007mark Gepost December 5, 2020 Share Gepost December 5, 2020 Hahahahaha die verliezen dus straks bij Rijeka. Weg rust bij de club. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost December 5, 2020 Share Gepost December 5, 2020 Terecht ook. Blijkt dus met Feyenoord in gesprek te zijn om Dick op te volgen. Geen idee wat hij daar nou moet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost December 5, 2020 Share Gepost December 5, 2020 Ik zou als ik Fred Grim was, mijn telefoon de komende tijd goed in de gaten houden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost December 5, 2020 Share Gepost December 5, 2020 Blijft een klein provincieclubje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost December 5, 2020 Share Gepost December 5, 2020 Ik snap ook niet waarom Slot naar Feyenoord wil, AZ heeft gewoon meer potentie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost December 5, 2020 Share Gepost December 5, 2020 Scheelt ook weer een afkoopsom voor Feyenoord. Wie zou zijn opvolger kunnen zijn? Jonk, Grim, Van Bronckhorst of van Bommel met Sneijder als assistent? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost December 5, 2020 Share Gepost December 5, 2020 Ontsloegen ze Verbeek ook niet een keer terwijl ze het uitstekend deden? Rare club is dat zeg. Al is de verantwoordelijke van toen nu verantwoordelijk voor mijn club Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabian. Gepost December 5, 2020 Share Gepost December 5, 2020 Uitstekende beslissing. Hoe kun je nou nog geloofwaardig richting een club, supporters en spelersgroep zijn als je aan het eind van het seizoen overstapt naar de directe concurrent voor Europees voetbal in de competitie. Overigens qua timing van dit besluit; daarvoor kunnen we eerder Feyenoord aankijken. Had dit lekker in de winterstop gedaan en niemand had er last van gehad. Maar onrust creëren bij de directe concurrent had voorrang. En zoals hier al gezegd, snap Slot ook niet. Je gaat nu naar een club waar de verwachtingen veel hoger zijn dan de mogelijkheden en het spelersmateriaal. Dus je kan alleen maar falen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost December 5, 2020 Share Gepost December 5, 2020 26 minuten geleden zei Fabian.: Uitstekende beslissing. Hoe kun je nou nog geloofwaardig richting een club, supporters en spelersgroep zijn als je aan het eind van het seizoen overstapt naar de directe concurrent voor Europees voetbal in de competitie. Overigens qua timing van dit besluit; daarvoor kunnen we eerder Feyenoord aankijken. Had dit lekker in de winterstop gedaan en niemand had er last van gehad. Maar onrust creëren bij de directe concurrent had voorrang. En zoals hier al gezegd, snap Slot ook niet. Je gaat nu naar een club waar de verwachtingen veel hoger zijn dan de mogelijkheden en het spelersmateriaal. Dus je kan alleen maar falen. Onzin natuurlijk. Waarom zou Feyenoord zich iets van AZ moeten aantrekken qua timing, als zij in Slot de perfecte kandidaat vinden? Nu wek je de indruk dat ze (mede) voor Slot zijn gegaan, om onrust bij AZ te veroorzaken. Denk dat ze het gewoon zsm rond wilden hebben en dat het uitgelekt is voor de winterstop, waar ze het bekend wilden maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost December 5, 2020 Share Gepost December 5, 2020 26 minuten geleden zei Fabian.: Uitstekende beslissing. Hoe kun je nou nog geloofwaardig richting een club, supporters en spelersgroep zijn als je aan het eind van het seizoen overstapt naar de directe concurrent voor Europees voetbal in de competitie. Die Eenhoorn sprak vorig jaar zelf ook met Feyenoord? Slot heeft toch een aflopend contract? Dan is het zijn goed recht om met andere clubs te gaan praten. Dan hij het niet gecommuniceerd heeft met de directie is misschien niet helemaal netjes, maar is wel beetje ironisch dat uitgerekend die honkballertjes daar nu over vallen. Die er alles aan hebben gedaan achter de rug om van de KNVB en de clubs om CL voetbal af te dwingen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost December 5, 2020 Share Gepost December 5, 2020 1 minuut geleden zei Regis: Die Eenhoorn sprak vorig jaar zelf ook met Feyenoord? Slot heeft toch een aflopend contract? Dan is het zijn goed recht om met andere clubs te gaan praten. Dan hij het niet gecommuniceerd heeft met de directie is misschien niet helemaal netjes, maar is wel beetje ironisch dat uitgerekend die honkballertjes daar nu over vallen. Die er alles aan hebben gedaan achter de rug om van de KNVB en de clubs om CL voetbal af te dwingen. Telegraaf meldde in een eerder artikel dat Feyenoord nog met AZ om tafel moest vanwege een contract lopend tot 2022. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost December 5, 2020 Share Gepost December 5, 2020 Bij FC Afkicken zijn ze live gegaan vanwege het nieuws. Daar hebben ze het erover dat wordt gezegd dat hij letterlijk van het trainingsveld is geplukt om ontslagen te worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost December 5, 2020 Share Gepost December 5, 2020 22 minuten geleden zei Kelvin: Telegraaf meldde in een eerder artikel dat Feyenoord nog met AZ om tafel moest vanwege een contract lopend tot 2022. Ja, klopt dit las ik ook net. Dan blijft het nog steeds een vreemd besluit imo, tenzij er intern meer speelt. Als dit de emotie is die regeert bij AZ kan je als speler ook een stuk makkelijker een transfer af gaan dwingen. Praten met potentieel nieuwe clubs, alles laten lekken en het spel kan beginnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabian. Gepost December 5, 2020 Share Gepost December 5, 2020 34 minuten geleden zei Regis: Die Eenhoorn sprak vorig jaar zelf ook met Feyenoord? Slot heeft toch een aflopend contract? Dan is het zijn goed recht om met andere clubs te gaan praten. Dan hij het niet gecommuniceerd heeft met de directie is misschien niet helemaal netjes, maar is wel beetje ironisch dat uitgerekend die honkballertjes daar nu over vallen. Die er alles aan hebben gedaan achter de rug om van de KNVB en de clubs om CL voetbal af te dwingen. Contract tot 2022. Eenhoorn is toentertijd gebeld door Feyenoord met de vraag of hij interesse had. Heeft toen aangegeven dat ie best een keer wilde praten en heeft vervolgens nooit meer wat gehoord van Feyenoord. Ik vind deze actie heel logisch, relatie als trainer met de directie, je staf en spelers is een vertrouwensrelatie. Als je dan niet openlijk vertelt dat je al akkoord bent met een directe concurrent, ben je dus achterbaks bezig. Dat valt niet goed te praten naar iedereen binnen de club, en dan is dit de enige juiste beslissing. 9 minuten geleden zei Regis: Ja, klopt dit las ik ook net. Dan blijft het nog steeds een vreemd besluit imo, tenzij er intern meer speelt. Als dit de emotie is die regeert bij AZ kan je als speler ook een stuk makkelijker een transfer af gaan dwingen. Praten met potentieel nieuwe clubs, alles laten lekken en het spel kan beginnen. Speler is natuurlijk een ander verhaal, die staat niet direct in contact met een directie, en heeft niet per se een vetrouwensrelatie met de club. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 5, 2020 Share Gepost December 5, 2020 Schandalig dat Slot op straat is gezet. Hij doet het goed met AZ en praten mag nog steeds volgens mij. Als ik met een andere concurrent ga praten word ik ook niet op straat gezet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost December 5, 2020 Share Gepost December 5, 2020 Het hangt er zeer van af wat er achter de schermen gebeurd is. Als hij inderdaad al rond was zonder iets te zeggen dan is dat zeer onchique. Maar goed, daar hebben we ook alleen maar het woord van AZ voor. Geen idee wat de ware toedracht is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost December 5, 2020 Share Gepost December 5, 2020 2 minuten geleden zei PJHoutman: Het hangt er zeer van af wat er achter de schermen gebeurd is. Als hij inderdaad al rond was zonder iets te zeggen dan is dat zeer onchique. Maar goed, daar hebben we ook alleen maar het woord van AZ voor. Geen idee wat de ware toedracht is. Zit samen met Haps in de gevangenis. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost December 5, 2020 Share Gepost December 5, 2020 1 uur geleden zei delichris: Schandalig dat Slot op straat is gezet. Hij doet het goed met AZ en praten mag nog steeds volgens mij. Als ik met een andere concurrent ga praten word ik ook niet op straat gezet. Ik vind de voetbalwereld echt anders onze werkwereld en niet vergelijkbaar. Ik geef AZ groot gelijk in deze. Als Feyenoord zo graag Slot voor de groep wilt dan gaan ze maar met AZ onderhandelen, niet met Slot. Hij had zelf moeten zeggen; ‘Feyenoord, ik ben geïnteresseerd maar kom er maar met AZ uit en dan praten we verder’. Slot hamerde op een bepaalde gedragscode in Alkmaar, waarin geen plaats was voor transfergeruchten. Uitgerekend de coach zelf schond die code. Als ik dit lees, dan is dat behoorlijk hypocriet gedrag van Slot. Prima besluit van AZ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JordiW. Gepost December 5, 2020 Share Gepost December 5, 2020 Prima beslissing van AZ. Gewoon een domme actie van Slot, had het mooi voor elkaar daar met een talentvolle groep en dan haalt ie zo'n actie uit. Sowieso is Feyenoord nu niet de grootste stap vooruit qua spelersmateriaal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost December 5, 2020 Share Gepost December 5, 2020 Citaat „Ik heb vanochtend kennis genomen van het feit dat AZ mijn aflopende contract per direct wil ontbinden. Dat een seizoen, waarin we zowel nationaal als ook internationaal nog op alle fronten actief zijn, hiermee voor mij eindigt is een harde klap.” „Aangaande mijn toekomst kan ik enkel aangeven dat AZ op de hoogte was van het feit dat ik mijn aflopende contract niet zou gaan verlengen en dat er concrete interesse van meerdere clubs is. Inhoudelijk wil ik op dit moment niet ingaan op de beslissing van AZ en de concrete interesse van Feyenoord.” Reactie van Slot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost December 5, 2020 Share Gepost December 5, 2020 Samenvatting: hij zou zijn contract niet verlengen bij AZ. Meer zegt 'ie niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost December 5, 2020 Share Gepost December 5, 2020 (edited) 1 uur geleden zei Zeus: Samenvatting: hij zou zijn contract niet verlengen bij AZ. Meer zegt 'ie niet. Hij zegt ook dat AZ ervanaf wist dat er andere clubs interesse hadden. Dat betekent indirect dat er gewoon gepraat kan worden met andere clubs en dat dat waarschijnlijk ook wel (in ieder geval door de zaakwaarnemer) gepraat wordt. Dan was het óf al praktisch rond, of de AZ-directie stelt zich heel vreemd op. Edited December 5, 2020 by Rogier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost December 5, 2020 Share Gepost December 5, 2020 Enige dat ik me kan voorstellen wat deze reactie van de AZ directie getriggerd kan hebben, is dat ze hem op de man af hebben gevraagd of hij met Feyenoord in gesprek is en hij dat glashard heeft ontkent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost December 7, 2020 Share Gepost December 7, 2020 Het is toch ook zowiezo grootheidswaanzin van die gasten daar? Ik las een stukje waarin hij aangaf dat ze als topclub de trainer en niet naar een concurrent willen laten gaan. Dondersteaal op hoor, je word 1 keer kampioen in de afgelopen 30 jaar, je doet vorig jaar voor het eerst serieus weer mee om de titel en dit jaar sta je keurig op een 8e plek. Nee Poeh, topclub. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost December 7, 2020 Share Gepost December 7, 2020 Uiteindelijk wil AZ gewoon naar de top en spelen om de titel. Dan is een trainer die naar Feyenoord gaat wel erg teleurstellend. Als ik morgen hoor dat Ten Hag de opvolger van Schmidt wordt bij PSV mag die ook van mij direct ontslagen worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts