joostmakaay Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 2 uur geleden zei Chiemel: Ik heb geen idee hoe ze gevoetbald hebben en of er goed gevoetbald is of dat dit puur mazzel was. Wat wil je precies duidelijk maken dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Mikautadze basis, is geruchtje op Twitter. Met name gebaseerd op zijn eigen instagram waarin hij de wedstrijd aankondigd met foto van hemzelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 1 minuut geleden zei timpy00: Mikautadze basis, is geruchtje op Twitter. Met name gebaseerd op zijn eigen instagram waarin hij de wedstrijd aankondigd met foto van hemzelf. Zou mooi zijn, het liefst dan op de 10 positie en lekker Taylor op het bankje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 #MikauTime Berghuis op 8, Taylor 6 en Hlynsson achter Brobbey? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Wacht ff… middenveld met Taylor, Hlynsson en Berghuis, terwijl op je backs Sosa en Rensch staan… Nou succes in de omschakeling Hato en Sutalo 🤣🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 3 minuten geleden zei Lazy: Wacht ff… middenveld met Taylor, Hlynsson en Berghuis, terwijl op je backs Sosa en Rensch staan… Nou succes in de omschakeling Hato en Sutalo 🤣🤣 Nu doe je net of Rensch een aanvallende back is. Maar dat valt wel mee toch? Buiten dat ik je mening deel over het middenveld. Taylor als 6, is tsja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Zojuist zei timpy00: Nu doe je net of Rensch een aanvallende back is. Maar dat valt wel mee toch? Buiten dat ik je mening deel over het middenveld. Taylor als 6, is tsja. Nou, het is geen Gaaei, maar het is wel een speler die veel het middenveld in schuift en vrij hoog staat, terwijl die defensief nogal vaak staat te slapen of te afwachtend is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Wel voorstander van Berghuis in de as. Maargoed, dan liever een controleur ipv Taylor idd. Wel een echte kans voor Mikautadze nu. Kijk daar best naar uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Op Ajaxshowtime spreken ze over Mikautadze als 10. Ik hoop toch om hem op 7 te zien, dat lijkt me toch beter voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Waarom @FlyD? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Rensch en Berghuis samen op rechts is het niet hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Het is sowieso nog niet veel van heel Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 40 minuten geleden zei Hwb: Waarom @FlyD? Omdat ik van hem nog niet de passing en het inzicht heb gezien die ik verwacht van een nummer 10 in een 433. Hij kan misschien wel als 2e spits, maar daarvoor mis ik de balans in de rest van het elftal (ben nu niet aan het kijken, dus over deze wedstrijd kan ik nog niks zeggen). Ik heb al eerder aangegeven dat ik hem enkel zie in een vergelijkbare rol als Suarez had bij Ajax op de rechterkant. Verder lijkt het me voor hem moeilijk in een 'Ajax-433'. (Maar hopelijk heeft hij er nu al 3 inliggen en heb ik volledig ongelijk). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 29 minuten geleden zei FlyD: Maar hopelijk heeft hij er nu al 3 inliggen en heb ik volledig ongelijk Vooralsnog komt je beroepseer niet in gevaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Akpom, held! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Deze 2-2 mag je op Brobbey's naam zetten. Zo ongelofelijk dom weer, twee man vrij maar meneer raakt de bal kwijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Brobbey van held naar schlemiel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 (bewerkt) Zo fakking trots op Brobbey. Zoveel kritiek van best bekende namen en zelfs van je eigen bondscoach. En dan weer zo spelen. Mega ruk dit puntverlies, maar denk individueel het een goede prestatie was. Die 2-2 idd wel matig maar volgens mij was hij helemaal leeg. 12 november 2023 bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Echt wat een tering team is dit toch. Het is vooral die domheid, het zijn allemaal gewoon achterlijke jongens. Taylor, Brobbey, Bergwijn, Rensch. Ze snappen t gewoon niet. Misschien daar maar eens op gaan scouten, iemand die snapt hoe voetballen werkt ipv deze domme knulletjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 POV: je staat 1-2 voor in de laatste minuut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 (bewerkt) Punt uitgelopen op Vitesse. Lekker boys! ✔️ 12 november 2023 bewerkt door Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Zojuist zei Thierryvane: POV: je staat 1-2 voor in de laatste minuut. Ja stom, als er nog gewisseld kon worden dan hadden we beter defensief kunnen wisselen. Dat aanvallers in zo'n situatie blind naar voren lopen dat zit een beetje in de aard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Die Tahirovic is ook een clown he? Speel je net een paar maanden bij Ajax, ben je uit de basis verdwenen en ga je na een goal beetje kloppen op het logo en wijzen naar je naam. En dan komt de laatste minuut... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Thierryvane: POV: je staat 1-2 voor in de laatste minuut. Ja leuke foto. Maar mis het stukje daar net iets voor. Als Brobbey die bal direct doorspeelt lopen ze met z'n drieën op de keeper en wordt het gewoon 1-3. Blijft het feit dat ze moeten omschakelen ja. Excuus, zag dat je dit ook op de vorige pagina had geplaatst. 12 november 2023 bewerkt door Geppiej Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Oke, we worden dus toch wel 8e ipv 5e. Heb alleen de samenvatting gezien, maar ging in de omschakeling toch wel weer veel verkeerd. Snap dan weer niet dat juist vandaag Gaaei weer moest banken, kwam in vorm en leek een koppeltje met Berghuis te worden. Hoe deed Mikautadze het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten