Socrates Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 Ik vooral Danjuma, iemand die nog eens een actie of een dribbel in kan zetten. Maar Brobbey had als diepe spits ook waarde kunnen hebben ipv Bergwijn, want die laatste lijkt bepaald niet in grootse vorm. Zou goed zijn mocht Gakpo in de spits staan ipv op 10. Daar kwam hij nauwelijks in het spel voor. Blijf vinden dat Berghuis daar hoort, die kan tussen de linies komen en een goede pass versturen. Klaassen is toch een beetje jammer als je nog een beetje wil voetballen. Maar kan ook nog dat Frenkie dan als 6 speelt en Berghuis en Klaassen dan meer als CM's spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 39 minuten geleden zei Gert: Ik vond toen Klaassen - Depay wel goed in de kwalificatie. Die hadden wel een connectie. Maar Depay speelt niet helaas. Wellicht spelen ze beide de eerste helft, kunnen ze samen wisselen in de rust als mooie connectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 Noppert Dumfries - Timber - van Dijk - Aké - Blind Koopmeiners - Klaassen - de Jong Gakpo - Bergwijn De Ligt, Berghuis en Janssen er dus uit tov Senegal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 Zojuist zei Fantasy: Noppert Dumfries - Timber - van Dijk - Aké - Blind Koopmeiners - Klaassen - de Jong Gakpo - Bergwijn De Ligt, Berghuis en Janssen er dus uit tov Senegal. Had echt liever Berghuis op 10 gehad, Klaassen heeft toch veel minder creativiteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 Dikke Davy to score hoor. Gratis geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 13 minuten geleden zei Fantasy: Noppert Dumfries - Timber - van Dijk - Aké - Blind Koopmeiners - Klaassen - de Jong Gakpo - Bergwijn De Ligt, Berghuis en Janssen er dus uit tov Senegal. Mijn lieve hemel zeg..... wat een ontstellend creativiteit loze opstelling is dit. Niet te doen..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 Ik ben een aanvallende coach(richting de media misschien😝), eigenlijk sinds az is het volgens mij meer en meer reactievoetbal geworden met hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 Ik hoop dat Timber gaat shinen en lekker in vorm terugkomt bij Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 Berghuis op tien schijnt heel raar te zijn voor Louis. Jammer. Dat is de man die tussen de linies kan spelen en iemand kan wegsteken. Die patronen moeten er nu juist inkomen. Offensief stel je heel weinig voor, dus in deze groepsfase had je op z'n minst moeten zorgen voor bepaalde vaste patronen. Gemiste kans. Timber, Koopmeiners en Gakpo voorop is wel prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 Cody GOATpo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 Heerlijke goal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 5 uur geleden zei Gert: Las op vi dat NL nu met Bergwijn - Gakpo voorin en Klaassen erachter gaat spelen. Kunnen de Psv-ers (en niet Psv-ers die Psv volgen) inschatten of die jongen wel rendeert in een 2 spitsen systeem als 1 vd spitsen? Zou zelf juist denken dat hij van de flank of op 10 zou moeten spelen. Wel een beetje zonde dat je dan zoveel spitsen meeneemt en er een speler neerzet die geen spits is. Beetje op zijn Schreuders. In een twee spitsen systeem zou hij dat wel moeten kunnen, want meer vrijheid. Alleen in de spits mwah. Bij PSV is me dat niet bevallen in die periode dat Luuk geblesseerd was. Van links is hij gewoon het beste. Hij moet alleen wel zijn voorzet op een knikker kunnen leggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 Klaassen staat elke keer zo diep en Koopmeiners zie je niet dus er is echt weinig middenveld in de opbouw. Frenkie kan niet alles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 Koopmeiners komt aan de bal steeds direct in duel en daar ligt zijn kracht niet. Hem qua positie ruilen met Frenkie zou in deze wedstrijd misschien niet gek zijn. Verder gebeurt er weinig, wel redelijk onder controle. Achterin met dit systeem staat het nog steeds niet altijd helemaal goed. Het meeste wat verkeerd gaat in bij of rondom Dumfries. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 Dit is echt slecht. Ik vermaak mij nog meer bij een gemiddelde crematie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 Daar kom je goed wel. Werd wel heel snel afgekeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 Zo hey, is dat even onterect haha. Noppert lag al in de andere hoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 2 minuten geleden zei cimbomcu: Zo hey, is dat even onterect haha. Noppert lag al in de andere hoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 Laten we hopen dat we er gewoon zo spoedig mogelijk uitgaan met dit voetbal. Potverdikkie, zit mij een partij te schamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 Zitnook totaal geen mentaliteit achter deze gasten man. Hele 1e helft achteruit lopen en dan de 2e helft precies tzelfde beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 (bewerkt) Wel een typisch Timber 2022 foutje hoor. Ben er nog niet overuit of Noppert er nog iets aan kon doen, maar minimaal denk ik. 25 november 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 Een beter protest tegen het WK dan dit had Nederland niet kunnen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 Hoe kan het dat al die andere landen zo makkelijk tikken en het bij Nederland zo verdome traag gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 (bewerkt) Koopmeiners is lekker bezig, heeft ie al wat goed gedaan? VID-20221125-WA0007.mp4 25 november 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 Loopvoetbal bij deze stand. Wat een kut mentaliteit zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten