Dysproz Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 (bewerkt) Seuntjes vind ik zo'n nare gast. Ik hoop dat hij naar het buitenland vertrekt. Vejinovic was bij Heracles en Vitesse een hele leuke voetballer maar heeft daarna ook niets meer laten zien. Dat Johnsen mag vertrekken vind ik ook niet gek aangezien ze twee grote talenten voor de spitspositie hebben. 20 juni 2019 bewerkt door Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 Op zich alledrie wel leuke spelers. Johnson zie ik het nog wel ergens anders verrassend goed doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 Buiten die werkelijk schandalige uitschakeling van FC Utrecht, was het leuk om te zien dat Myron Boadu bij AZ echt een wereld van verschil is als die jongen wat ruimte krijgt. Kreeg vorige week en gisteren in de eerste helft amper ruimte van het verdedigend centrum, waardoor lange ballen van achteruit vaak leidden tot balverlies ivm verloren kopduel. Die pass van Idrissi bij die eerste goal maakte alles anders, sindsdien kreeg Boadu veel meer ruimte en dan zie je echt dat ie goed tot z'n recht komt. Bizar dat die jongen pas 18 is. Als die nu fit weet te blijven heb je daar een hele goeie aan. Verder ben ik wel benieuwd hoe ze het verlies van Til op gaan vangen. Je hebt eventueel Helmer bij Jong AZ lopen, maar hoop toch stiekem dat ze een Eredivisie-ready speler kunnen halen. Afgelopen seizoenen niet echt succesvol geweest met Nederlandse transfers (kijk naar Bjorn Johnsen, Bel Hassani, Overtoom). Hoop dat ze daarin nu wel kunnen slagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 Het geruchtencircuit zegt Mark Diemers, als Til gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 Diemers lijkt me een uitstekende aankoop voor AZ. Ik denk dat @E2E het hier ook wel over eens is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 Zojuist zei E2E: Zeker! Ik vind die kerel echt fucking goed, moet wel zeggen dat het ook net zo kan zijn geweest dat hij goed was als ik keek. Wel ander type dan Til. Ach Spartak schakelde ook over van Pereiro naar Til dus kan makkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 5 minuten geleden zei E2E: Zeker! Ik vind die kerel echt fucking goed, moet wel zeggen dat het ook net zo kan zijn geweest dat hij goed was als ik keek. Wel ander type dan Til. Diemers is aanvallend echt top, maar bij de omschakelingen is het vaak ook maar half-arsed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 Heb Diemers te weinig gezien het afgelopen jaar om er echt een goed oordeel over te vellen. Dacht altijd dat het meer een 6/8 was ipv een 10, maar daar kan ik naast zitten. Schijnt dat ze 15 miljoen krijgen voor Til, dus er valt in ieder geval wat geld in het laatje om te investeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 Heeft in ieder geval uitstekende statistieken bij Fortuna. Vorig seizoen betrokken bij 16 goals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 19 minuten geleden zei 007mark: Heeft in ieder geval uitstekende statistieken bij Fortuna. Vorig seizoen betrokken bij 16 goals. El Jebli 20 bij De Graafschap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 4 minuten geleden zei Superboeren: El Jebli 20 bij De Graafschap Sssttt... Zij halen Diemers, wij halen El Jebli. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 Als ik AZ was wist ik het wel. Luie draak die Diemers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 Ik vind Til beetje overrated,cashen ze toch uitstekend voor AZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 augustus 2019 Share Geplaatst 3 augustus 2019 Wat een geld voor een B-speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 augustus 2019 Share Geplaatst 3 augustus 2019 22 uur geleden zei Erwin.: Ach Spartak schakelde ook over van Pereiro naar Til dus kan makkelijk. Of ze hebben Schürlle gehaald in plaats van Gaston. Ook geen vergelijkbare types, maar Pereiro speelde voor vorig seizoen veel op de flank natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 augustus 2019 Share Geplaatst 3 augustus 2019 6 uur geleden zei 007mark: Wat een geld voor een B-speler. Nou he. 18 miljoen voor Til. Wat heerlijk voor AZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 5 augustus 2019 Share Geplaatst 5 augustus 2019 Op 3-8-2019 om 09:25 zei 007mark: Wat een geld voor een B-speler. Toch lekker als je een sterke technisch directeur hebt die dat voor je uit het vuur kan slepen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 augustus 2019 Share Geplaatst 5 augustus 2019 1 uur geleden zei Fabian.: Toch lekker als je een sterke technisch directeur hebt die dat voor je uit het vuur kan slepen Verbaas ik mij inderdaad elke keer weer over bij AZ. Jahanbaksh en Janssen bijvoorbeeld ook extreem voor kunnen cashen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 Nou jongens we kunnen dus wel inpakken he. Stadion gaat het komende jaar niet zomaar open. Overwoog nog om weer naar de 'thuiswedstrijd' tegen Antwerp te gaan, maar twee uur rijden naar Enschede terwijl er ook gewoon gewerkt moet worden overdag is mij iets te gek, lees schier onmogelijk om op tijd te komen. Mag hopen dat ze ADO voor de andere wedstrijden kunnen strikken, dat was beter te doen. Geld wordt sowieso ook een dingetje, alles wat ook maar een beetje met de bouw van dat stadion bezig is geweest, is failliet. En de verzekering staat natuurlijk klaar met een peloton aan advocaten mbt die zonnepanelen. Vervanging van Til ook bar weinig over gehoord. Nu vult Ouwejan die lege positie op een andere manier best oké in, maar los van de talenten die we nog hebben rondlopen, mag het echt allemaal nog wat breder in de selectie. Je zag het gisteren al tegen Groningen, pijp was wel een beetje leeg na 60 minuten. Ze waren nog bezig met een vleugelspeler van City huren, of je daar nou heel vrolijk van wordt vraag ik me ook af. Er zouden nog spelers bij gaan komen, nu die financiële shit van dat stadion erbij komt, vraag ik me ten zeerste af of ze uberhaupt nog wat uit durven te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 februari 2020 Share Geplaatst 27 februari 2020 Toch wel vertrouwen in dat AZ de Nederlandse eer nog een beetje gaat redden. Lucky 1-1 en het halfuurtje extra benutten om nog een uitgoal te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 mei 2020 Share Geplaatst 12 mei 2020 Fransesco Antonucci in de belangstelling van AZ dn de Belgische top. Heb hem afgelopen jaar veel aan het werk gezien en ben wel fan van die jongen. Lekker schot in de benen en een technisch vaardige speler. Zou wel bij een team als AZ passen. Is overigens wel eigendom van AS Monaco, dus is even de vraag wat die met hem willen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2020 Die zat eerst bij Ajax ook toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 12 mei 2020 Share Geplaatst 12 mei 2020 Zojuist zei Fantasy: Die zat eerst bij Ajax ook toch? Klopt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 22 mei 2020 https://www.az.nl/nl/nieuws/az-akkoord-met-bam-over-nieuw-dak Ziet er wel heel vet uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 mei 2020 Share Geplaatst 22 mei 2020 Ziet er netjes uit. BAM heeft met de tak BAM sports natuurlijk prima ervaringen met stadions Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten