalMichael: Het alvast in de schoenen schuiven van ontslagen. Mind you, De Mil is miljardair en als hij mensen niet wil ontslaan dan kan hij dat echt wel bekostigen. En dreigen met juridische consequenties van contractbreuk. Echt netjes inderdaad. Idd, schreef ik ook al op twitter. Een geschat vermogen van 2,5 miljard en dan Genee en consorten even willen chanteren met 'de banen van de redactie' die op de tocht staan. Ze staan alleen op de tocht als Ome John dat zelf wil hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 31 juli 2020 Share Geplaatst 31 juli 2020 Want als je vermogend bent moet je je bedrijf runnen als een overgulle Willy Wonka. Ik vind het ook wel logisch mbt dat contract. De meeste programma's kennen een bepaald concept en de figuranten zijn inwisselbaar. Hier is het net andersom. Het concept is niet zo bijzonder, het is het trio aan personen en hun onderlinge chemie die het programma maken. Het binnenhalen van die gasten en daarmee dat programma is daarmee gewoon een zekerheidje, gegarandeerd zoveel kijkers, et cetera. Dan is het toch logisch dat je ze wijst op hun overbetaalde contracten en zegt: ik had jullie nodig, we maakten een afspraak en daar gaan we gewoon mee verder. Ik had hetzelfde gedaan. Overigens vind ik het verder sowieso ferm overdreven die zogenaamde onmogelijkheid en ongeloofwaardigheid van het programma met Genee nu. Omdat hij halsoverkop twee gasten aan tafel neer had gezet, Derksen niet op zijn plek mocht zitten en Genee een paar keer zocht naar wat inlevingsvermogen van Derksen? Grow up, praat het uit en ga er straks weer zitten. Je hoeft niet met elkaar samen te gaan wonen, je lult twee avonden in de week over voetbal en in de pauzes loop je een beetje om elkaar heen. En je krijgt er belachelijk veel geld voor. Zeker Gijp en Derksen mogen in hun handjes knijpen, want heel veel interessants hebben ze vaak niet te zeggen en ze hebben ook niet bijster veel andere merkbare talenten. Pak je geld, lach om je eigen grap en doe normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 juli 2020 Share Geplaatst 31 juli 2020 (bewerkt) 42 minuten geleden zei Zeus: Want als je vermogend bent moet je je bedrijf runnen als een overgulle Willy Wonka. Ik vind het ook wel logisch mbt dat contract. De meeste programma's kennen een bepaald concept en de figuranten zijn inwisselbaar. Hier is het net andersom. Het concept is niet zo bijzonder, het is het trio aan personen en hun onderlinge chemie die het programma maken. Het binnenhalen van die gasten en daarmee dat programma is daarmee gewoon een zekerheidje, gegarandeerd zoveel kijkers, et cetera. Dan is het toch logisch dat je ze wijst op hun overbetaalde contracten en zegt: ik had jullie nodig, we maakten een afspraak en daar gaan we gewoon mee verder. Ik had hetzelfde gedaan. Als je ‘vermogend’ bent (wat een teringlaffe manier om een miljardair te omschrijven ) dan moet je de verantwoordelijkheid voor de banen van je werknemers niet neerleggen bij iemand die zich niet meer op zijn gemak voelt in je bedrijf. Dat is emotionele chantage. Wil jij dat Genee zich aan zijn contract houdt? Prima, dan zeg je dat en ga je hem niet verantwoordelijk stellen voor een groep mensen die je letterlijk nog 5000 jaar volledig zou kunnen uitbetalen (ik ga nu uit van 10 redacteuren a 50.000 per jaar, het zal zonder enige twijfel een veel lager bedrag zijn). Dit is het soort manipulatieve shit waardoor mensen zich niet tot een vakbond durven te wenden omdat ze bang zijn voor de banen van hun collega’s. Moeten we medelijden hebben met Genee? Vast niet, maar kom niet aan met wat ‘netjes’ dit van De Mol is. 31 juli 2020 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 31 juli 2020 Share Geplaatst 31 juli 2020 19 minuten geleden zei PJHoutman: Als je ‘vermogend’ bent (wat een teringlaffe manier om een miljardair te omschrijven ) dan moet je de verantwoordelijkheid voor de banen van je werknemers niet neerleggen bij iemand die zich niet meer op zijn gemak voelt in je bedrijf. Dat is emotionele chantage. Wil jij dat Genee zich aan zijn contract houdt? Prima, dan zeg je dat en ga je hem niet verantwoordelijk stellen voor een groep mensen die je letterlijk nog 5000 jaar volledig zou kunnen uitbetalen (ik ga nu uit van 10 redacteuren a 50.000 per jaar, het zal zonder enige twijfel een veel lager bedrag zijn). Dit is het soort manipulatieve shit waardoor mensen zich niet tot een vakbond durven te wenden omdat ze bang zijn voor de banen van hun collega’s. Moeten we medelijden hebben met Genee? Vast niet, maar kom niet aan met wat ‘netjes’ dit van De Mol is. Sinds wanneer staat een vermogen van 2,5 miljard gelijk aan een bankrekening met daarop 2,5? Of gaan die redacteuren in stenen /aandelen uitbetaald worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 31 juli 2020 Share Geplaatst 31 juli 2020 Hoeveel geld je ook hebt, het is niet vanzelfsprekend dat je dan maar uit eigen zakken salarissen van werknemers gaat betalen. En wie voelt er zich niet precies op zijn gemak binnen het bedrijf? Heeft niet zoveel met Talpa als geheel te maken, maar met de ego's van Derksen en Gijp, die twee kinderen. Is overigens ook niets mee mis om die mannen te wijzen op het feit dat er nog een team achter hen zit. Dat De Mol hen allemaal uit eigen zak zou kunnen betalen is een non-argument. Hij vraagt hen toch ook niet om die redacteuren te betalen? Overigens heeft Talpa zoveel programma's lopen, als je werkelijk denkt dat het normaal is dat een rijke eigenaar iedereen straks uit eigen zak gaat betalen ben je wel erg naïef. Natuurlijk werkt dat niet zo. Is ook niet erg goed voor de financiële zelfredzaamheid van het bedrijf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 augustus 2020 Share Geplaatst 1 augustus 2020 Wat een onzin PJ. Ik vind het netjes van John, hij moest ingrijpen en dat heeft die gedaan. Kappen met deze shit zoals Edwin ooit zei. Dat hij zelf miljardair is betekent niet dat hij op zou moeten draaien voor de ontslagen binnen zijn zender. Het is gewoon zijn bedrijf, niet een non-profit organisatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 augustus 2020 Share Geplaatst 1 augustus 2020 1 uur geleden zei cimbomcu: Wat een onzin PJ. Ik vind het netjes van John, hij moest ingrijpen en dat heeft die gedaan. Kappen met deze shit zoals Edwin ooit zei. Dat hij zelf miljardair is betekent niet dat hij op zou moeten draaien voor de ontslagen binnen zijn zender. Het is gewoon zijn bedrijf, niet een non-profit organisatie. ...hij is de fucking eigenaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 3 augustus 2020 Share Geplaatst 3 augustus 2020 Ja hij moet daar wel voor opdraaien, daarom doet hij dit. Al denk ik ook dat volgens seizoen beter bekeken wordt dan ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 september 2020 Share Geplaatst 11 september 2020 Vanavond gaat het wel leuk worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 september 2020 Share Geplaatst 11 september 2020 Dat is het al tien jaar niet, dus dat lijkt me uitermate onwaarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 september 2020 Share Geplaatst 11 september 2020 1 uur geleden zei La Pulga: Vanavond gaat het wel leuk worden. Ja ik heb er ook zin in! Hoop dat ik het droog kan houden, ik heb wel een tijdje gevreesd voor het voortbestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 11 september 2020 Share Geplaatst 11 september 2020 Ben wel benieuwd hoe heerlijk ongemakkelijk het aan tafel is. Morgen maar even terugkijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 september 2020 Share Geplaatst 11 september 2020 Begin was wel wat ongemakkelijk, daarna wel aardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten