Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

AZ Alkmaar

Fantasy

Recommended Posts

Op 19-8-2020 om 16:05 zei Elsjorro1990:

Laten we eerlijk zijn: die hebben toch ook gewoon heel erg veel geluk gehad? Een paar leuke talenten gemixed met een beetje ervaring en een blijkbaar prima trainer. Willem 2 heeft toch ook een keer vanuit het niets CL gespeeld? Dit az gaat echt niet nog een keer een heel seizoen alles mee hebben, geen blessures bij de 3 pilaren voor in etc. Zit het tegen dan word je gewoon zomaar 7e. 

Mag ik deze er nog een keer ingooien @Dr. Bibber of is dat te vroeg?

Breekt in de noordkop sowieso flink uit nu, waar het eerst juist 1 van de 'veiligste' gebieden was.    Napoli of iig de gemeente wil de wedstrijd van donderdag sowieso al verbieden, vraag is alleen of de UEFA ook akkoord gaat nu er nog meer besmettingen bij zijn. 

Op 27-9-2020 om 14:19 zei Dr. Bibber:

Ach, we hebben nog altijd 2 punten meer na 2 wedstrijden dan in het kampioensjaar 2008/2009, dus ik denk dat het inderdaad nog wat te vroeg is :)

Dit is echt te makkelijk en eigenlijk moet ik het niet doen, maar je kunt wel tegen een gebbetje volgens mij.

nu dan? 

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Dit is echt te makkelijk en eigenlijk moet ik het niet doen, maar je kunt wel tegen een gebbetje volgens mij.

nu dan? 

:-D

Hmm, ik ben niet meer zo zeker als een paar weken geleden, maar ik moet toch wel zeggen dat het niet echt meezit allemaal. Met iets minder pech had je ook gewoon 12 punten kunnen hebben maar alles valt gewoon net de verkeerde kant op. Blessures, rode kaarten, penalties, Corona.. Maar vorig jaar hadden ze ook wel erg veel mee, dus zo'n periode kan ook gewoon gebeuren. Ik denk dat we na 10-15 wedstrijden pas echt de balans op kunnen maken en kunnen kijken hoe ze met deze tegenslagen zijn omgegaan. 

• Like 2

1 uur geleden zei Dr. Bibber:

:-D

Hmm, ik ben niet meer zo zeker als een paar weken geleden, maar ik moet toch wel zeggen dat het niet echt meezit allemaal. Met iets minder pech had je ook gewoon 12 punten kunnen hebben maar alles valt gewoon net de verkeerde kant op. Blessures, rode kaarten, penalties, Corona.. Maar vorig jaar hadden ze ook wel erg veel mee, dus zo'n periode kan ook gewoon gebeuren. Ik denk dat we na 10-15 wedstrijden pas echt de balans op kunnen maken en kunnen kijken hoe ze met deze tegenslagen zijn omgegaan. 

Ben ik helemaal met je eens:mrgy:

Citaat

AZ is getroffen door een corona-uitbraak. Bij de club uit Alkmaar zijn acht nieuwe besmettingen geconstateerd binnen de spelersgroep. In totaal zijn er nu dertien spelers geïnfecteerd met het virus. De meerderheid van hen heeft geen klachten, meldt AZ.

Over twee dagen staat er een Europa League-duel met Napoli op de agenda. Donderdagavond om 18.55 uur moet er worden afgetrapt. AZ laat weten woensdag af te reizen naar Italië met een zeventienkoppige selectie.

Eerder op de dag meldde de Europese voetbalbond UEFA al dat het duel "kon doorgaan zoals gepland". Het corona-beleid van de UEFA schrijft voor dat er gewoon gevoetbald moet worden als er minimaal dertien fitte spelers beschikbaar zijn. Die heeft AZ.

'Duel afgelasten'
De lokale Italiaanse autoriteiten kunnen nog wel een stokje steken voor de wedstrijd. De wethouder van sport van Napels, Ciro Borriello, liet dinsdag in Italiaanse media weten niet blij te zijn met bezoek uit Alkmaar. Hij meent dat de hele selectie een gevaar is en in quarantaine moet. Hij pleit ervoor het duel af te gelasten.

Lekker met 17 man (waarvan waarschijnlijk 2 of 3 keepers) naar Napels :sorry:

Letschert, Vlaar en Clasie missen zou ik als een geschenk zien. Enige echte probleem is dat je zonder Boadu en Druijff geen spits meer hebt. Misschien Gudmundsson als een soort valse spits met Karlsson en Stengs op de vleugels. Maar laten we wel wezen: als Napoli er een beetje zin in heeft winnen ze vrij simpel van dit AZ, ongeacht de opstelling en de namen op papier.