Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

AZ Alkmaar

Fantasy

Aanbevolen berichten

Seuntjes vind ik zo'n nare gast. Ik hoop dat hij naar het buitenland vertrekt.

Vejinovic was bij Heracles en Vitesse een hele leuke voetballer maar heeft daarna ook niets meer laten zien. Dat Johnsen mag vertrekken vind ik ook niet gek aangezien ze twee grote talenten voor de spitspositie hebben.

bewerkt door Dysproz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Buiten die werkelijk schandalige uitschakeling van FC Utrecht, was het leuk om te zien dat Myron Boadu bij AZ echt een wereld van verschil is als die jongen wat ruimte krijgt. Kreeg vorige week en gisteren in de eerste helft amper ruimte van het verdedigend centrum, waardoor lange ballen van achteruit vaak leidden tot balverlies ivm verloren kopduel. Die pass van Idrissi bij die eerste goal maakte alles anders, sindsdien kreeg Boadu veel meer ruimte en dan zie je echt dat ie goed tot z'n recht komt. Bizar dat die jongen pas 18 is. Als die nu fit weet te blijven heb je daar een hele goeie aan.

Verder ben ik wel benieuwd hoe ze het verlies van Til op gaan vangen. Je hebt eventueel Helmer bij Jong AZ lopen, maar hoop toch stiekem dat ze een Eredivisie-ready speler kunnen halen. Afgelopen seizoenen niet echt succesvol geweest met Nederlandse transfers (kijk naar Bjorn Johnsen, Bel Hassani, Overtoom). Hoop dat ze daarin nu wel kunnen slagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb Diemers te weinig gezien het afgelopen jaar om er echt een goed oordeel over te vellen. Dacht altijd dat het meer een 6/8 was ipv een 10, maar daar kan ik naast zitten. Schijnt dat ze 15 miljoen krijgen voor Til, dus er valt in ieder geval wat geld in het laatje om te investeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Fabian.:

Toch lekker als je een sterke technisch directeur hebt die dat voor je uit het vuur kan slepen ;) 

Verbaas ik mij inderdaad elke keer weer over bij AZ. Jahanbaksh en Janssen bijvoorbeeld ook extreem voor kunnen  cashen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou jongens we kunnen dus wel inpakken he. Stadion gaat het komende jaar niet zomaar open. Overwoog nog om weer naar de 'thuiswedstrijd' tegen Antwerp te gaan, maar twee uur rijden naar Enschede terwijl er ook gewoon gewerkt moet worden overdag is mij iets te gek, lees schier onmogelijk om op tijd te komen. Mag hopen dat ze ADO voor de andere wedstrijden kunnen strikken, dat was beter te doen. Geld wordt sowieso ook een dingetje, alles wat ook maar een beetje met de bouw van dat stadion bezig is geweest, is failliet. En de verzekering staat natuurlijk klaar met een peloton aan advocaten mbt die zonnepanelen.

Vervanging van Til ook bar weinig over gehoord. Nu vult Ouwejan die lege positie op een andere manier best oké in, maar los van de talenten die we nog hebben rondlopen, mag het echt allemaal nog wat breder in de selectie. Je zag het gisteren al tegen Groningen, pijp was wel een beetje leeg na 60 minuten. Ze waren nog bezig met een vleugelspeler van City huren, of je daar nou heel vrolijk van wordt vraag ik me ook af. Er zouden nog spelers bij gaan komen, nu die financiële shit van dat stadion erbij komt, vraag ik me ten zeerste af of ze uberhaupt nog wat uit durven te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fransesco Antonucci in de belangstelling van AZ dn de Belgische top. Heb hem afgelopen jaar veel aan het werk gezien en ben wel fan van die jongen. Lekker schot in de benen en een technisch vaardige speler. Zou wel bij een team als AZ passen. Is overigens wel eigendom van AS Monaco, dus is even de vraag wat die met hem willen natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites