delichris Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Vond het geen strafschop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Aanfluiting deze beslissing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Domme voetballer toch ook die Dumfries. Zei ook gelijk dat het een penalty zou worden toen ik de herhaling zag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Gewoon terecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Zwaar gestraft wel ja. Hij schiet de bal, kan enkel niet afzwaaien en Domfries stopt ook met zijn actie. Raakt hem niet hard of iets dergelijks. Aan de andere kant gewoon te laat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Memphis zit er ook weer lekker in zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Dit is het nadeel van var. Geen scheids had hier direct voor gefloten denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Overigens neig ik meer naar wel een pingel dan niet, maar vind eigenlijk ook dat de VAR voor dit soort situaties niet gebruikt moet worden. Aangezien ik ook weer niet een duidelijke fout van de scheids vind om niet te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli 4 minuten geleden zei Michaelinho*: Memphis zit er ook weer lekker in zeg Die gaat even lekker hakjes doen. Ben altijd benieuwd hoe zo’n brein werkt hè. ‘Ik heb al 5 keer de bal verloren, als ik hem nu krijg dan ga ik nog wat moeilijkers doen’ Vroeger, toen ik nog op geweldig niveau speelde, maar daarom heb ik het wellicht niet gemaakt, redeneerde we net andersom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli 1 minuut geleden zei ElPrincipito: Die gaat even lekker hakjes doen. Ben altijd benieuwd hoe zo’n brein werkt hè. ‘Ik heb al 5 keer de bal verloren, als ik hem nu krijg dan ga ik nog wat moeilijkers doen’ Vroeger, toen ik nog op geweldig niveau speelde, maar daarom heb ik het wellicht niet gemaakt, redeneerde we net andersom. Ja het is echt stuitend. Xavi laat ook direct even zien waarom Memphis van alle standaard situaties af moet blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Hele verrassende wissel wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Treurig voor Memphis dat hij wederom geblesseerd is. Maar we zijn wel eindelijk van ‘m af nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Zojuist zei 007mark: Hele verrassende wissel wel. Blijft het dichtst bij het tactische plan en zo ongeveer elk Engels gevaar kwam in de rug van Reijnders dus op zich geen hele gekke denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Treurig voor Memphis dat hij wederom geblesseerd is. Maar we zijn wel eindelijk van ‘m af nu Malen word ik ook absoluut niet blij van hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Denk dat Memphis voor de wedstrijd al blessie was. Deze wissel en deze tactiek lijkt wel voorbesproken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli 1 minuut geleden zei Thomassje123: Malen word ik ook absoluut niet blij van hoor Maar dat zei ik ook niet . Aan Memphis missen we in ieder geval niks. Maar eens dat Malen en zeker ook Gakpo hebben het vanavond nog helemaal niet. Sowieso echt 0 grip op de wedstrijd. Organisatie lijkt een chaos want er liggen gaten op de veld daar word je eng van. Bij dat schot op de paal van Foden ook bijvoorbeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Gakpo - Malen - Simons. Drie lichtgewichten die geen bal kunnen vasthouden. Mag hopen dat Weghorst in de rust komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Zie ook liever Weghorst. Niet per se omdat hij zo goed is maar ik denk dat hij de spelers achter hem beter kan laten voetballen door om hem heen te zwerven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Volgens bronnen heeft Depay een gescheurde haarband. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli 8 minuten geleden zei 007mark: Hele verrassende wissel wel. Niet echt des Koemans om met een tactische gedachte te wisselen. Lost wel deels het probleem dat je met het Engelse middenveld had op. Nu verdedigend weer wat beter op orde, in de rust de aanvallende plannen maar smeden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli We gaan het niet redden om deze manier. Er moet iets veranderen. Je loopt nu achter de feiten aan. Engeland speelt veel makkelijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli 10 minuten geleden zei PJHoutman: Gakpo - Malen - Simons. Drie lichtgewichten die geen bal kunnen vasthouden. Mag hopen dat Weghorst in de rust komt. Precies wat ik dacht ja. Al zijn we nu wel van Depay af. Wat die ook weer stond te doen het eerste half uur. Die bal op de lijn van foden moet je voor de gein eens terug kijken hoe hij daar die man rustig laat weg lopen. Gekmakend vind ik het. Maar bon, zoals verwacht wederom weinig te vertellen. Ik snap nu ook meer die frustratie van de barca supporters destijds: Koeman is tactisch gewoon niet zo heel erg sterk. Het is gewoon constant hetzelfde trucje doen en dan god zegene de hoop dat het goed gaat. Vond het wel een terechte penal. Ja die bal is al weg, en gaat niet op doel, maar Dumfries komt daar weer lekker raar in. Nou, kom maar door koeman. Frimpong er in, Ake wisselen met van Dijk en dan vd ven er in en als het even kan graag Weghorst voor malen of Gakpo, want Gakpo heeft het niet vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Woutje gaat het voor ons nog wel doen hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Hoe meer ik die penalty zie, hoe bizarder. Absoluut geen pingel. Verder is Engeland wel veel beter natuurlijk. Moet wel wat veranderen wil je hier nog winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli (bewerkt) Na de wissel van Veerman kwam Engeland er niet meer zo makkelijk doorheen. Maar in de verdediging weten ze nog steeds geen afspraken te maken over uitstappen, dekken en overnemen. Klopt weinig van. Vond het geen penalty eigenlijk, eerst meer Kane zijn been die doorschiet dan Dumfries die een schop geeft. Dumfries weet gelukkig al zijn fouten een beetje goed te maken. 10 juli bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten