Jespresso Geplaatst 23 juni 2020 Share Geplaatst 23 juni 2020 49 minuten geleden zei Tim': De rol van Wilfred Genee was een beetje vreemd. 11 minuten geleden zei 007mark: Zie ook veel kritiem op Genee, maar vind at beetje onzin. Het is toch gewoon een feit dat Genee al jaren allemaal reacties uitlokt bij Derksen en Gijp? En dan gaat hij nu ineens vragen stellen waarom dat gebeurt. Totaal hypocriete lul gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 23 juni 2020 Share Geplaatst 23 juni 2020 13 minuten geleden zei Jespresso: Het is toch gewoon een feit dat Genee al jaren allemaal reacties uitlokt bij Derksen en Gijp? En dan gaat hij nu ineens vragen stellen waarom dat gebeurt. Totaal hypocriete lul gewoon. Was wel genieten dat Johan hem al vrij vroeg daar op aan pakte, dat Genee normaal een opruier eerste klas is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 juni 2020 Share Geplaatst 23 juni 2020 1 uur geleden zei Tim': Deze kwam ik gisteren tegen. Voor iedereen die Qatar als reden geeft waarom de Oranje-internationals niet boos mogen zijn op Johan Derksen. Ik ben ook wel eens boos op iets wat mij wordt aangedaan, terwijl anderen het nog zwaarder hebben. Dat betekent echter niet dat je niet je eigen probleem mag aankaarten. En over de aflevering van VI gisteren: Dries Boussatta moet gewoon nooit meer aan een tafel op tv worden gevraagd en René van der Gijp vond het zichtbaar een heel erg ongemakkelijke aflevering. Wel enorme complimenten voor Natacha Harlequin en Wim Kieft wat mij betreft. De rol van Wilfred Genee was een beetje vreemd. Dat is een goede vergelijking in jouw ogen? De voetbalwereld staat er niet om bekend erg veel op te hebben met maatschappelijke en ethische kwesties. Dat ze dat nu wel doen mbt racisme in de vorm een commercieel tv-programma met wat foute grapjes boycotten is dikke prima, maar dat het de vraag oproept of ze vanaf heden deze lijn ook doortrekken als in een beetje kijken naar de wereld om je heen, is helemaal niet gek. Als dit klaarblijkelijk al onverantwoord is en om actieve actie van de voetballertjes vraagt, dan liggen er nog een boel dossiers klaar die ook wel bekeken mogen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 juni 2020 Share Geplaatst 23 juni 2020 Ga toch weg met je Qatar argumenten. Als de spelers dat weigeren dan schorst de Fifa even Nederland voor 10 jaar uit alle toernooien, is dat wat jullie willen? Slaat echt helemaal nergens op om dat erbij te halen. https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=373438 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 23 juni 2020 Share Geplaatst 23 juni 2020 1 uur geleden zei Jespresso: Het is toch gewoon een feit dat Genee al jaren allemaal reacties uitlokt bij Derksen en Gijp? En dan gaat hij nu ineens vragen stellen waarom dat gebeurt. Totaal hypocriete lul gewoon. Ik vond dat juist de kracht van Genee in dit geval. Het is niet 'omdat hij van VI is' dat hij Derksen maar moet beschermen. Dat hij hem juist uit de tent probeert te lokken, om zo de échte duiding van Derksen te ontfutselen, vond ik juist wel prettig. Dat toneelstukje van hem in het begin, moeten we daarbij maar voor lief nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 23 juni 2020 Share Geplaatst 23 juni 2020 36 minuten geleden zei cimbomcu: Ga toch weg met je Qatar argumenten. Als de spelers dat weigeren dan schorst de Fifa even Nederland voor 10 jaar uit alle toernooien, is dat wat jullie willen? Slaat echt helemaal nergens op om dat erbij te halen. https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=373438 Er zijn misschien best wat redenen om Qatar er niet gelijk bij te halen in deze discussie, maar deze reden slaat dan weer helemaal nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 juni 2020 Share Geplaatst 23 juni 2020 25 minuten geleden zei Kelvin: Er zijn misschien best wat redenen om Qatar er niet gelijk bij te halen in deze discussie, maar deze reden slaat dan weer helemaal nergens op. Hoezo niet dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 juni 2020 Share Geplaatst 23 juni 2020 Omdat je dan het sportieve boven het morele plaatst. Racisme in een stadion is dus ook niet van het veld stappen, want stel dat de bond punten in mindering brengt. Als je het niet zo belangrijk acht zulke kwesties buiten het voetbalveldje kan je die boycot natuurlijk ook niet steunen, nogal tegenstrijdig dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 juni 2020 Share Geplaatst 23 juni 2020 3 uur geleden zei Tim': Daar is denk ik iedereen het wel over eens, van Derksen-fans tot Derksen-haters: die reacties van Babel en Depay gisterenavond waren echt heel triest. Jammer dat ze zich zo moeten laten kennen. Oprecht onbegrijpelijk dat ze het weer extra aanwakkeren na de aflevering. Natasha en Johan waren het uiteindelijk in grote lijnen met elkaar eens. En dan wordt er door die flappies weer olie op het vuur gegooid. Die zullen niet op tv komen om in discussie te gaan, zou ze (Gini of Virgil) sieren als ze het wel doen. Maar de tegenreacties op SM zijn ook echt om te janken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 23 juni 2020 Share Geplaatst 23 juni 2020 Toevallig stuitte ik gisterenavond op het RTL Nieuws, toen was ik vooral verrast over de toon die daar werd aangeslagen: "Derksen weigert excuses te maken". Het stukje waarin Natascha en Johan elkaar redelijk leken te vinden (de benadrukking dat hij een grap probeerde te maken) kwam uiteraard niet terug, wel het stuk dat zij hem uit de kast lokte en hij zei "Ik wilde grappig zijn". Als je alleen dat stuk laat zien, komt hij er vrij slecht uit ja. Maar dat geldt net zo goed voor het filmpje waarover de ophef uit is ontstaan, daar was een groot stuk uit geknipt.. Dat ik het trouwens voor hem opneem, wil niet zeggen dat ik achter z'n uitspraak sta. De opmerking en met name de timing er van, waren gewoon misplaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 juni 2020 Share Geplaatst 23 juni 2020 3 uur geleden zei Zeus: Omdat je dan het sportieve boven het morele plaatst. Racisme in een stadion is dus ook niet van het veld stappen, want stel dat de bond punten in mindering brengt. Als je het niet zo belangrijk acht zulke kwesties buiten het voetbalveldje kan je die boycot natuurlijk ook niet steunen, nogal tegenstrijdig dan. Je beseft heus wel dat een bond dat nooit zal doen. Dat de Fifa eerst Rusland en nu Qatar het WK heeft gegeven geeft aan dat ze juist willen dat er daar gevoetbald wordt en dan wordt zo'n boycot gewoon niet geaccepteerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 juni 2020 Share Geplaatst 23 juni 2020 Je gaat nog altijd voorbij aan het werkelijke punt, maar bon. Overigens gister ook pijnlijk duidelijk geworden dat Gijp wel echt heel beperkt is in zijn denken. Snap verder het commentaar op Genee niet geheel. Hij zei ook direct na die grap tegen Derksen al dat het niet handig was, tot twee keer aan toe. Zijn twijfels erbij waren echt niet ineens gespeeld. Daarnaast: prima dat Genee soms gevoelige onderwerpen aan zou snijden, maar je gaat nog altijd zelf over je antwoorden. Vind dat ook een beetje een zwak argument. Wat niet hoefde van mij gister was dat theatrale begin, maar daarna vond ik Genee toch vrij redelijk. Hij was bij Derksen op zoek naar een: ik weet niet hoe het voelt voor die mensen. En een gering beetje aan empathie. Dat kwam er echter niet echt uit bij Derksen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 23 juni 2020 Share Geplaatst 23 juni 2020 12 minuten geleden zei Zeus: Hij zei ook direct na die grap tegen Derksen al dat het niet handig was, tot twee keer aan toe. Mooi he... Dat kwam in het filmpje dat later viral ging helemaal niet terug. Sterker nog, genoeg mensen vielen ook over Genee dat hij niet ingreep als presentator zijnde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 23 juni 2020 Share Geplaatst 23 juni 2020 Denken dat mensen er meer over vallen bij Genee, dat hij normaal constant voorzetjes geeft op grappen/gewaagde uitspraken, en nu ineens Johan probeert te pakken op die uitspraken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 juni 2020 Share Geplaatst 23 juni 2020 Maar Genee hint nooit naar racistische of homofobe uitspraken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 23 juni 2020 Share Geplaatst 23 juni 2020 23 uur geleden zei joostmakaay: Zou me niets verbazen als dit het einde van VI zal worden, niet zozeer door de uitspraken van Derksen, maar meer het feit dat Derksen en Gijp niets meer met Genee van doen willen hebben. Kenner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 juni 2020 Share Geplaatst 23 juni 2020 Ik denk dat het allemaal wel weer overwaait, zoals altijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 juni 2020 Share Geplaatst 24 juni 2020 Op 23-6-2020 om 10:54 zei Tim': Deze kwam ik gisteren tegen. Voor iedereen die Qatar als reden geeft waarom de Oranje-internationals niet boos mogen zijn op Johan Derksen. Ik ben ook wel eens boos op iets wat mij wordt aangedaan, terwijl anderen het nog zwaarder hebben. Dat betekent echter niet dat je niet je eigen probleem mag aankaarten. En over de aflevering van VI gisteren: Dries Boussatta moet gewoon nooit meer aan een tafel op tv worden gevraagd en René van der Gijp vond het zichtbaar een heel erg ongemakkelijke aflevering. Wel enorme complimenten voor Natacha Harlequin en Wim Kieft wat mij betreft. De rol van Wilfred Genee was een beetje vreemd. Je mag natuurlijk prima die problemen aankaarten, maar dan moet je aan de andere kant niet zeuren dat je daar kritiek op krijgt. Het wringt toch ook gewoon dat er nu heisa komt over een fucking grap, hoe misplaatst sommigen die ook vinden, maar als het om de doekoe gaat zijn al die morele beseffen inmiddels verdwenen ofzo? Het toont de hypocriete van deze gasten tot op zekere hoogte wel aan. Op 23-6-2020 om 12:58 zei cimbomcu: Ga toch weg met je Qatar argumenten. Als de spelers dat weigeren dan schorst de Fifa even Nederland voor 10 jaar uit alle toernooien, is dat wat jullie willen? Slaat echt helemaal nergens op om dat erbij te halen. https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=373438 dan gaan we nu een verbanning van het voetbalveld in het leven roepen voor iedereen die de vi boycot. Zo, dat is ook weer opgelost. Je ziet hopelijk zelf de ironie van je post? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 24 juni 2020 Share Geplaatst 24 juni 2020 3 uur geleden zei E2E: Sja, als we dit al onder homofobe/racistische uitspraken gaan scharen, dan kunnen we maar beter stoppen met televisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 juni 2020 Share Geplaatst 25 juni 2020 https://www.ad.nl/show/talpa-zendt-veronica-inside-maandag-niet-uit~a19ed354/ Maandag dus geen uitzending, en als ik Gijpie en Derksen zo hoor betwijfel ik of die spanningen nog wel uit de lucht gehaald kunnen worden. Vind het overigens ook wel tekenend dat Wilfred aan het eind van dit Powned item eigenlijk op breken staat, die is er gewoon kapot van. Hoop van harte dat het opgelost wordt, maar als ik Gijp zo hoor heb ik daar mijn grote twijfels bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 juni 2020 Share Geplaatst 25 juni 2020 Gisteravond ook dat filmpje van Powned gezien. Wat een theater van die Gijp joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 25 juni 2020 Share Geplaatst 25 juni 2020 Wat een debiele poppenkast toch. Ook mooi dat Michel van Egmond daar op het laatst staat. Komt dus weer zo'n overdreven boekje aan (dat overigens wel erg lekker geschreven is). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 25 juni 2020 Share Geplaatst 25 juni 2020 (bewerkt) Lol. Typisch dat ze alle schuld bij Genee leggen nou. Zowel Gijp als Derksen waren allebei waardeloos tijdens de laatste uitzending. Hoe iconisch ze ook zijn (geweest) ze zijn best vervangbaar. Zet Youri Mulder er neer en het programma overleeft het wel. 25 juni 2020 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 25 juni 2020 Share Geplaatst 25 juni 2020 (bewerkt) Youri Mulder ja Dan kun je toch net zo goed een kartonnen uitsnede van Gijp in die stoel zetten. 25 juni 2020 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 juni 2020 Share Geplaatst 25 juni 2020 30 minuten geleden zei D.J.: Lol. Typisch dat ze alle schuld bij Genee leggen nou. Zowel Gijp als Derksen waren allebei waardeloos tijdens de laatste uitzending. Hoe iconisch ze ook zijn (geweest) ze zijn best vervangbaar. Zet Youri Mulder er neer en het programma overleeft het wel. Dit vraag ik me ook af hoor. In dit opzicht kun je het vergelijken met Top Gear, dat is ook allang niet meer wat het was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten