La Pulga Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Schitterend doelpunt van Haller! Als die nu niet naar ManUtd gaat weet ik het ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Gefeliciteerd alvast he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Ligt het aan mij of galmt die stadionspeakert een beetje? Kolere hee, het lijkt wel een heel koor wat de doelpunten omroept. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Gefeliciteerd mannen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Gefeliciteerd alvast. Op naar een nog minder seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 (bewerkt) Nous love you Beste rechtsback sinds Greg. En ook beter dan Greg. 11 mei 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Kudus brengt vandaag erg veel (offensieve) energie, mooi wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Toch wel een beetje de titel van Tyton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Nou normaal doen tegenover Onana aub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Gefeliciteerd jongens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Als het zo doorgaat met die Amsterdamse kutmuziek moet ik toch weer helemaal los gaan in de MU podcast ben ik bang. Wat is het toch een ongelofelijke kutclub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 (bewerkt) 54 minuten geleden zei cimbomcu: Beste rechtsback sinds Greg. En ook beter dan Greg. Dit is Cruijffiaans 11 mei 2022 bewerkt door Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Gefeliciteerd boys. Overigens wel weer het voorbeeld waarom ik me kapot erger aan ten hag: daramy, die bij jong Ajax nog geen fatsoenlijke wedstrijd gevoetbald heeft, in laten vallen IPV een Unuvar, die wel een dijk van een seizoen draait in jong Ajax. Wellicht krijg ik hier spijt van, maar ik ga ten hag absoluut niet missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 8 minuten geleden zei Elsjorro1990: Gefeliciteerd boys. Overigens wel weer het voorbeeld waarom ik me kapot erger aan ten hag: daramy, die bij jong Ajax nog geen fatsoenlijke wedstrijd gevoetbald heeft, in laten vallen IPV een Unuvar, die wel een dijk van een seizoen draait in jong Ajax. Wellicht krijg ik hier spijt van, maar ik ga ten hag absoluut niet missen. Dat vond ik ook gaar, was ook nog ruimte voor 2 extra wissels op de bank. Neem em gewoon lekker mee en laat hem in ieder geval proeven aan dit sfeertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 (bewerkt) Schreuder nieuwe trainer bij Ajax aldus Voetbalzone 11 mei 2022 bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 41 minuten geleden zei Arezo: Als het zo doorgaat met die Amsterdamse kutmuziek moet ik toch weer helemaal los gaan in de MU podcast ben ik bang. Wat is het toch een ongelofelijke kutclub. Bedankt voor je inbreng. Gefeli boys 👍👍 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Gefeliciteerd Ajacieden! Op basis van de 1e seizoenshelft had je qua spel in februari al kampioen moeten zijn. Op basis van de tweede seizoenshelft misschien wel helemaal geen kampioen . Gelukkig gun onze trainert geen titel bij zijn afscheid. Anders gaat ‘ie er nog in geloven ook, dus dit is goed zo! Geniet van het feestje en dat jullie volgend jaar maar weer veel coëfficiëntpunten in de CL (of EL) mogen binnenharken voor ons landje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 55 minuten geleden zei Arezo: Als het zo doorgaat met die Amsterdamse kutmuziek moet ik toch weer helemaal los gaan in de MU podcast ben ik bang. Wat is het toch een ongelofelijke kutclub. Zegt de Feyenoord supporter. I rest met case. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Bij PSV zijn het toch slechte verliezers? "Var harte gefeliciteerd" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 5 minuten geleden zei MisterX: Bij PSV zijn het toch slechte verliezers? "Var harte gefeliciteerd" Dat was toch best een goede woordgrap? En uiteindelijk stond er gewoon een oprechte felicitatie. Ik moest er wel om lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Wel grappig inderdaad, maar niet echt origineel (Bayern Leverkusen had een vergelijkbaar filmpje bij hij Bayern een paar dagen geleden). Blij dat Ajax weer kampioen is. De volgende wedstrijd alvast sorteren voor volgend jaar en dan een drukke zomer in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Gefeliciteerd mannen. Mooi in stijl afgemaakt met de zoveelste 5-klapper dit seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Van harte Ajacieden! Volgend jaar weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 17 uur geleden zei Kyrill: Veel plezier voor wie van jullie al in stad is en of naar wedstrijd gaat... Had kaartjes voor gisterenavond. Goud sfeertje hoor. Ook wel het gevoel dat er wat ontlading was na de moeizame weken. Nu nog maar ff nagenieten en ons niet te druk maken om wat er komen gaat deze zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 2 uur geleden zei Tim': Dat was toch best een goede woordgrap? En uiteindelijk stond er gewoon een oprechte felicitatie. Ik moest er wel om lachen. Ik las vooral frustratie in die tweet. En een geforceerd, en daardoor niet gemeende felicitatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten