Jump to content

AFC Ajax

Fabian.
 Share

Recommended Posts

Zojuist zei Socrates:

Speelt Unuvar nou als controlerende middenvelder?

Klopt, doet het ook goed hoor! En die Fitz-Jim een jaartje verhuren en dan is die klaar voor het eerste. Er zit zoveel voetbal op dit middenveld, heerlijk om te zien

8 minuten geleden zei La Pulga:

Laat maar, Mo Messi moet in de basis _O_

daar maakt ie er nog eentje! Maak dan maar een hattrick hoor 🥰

Hoi hoi.

Wat staat dat VVV ook te schutteren overal zeg, ongekend. Die afgekeurde buitenspelgoal net ook :-D 

2 minuten geleden zei Fantasy:

Hoi hoi.

Wat staat dat VVV ook te schutteren overal zeg, ongekend. Die afgekeurde buitenspelgoal net ook :-D 

Die krijgen dejavu naar een middag waar ze liever niet aan terug denken :classic_blink:

9 minuten geleden zei Socrates:

Mooie goals zie ik, maar hij is nog wel een kilo of tien te zwaar hè? Dat hij dan gewoon zo lang mag spelen vind ik ergens wel vreemd.

Minuten maken is voor hem nu het belangrijkste, moest van erg ver komen en zat er mentaal helemaal doorheen door het overlijden van zijn vader. Als die zo doorgaat, en hopelijk wat extra gewicht verliest, mag die volgend seizoen lekker meevoetballen bij het eerste en als die nog stappen gaat zetten sluit ik hem zelfs niet uit voor het WK in Qatar. Dat is natuurlijk nog heel erg ver weg maar wat gun ik het hem. Ik hoop in ieder geval dat hij op lange termijn Antony gaat vervangen.

Goed dat hij in ieder geval weer het plezier in het voetballen heeft gevonden, daar heeft hij dan ook wel echt een heerlijk team voor om zich heen.

O ja, @Stefan. Raatsie was ook weer foutloos :D 

15 uur geleden zei La Pulga:

Minuten maken is voor hem nu het belangrijkste, moest van erg ver komen en zat er mentaal helemaal doorheen door het overlijden van zijn vader. Als die zo doorgaat, en hopelijk wat extra gewicht verliest, mag die volgend seizoen lekker meevoetballen bij het eerste en als die nog stappen gaat zetten sluit ik hem zelfs niet uit voor het WK in Qatar. Dat is natuurlijk nog heel erg ver weg maar wat gun ik het hem. Ik hoop in ieder geval dat hij op lange termijn Antony gaat vervangen.

Goed dat hij in ieder geval weer het plezier in het voetballen heeft gevonden, daar heeft hij dan ook wel echt een heerlijk team voor om zich heen.

O ja, @Stefan. Raatsie was ook weer foutloos :D 

Ik was gisteren ook foutloos. 

10 uur geleden zei cimbomcu:

Bayern ook he? Haha, zou toch mooi zijn als iemand erin trapt.

Voor de juiste som mag hij absoluut weg, maar ik denk niet perse dat we hem niet gaan missen hoor. Het is alleen niet het soort spits als waar wij Ajacieden nou heel warm voor lopen ;)

Denk dat je vooral zijn arbeid zal missen, wanneer je de bal niet hebt en zijn koelbloedige afronding in de 16. Een Brobbey bijv is maar een luie spits bij balverlies en heeft ook niet zoveel inhoud om dat wel zo uit te voeren. Maargoed er moet eerst nog een nieuwe trainer komen, die misschien wel weer andere eisen stelt aan een spits. Voor 30+ zou ik hem iig altijd van de hand doen. Meer hyped dan dit seizoen (mede door die CL goals) zal hij vast niet worden.

Heeft ook weer allemaal verkeerde keuzes gemaakt. Dan heb je dus weer geen reet aan hem en verpest hij louter aanvallen. Zo'n geweldige afmaker is hij ook lang niet altijd. Al meerdere periodes gezien. Elk bedrag hoger dan 20 miljoen is al een lachertje.

Verder matige pot weer. Belachelijke opstelling zonder enige diepte voorin. Hielp Haller overigens ook niet, stel dan gewoon Brobbey op als halve spits. Gered door een zeer goede volley, anders was het weer heel lang zoeken naar een doelpunt geweest.