Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Overigens neig ik meer naar wel een pingel dan niet, maar vind eigenlijk ook dat de VAR voor dit soort situaties niet gebruikt moet worden. Aangezien ik ook weer niet een duidelijke fout van de scheids vind om niet te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Michaelinho*:

Memphis zit er ook weer lekker in zeg 

Die gaat even lekker hakjes doen. Ben altijd benieuwd hoe zo’n brein werkt hè. ‘Ik heb al 5 keer de bal verloren, als ik hem nu krijg dan ga ik nog wat moeilijkers doen’

Vroeger, toen ik nog op geweldig niveau speelde, maar daarom heb ik het wellicht niet gemaakt, redeneerde we net andersom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ElPrincipito:

Die gaat even lekker hakjes doen. Ben altijd benieuwd hoe zo’n brein werkt hè. ‘Ik heb al 5 keer de bal verloren, als ik hem nu krijg dan ga ik nog wat moeilijkers doen’

Vroeger, toen ik nog op geweldig niveau speelde, maar daarom heb ik het wellicht niet gemaakt, redeneerde we net andersom.

Ja het is echt stuitend. Xavi laat ook direct even zien waarom Memphis van alle standaard situaties af moet blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Thomassje123:

Malen word ik ook absoluut niet blij van hoor

Maar dat zei ik ook niet :D. Aan Memphis missen we in ieder geval niks. Maar eens dat Malen en zeker ook Gakpo hebben het vanavond nog helemaal niet. 

Sowieso echt 0 grip op de wedstrijd. Organisatie lijkt een chaos want er liggen gaten op de veld daar word je eng van. Bij dat schot op de paal van Foden ook bijvoorbeeld :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei 007mark:

Hele verrassende wissel wel.

Niet echt des Koemans om met een tactische gedachte te wisselen. Lost wel deels het probleem dat je met het Engelse middenveld had op. Nu verdedigend weer wat beter op orde, in de rust de aanvallende plannen maar smeden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei PJHoutman:

Gakpo - Malen - Simons. Drie lichtgewichten die geen bal kunnen vasthouden. Mag hopen dat Weghorst in de rust komt.

Precies wat ik dacht ja. Al zijn we nu wel van Depay af. Wat die ook weer stond te doen het eerste half uur. Die bal op de lijn van foden moet je voor de gein eens terug kijken hoe hij daar die man rustig laat weg lopen. Gekmakend vind ik het. 

Maar bon, zoals verwacht wederom weinig te vertellen. Ik snap nu ook meer die frustratie van de barca supporters destijds: Koeman is tactisch gewoon niet zo heel erg sterk. Het is gewoon constant hetzelfde trucje doen en dan god zegene de hoop dat het goed gaat. Vond het wel een terechte penal. Ja die bal is al weg, en gaat niet op doel, maar Dumfries komt daar weer lekker raar in.

Nou, kom maar door koeman. Frimpong er in, Ake wisselen met van Dijk en dan vd ven er in en als het even kan graag Weghorst voor malen of Gakpo, want Gakpo heeft het niet vandaag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de wissel van Veerman kwam Engeland er niet meer zo makkelijk doorheen. Maar in de verdediging weten ze nog steeds geen afspraken te maken over uitstappen, dekken en overnemen. Klopt weinig van. 

Vond het geen penalty eigenlijk, eerst meer Kane zijn been die doorschiet dan Dumfries die een schop geeft. Dumfries weet gelukkig al zijn fouten een beetje goed te maken.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites