Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Heel naar voor hem en zijn naasten, dat vooropgesteld.

Misschien een beetje cynisch, maar nu gaat het in aanloop naar de film over hem en in aanloop naar het WK over zijn ziekte. Je zou ook kunnen zeggen dat hij het juist al eerder met de spelers had kunnen delen, bijvoorbeeld na de kwalificatie, zodat het geen effect heeft op de voorbereiding. 

De heiligverklaring van Louis neemt natuurlijk alleen maar grotere vormen aan met de film en alles. 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Chiemel:

Ander onderwerp: wanneer gaan we voorspellen wat de selectie wordt? 

Lijkt me nu nog wel een beetje vroeg ;c Voor de transferwindow lijkt me wel leuk overigens, maakt het nog iets onvoorspelbaarder i.v.m. transfers e.d.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Ronald Koeman is per 1 januari 2023 de nieuwe bondscoach van Oranje, zo weet De Telegraaf te onthullen. De momenteel clubloze trainer neemt na het WK in Qatar het stokje over van Louis van Gaal. De KNVB moet de terugkeer van Koeman nog wel bevestigen, maar het staat vast dat alle partijen tot een akkoord zijn gekomen

Beste nieuws van de dag!!! omdat er verder ook niets nieuws te melden valt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei delichris:

Dit was geen verrassend nieuws. Dit zag je van mijlenver aankomen. Ik hoop dat hij het beter gaat doen dan in zijn eerste periode. 

Dus hij moet nu de Nations league winnen en zich nog steviger kwalificeren voor het EK?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij moet vooral een logischer spelersbeleid voeren. Niet weer te lang vasthouden aan bepaalde lievelingen en anderen blijven negeren. Geen nieuwe Babel.

Dat "het beter doen" direct te linken is aan de behaalde resultaten deel ik sowieso al niet, want ik vind Koeman in de eerste plaats al niet hoofdverantwoordelijk voor de destijds wat betere resultaten. Dat viel vooral samen met de intrede van Frenkie de Jong, het Liverpool-fundament en een nog redelijk goede Memphis. Het was eerder ondanks dan dankzij Koeman, die de boel eerder frustreerde met de Babeltjes van deze wereld, in bepaalde wedstrijden te lang vasthouden aan De Roon, geen oplossing op het Frenkie-dilemma (tegenstander zet vol druk op Frenkie, wat is dan je oplossing).. Logisch ook, want Koeman is tactisch zwak tot slecht en is geen ster in spelers beoordelen. Bij Barca werd dat zelfs voor de leek wel pijnlijk duidelijk. En dat zijn nu net aspecten die belangrijk zijn voor een bondscoach.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Djurovski:

Mafkees mag niet. Maar een compleet damesteam trutjes noemen wel. 

Er is ook een report-knop hè, dan hoef je niet offtopic te posten. Dat iets niet is aangepast kan ook betekenen dat het nog niet gezien is.

Keuze voor Davids is wel opvallend, maar dat het een donkere jongen zou gaan worden was wel te verwachten. Als LvG denkt het zo ver te kunnen schoppen... Geloof dat ze bij Telstar wel wegliepen met hem :mmm:

Link naar opmerking
Deel via andere websites