Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Rogier.:

Heerlijk die man op zijn plek gezet inderdaad :-D 

Wel weer typerend dat Valentijn een voorbeeld erbij pakte van vorig seizoen tussen City en Chelsea, terwijl Chelsea dit seizoen echt super aanvallend speelt in een 3-5-2 (of eigenlijk 3-4-3).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei cimbomcu:

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=393465

Opvallend van Unuvar, Simons en Hillen.

Als dat waar is, dan is dat wel een raar verhaal ja. Afgaan op knetterharde muziek lijkt me niet helemaal vreemd. Als je je dan ook nog eens uit de voeten maakt als er een paar lekkere wijven aanwezig zijn, dan ben je in elk geval goed met je sport bezig. Zouden ze juist moeten belonen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei NicoHaak:

Martha en Benita waren aan het spelen met de vrouwen en de overige 3 boys waren druk met hun joystick. Maar moeten dan toch naar huis. Sneu wel.

Wel zuur voor SImons dat zijn foto bij heel veel media gebruikt wordt. Nu lijkt het alsof die jongen betrokken was, terwijl die gewoon poeslief op zijn kamer aan het FIFA'en was :classic_biggrin:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Lazy:

Wel zuur voor SImons dat zijn foto bij heel veel media gebruikt wordt. Nu lijkt het alsof die jongen betrokken was, terwijl die gewoon poeslief op zijn kamer aan het FIFA'en was :classic_biggrin:

Dat bewijst weer dat al die journalisten tegenwoordig zelf hun stukken schrijven; ctrl C, ctrl V!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei aron24:

Spijtig dat Blind speelt, die is toch eigenlijk te traag voor de linksbackpositie. 

Pas nou op met wat je zegt, er zitten hier een paar godenzonen op dit forum en die dulden deze mening niet. Daly Blind is de allerbeste passer van de wereld. Dat hij dit is omdat hij net zo traag is als een dikke drol door een trechter maakt niks uit. Ik hoop dat we winnen, ga ik lekker tüteren! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Arezo:

Pas nou op met wat je zegt, er zitten hier een paar godenzonen op dit forum en die dulden deze mening niet. Daly Blind is de allerbeste passer van de wereld. Dat hij dit is omdat hij net zo traag is als een dikke drol door een trechter maakt niks uit. Ik hoop dat we winnen, ga ik lekker tüteren! 

Je zegt het eigenlijk precies goed ja. Beste passer van achteruit. Alleen ongeschikt voor de linksback positie als je tegen een buitenspeler speelt die snelheid heeft. Ik weet eigenlijk niet of dat vanavond zo is bij Turkije.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zei een tijdje terug al dat Blind voor mij niet langer meer een zekerheidje zou zijn in de Ajax-basis en goh, de kinderachtige wegwuif-reacties vlogen je om de oren. Heb hem sindsdien eigenlijk alleen maar als een natte krant zien voetballen, zélfs ook aan de bal. Tegen Twente en Noorwegen was het echt heel matig. Zelfs Dumfries is balvaster.

Wmb kan Blind op het hoogste niveau alleen nog als zes of als derde CV á la Bazoer bij Vitesse. En in beide gevallen dan wel met genoeg steun om hem heen. Snelheid achter hem en defensieve arbeid en anticipatievermogen voor hem. 

Beetje opbouwen en meevoetballen als LCV of linksachter kan alleen nog tegen de lamme en de blinde in de Eredivisie. Behalve tegen PSV, want Madueke sprint hem er vierkant uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Geppiej:

Nee, want Blind speelt. En dat is absoluut geen linksback.

Helder!:classic_mellow:

(y)

@Socrates hebt helemaal gelijk!!! Absoluut(geen sarcasme) @Arezo is sowieso met je eens en iedereen in Ajax topic at hem zowat met huid en skin helemaal op...... Want Ajax spelers moet je vanaf blijven mogen alleen door eigen ''ekte'' fans grond in geboord worden :-D

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Socrates:

Zei een tijdje terug al dat Blind voor mij niet langer meer een zekerheidje zou zijn in de Ajax-basis en goh, de kinderachtige wegwuif-reacties vlogen je om de oren. Heb hem sindsdien eigenlijk alleen maar als een natte krant zien voetballen, zélfs ook aan de bal. Tegen Twente en Noorwegen was het echt heel matig. Zelfs Dumfries is balvaster.

Wmb kan Blind op het hoogste niveau alleen nog als zes of als derde CV á la Bazoer bij Vitesse. En in beide gevallen dan wel met genoeg steun om hem heen. Snelheid achter hem en defensieve arbeid en anticipatievermogen voor hem. 

Beetje opbouwen en meevoetballen als LCV of linksachter kan alleen nog tegen de lamme en de blinde in de Eredivisie. Behalve tegen PSV, want Madueke sprint hem er vierkant uit.

Forumgodje deze man. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Kyrill:

Helder!:classic_mellow:

(y)

@Socrates hebt helemaal gelijk!!! Absoluut(geen sarcasme) @Arezo is sowieso met je eens en iedereen in Ajax topic at hem zowat met huid en skin helemaal op...... Want Ajax spelers moet je vanaf blijven mogen alleen door eigen ''ekte'' fans grond in geboord worden :-D

Wat zijn die ekte fans dan? Die provinciaaltjes die voor Ajax zijn maar nog nooit in stadion zijn geweest? 

Tot nu toe vallen alle Ajax-spelertjes erg tegen met Blind voorop.

Maar goed, nu die Erdogannetjes inmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites