Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Is het idee ook niet vooral dat Koeman met 3 aanvallers speelt die onderling constant van positie wisselen om zo de wat statige defensie van Roemenië op het verkeerde been te zetten? Wat je natuurlijk met een Frimpong al veel minder hebt.

Ik verwacht dat Bergwijn weinig echt aan de rechterkant zal staan, en dat levert natuurlijk ruimte voor Dumfries op.

Maar natuurlijk, de keus voor Bergwijn blijft een bijzondere beslissing. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bergwijn, die had ik juist eventueel bewaard voor de verlenging/einde van de reguliere speeltijd. Kan die daarna een pingel nemen (wat volgens mij heeft die er in zijn loopbaan als profvoetballer er nog geen gemist). Vreemde keuze weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Grote Ree:

Eerst al Wijnaldum die belastende info over Koeman had, nu Bergwijn. Doet mij vermoeden dat er iets met die naam is. 

Daarom zei ik dit al :D

23 minuten geleden zei sennid:

Ik denk dat als Koeman niet wilt luisteren dat ze Promes op hem af sturen.

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bergwijn is toch een rechtspoot? Zou hij dan niet juist instinctief naar de buitenkant toe willen spelen om zo niet op zijn verkeerde been uit te hoeven komen? Als hij op links speelt, trekt hij immers ook negen van de tien keer naar zijn goede voet toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Michaelinho*:

Bergwijn. Het konijn uit de hoge hoed van Koeman :-D

Het blijft toch ook gek hoe je dan uit komt bij een speler die in de groepsfase überhaupt nog geen minuten gemaakt heeft, die moet het dan gaan doen. 

Niet dat ik tot nu toe die rechterkant lekker vind lopen, maar het is toch wel een beetje opmerkelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Elsjorro1990:

Het blijft toch ook gek hoe je dan uit komt bij een speler die in de groepsfase überhaupt nog geen minuten gemaakt heeft, die moet het dan gaan doen.

Als het dan nog een speler is die een goed seizoen gedraaid heeft, kan je het nog enigszins verdedigen. Maar dat heeft Bergwijn ook niet gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites