Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2359

• Chiemel

1892

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Gefeliciteerd boys.

Overigens wel weer het voorbeeld waarom ik me kapot erger aan ten hag: daramy, die bij jong Ajax nog geen fatsoenlijke wedstrijd gevoetbald heeft, in laten vallen IPV een Unuvar, die wel een dijk van een seizoen draait in jong Ajax. Wellicht krijg ik hier spijt van, maar ik ga ten hag absoluut niet missen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Gefeliciteerd boys.

Overigens wel weer het voorbeeld waarom ik me kapot erger aan ten hag: daramy, die bij jong Ajax nog geen fatsoenlijke wedstrijd gevoetbald heeft, in laten vallen IPV een Unuvar, die wel een dijk van een seizoen draait in jong Ajax. Wellicht krijg ik hier spijt van, maar ik ga ten hag absoluut niet missen. 

Dat vond ik ook gaar, was ook nog ruimte voor 2 extra wissels op de bank. Neem em gewoon lekker mee en laat hem in ieder geval proeven aan dit sfeertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Arezo:

Als het zo doorgaat met die Amsterdamse kutmuziek moet ik toch weer helemaal los gaan in de MU podcast ben ik bang. Wat is het toch een ongelofelijke kutclub.

Bedankt voor je inbreng. 

Gefeli boys 👍👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd Ajacieden! (y) Op basis van de 1e seizoenshelft had je qua spel in februari al kampioen moeten zijn. Op basis van de tweede seizoenshelft misschien wel helemaal geen kampioen ;c

Gelukkig gun onze trainert geen titel bij zijn afscheid. Anders gaat ‘ie er nog in geloven ook, dus dit is goed zo! Geniet van het feestje en dat jullie volgend jaar maar weer veel coëfficiëntpunten in de CL (of EL) mogen binnenharken voor ons landje :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei MisterX:

Bij PSV zijn het toch slechte verliezers? "Var harte gefeliciteerd" :cab:

Dat was toch best een goede woordgrap? En uiteindelijk stond er gewoon een oprechte felicitatie. Ik moest er wel om lachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel grappig inderdaad, maar niet echt origineel (Bayern Leverkusen had een vergelijkbaar filmpje bij hij Bayern een paar dagen geleden).

Blij dat Ajax weer kampioen is. De volgende wedstrijd alvast sorteren voor volgend jaar en dan een drukke zomer in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Kyrill:

Veel plezier voor wie van jullie al in stad is en of naar wedstrijd gaat...

Had kaartjes voor gisterenavond. Goud sfeertje hoor. Ook wel het gevoel dat er wat ontlading was na de moeizame weken. Nu nog maar ff nagenieten en ons niet te druk maken om wat er komen gaat deze zomer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Tim':

Dat was toch best een goede woordgrap? En uiteindelijk stond er gewoon een oprechte felicitatie. Ik moest er wel om lachen.

Ik las vooral frustratie in die tweet. En een geforceerd, en daardoor niet gemeende felicitatie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites