ElMarcos Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 22 minuten geleden zei Arezo: Ik bedoel het volgende niet sarcastisch, en nee dit is niet bedoeld omdat ik een Feyenoord bril heb maar: bestaat er een tutorial die uitlegt waarom Frenkie de Jong zo'n goede speler is. Nogmaals, het zal echt te maken hebben met mijn tactische beperkingen en ik heb maar een helft gekeken maaarr deze man speelt toch alleen maar veilige balletjes? Verder laat dit resultaat zien wat we iets missen. Ik zelf denk nog steeds een mentaliteitsdingetje. Dit elftal heeft gewoon niet de gunfactor ook. Er zijn echt weinig spelers waarvan ik denk: hoezee. Waarom speelt Gravenberch bijvoorbeeld niet? Speciaal voor jou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 (bewerkt) 26 minuten geleden zei Arezo: Ik bedoel het volgende niet sarcastisch, en nee dit is niet bedoeld omdat ik een Feyenoord bril heb maar: bestaat er een tutorial die uitlegt waarom Frenkie de Jong zo'n goede speler is. Nogmaals, het zal echt te maken hebben met mijn tactische beperkingen en ik heb maar een helft gekeken maaarr deze man speelt toch alleen maar veilige balletjes? Verder laat dit resultaat zien wat we iets missen. Ik zelf denk nog steeds een mentaliteitsdingetje. Dit elftal heeft gewoon niet de gunfactor ook. Er zijn echt weinig spelers waarvan ik denk: hoezee. Waarom speelt Gravenberch bijvoorbeeld niet? Je hebt echt te weinig Frenkie gekeken blijkbaar. Kan zijn op basis van deze laatste wedstrijd, maar over het algemeen is hij zeker niet heel veel van de veilige balletjes en meer van het wegdraaien, manoeuvreren tussen 2 man door en kan de bal heel dichtbij hem houden. Maar Gravenberch is nog zeker niet op dat niveau, dat is nu nog meer een Frenkie-na-apen, met wel iets meer aanwezigheid in de zestien (bij Ajax tenminste). Maar die is technisch nog wel wat beperkter, heeft ook met zijn lengte te maken denk ik. Die heeft nog wat meer moeite met aannames en de bal dichtbij hem houden. Bovendien is Frenkie in verdedigend opzicht ook nog een stuk sterker. 2 september 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 26 minuten geleden zei Arezo: Ik bedoel het volgende niet sarcastisch, en nee dit is niet bedoeld omdat ik een Feyenoord bril heb maar: bestaat er een tutorial die uitlegt waarom Frenkie de Jong zo'n goede speler is. Jij kijkt voor het eerst voetbal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 1 uur geleden zei E2E: Ik vind alle journalisten zo weinig kritisch. Keuze voor 4-3-3, Blind én Timber, Wijnaldum én Klaassen, Frenkie steeds achterin de bal laten halen, en wat was daarna het plan? Malen 45 minuten linksbuiten (het is geen buitenspeler), en vervolgens geen enkele wissel tot in de 91e minuut een rechtsback voor een rechtsback () Er is een soort idee gaan heersen dat Louis qua voetbal alleen maar goede beslissingen maakt, nou daar kan je echt wel een discussie over opstarten, maar dat lees of hoor ik nergens. Wat zijn jouw ideeën dan? Ben ik wel benieuwd naar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 (bewerkt) 18 minuten geleden zei Karlo: Jij kijkt voor het eerst voetbal? Hij is voor Feyenoord, dat zegt toch al genoeg over zijn voetbalverstand?! En ja, dat zeg ik, degene hier op het forum die liever gaat korfballen. 2 september 2021 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Frenkie de Jong is gewoon overrated AF, iedereen kan dat zien. Blijft veels te vaak veels te lang door dribbelen en verliest dan vaak de bal. 85 miljoen voor hem is echt verspild geld, ik geef je nu al op papiertje dat ook op zijn transfersom Barcelona verlies gaat maken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Hahahahaha nou, die reactie maakt m'n dag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Toegevoegde waarde van Blind om linksback is echt -10. Wat een gedrocht is dat op linksback zeg. Over Frenkie ga ik me niet moeien, degene die het niet in hem zien hebben er weinig kaas van gegeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 13 minuten geleden zei Kyrill: Frenkie de Jong is gewoon overrated AF, iedereen kan dat zien. Blijft veels te vaak veels te lang door dribbelen en verliest dan vaak de bal. 85 miljoen voor hem is echt verspild geld, ik geef je nu al op papiertje dat ook op zijn transfersom Barcelona verlies gaat maken! Kan iemand deze jongen bannen? Of kan ik dat zelf doen? 'Verliest dan vaak de bal' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Blind was lachwekkend inderdaad. Wat betreft Frenkie, het is natuurlijk een voetballer die altijd vooruit speelt en het spel versnelt. Maar ik snap ook wel waar @Arezo vandaan komt aangezien hij vrijwel nooit scoort of een assist geeft. Het is vind ik eigenlijk gewoon een stofzuiger maar dan wel eentje die gelijk de opbouw kan verzorgen in plaats van dat hij hem direct in moet leveren bij iemand met dezelfde kleur omdat ie er voetballend niks van kan (zoals bijvoorbeeld De Roon). En dan snap ik zelfs @Kyrill wel, want zo'n type speler vind ik nooit 85 miljoen waard, hoe goed ie ook is. Voor dat geld moet je ook 10-15 goals maken en 10-15 assists geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Ja maar die 95% is gewoon bijna te hoog, ik snap dat ik volledig afgezeken word en dat mag allemaal. Ook na deze opmerking. Ik begrijp zijn stijl van spelen gewoon niet, dus ligt aan mij. Het is net als met vrouwen, soms weet je dat ze lekker zijn maar voel je er niks bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Arezo: Ja maar die 95% is gewoon bijna te hoog, ik snap dat ik volledig afgezeken word en dat mag allemaal. Ook na deze opmerking. Ik begrijp zijn stijl van spelen gewoon niet, dus ligt aan mij. Het is net als met vrouwen, soms weet je dat ze lekker zijn maar voel je er niks bij. Je begrijpt dus ook niet waarom Sergio Busquets dus heel lang een van de beste middenvelders van de wereld is geweest? 2 september 2021 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 26 minuten geleden zei Thierryvane: Kan iemand deze jongen bannen? Of kan ik dat zelf doen? Ik zie er meer die daarvoor in aanmerking komen, dus als je toch bezig bent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 25 minuten geleden zei rich ruzzian: Je begrijpt dus ook niet waarom Sergio Busquets dus heel lang een van de beste middenvelders van de wereld is geweest? Ja dat begrijp ik dan weer wel. Sergio 5 minuten geleden zei ElMarcos: Ik zie er meer die daarvoor in aanmerking komen, dus als je toch bezig bent Ik ga wel, ok? blocken voelt een beetje confronterend. Doet me denken aan mijn pubertijd toen ik nog afgewezen werd enzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Hahaahah wat kansloos figuur ben jij @Thierryvane ban aanvragen alleen omdat ik andere mening heb over Frenkie de Jong ???? Jij snapt het @RicoV1989 Bij Barcelona 2019/2020 in 24 La Liga 2 goals en 2 assists.... 2020 /2021 in 35 duels La Liga 3 goals en 4 assists in La Liga.... Poe poe indrukwekkend zeg maar niet heus.... En die 2 seizoenen in 14 CL duels voor Barcelona 1 assist gevaarlijk zeg... Hij speelt niet eens meer voor Godenzonen.... Voor iemand met 90 miljoen marktwaarde en 176.000 pond salaris per week is gewoon heel matig, feit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Gianluigi Buffon had in zijn hoogtijdagen bij Juventus zelfs seizoenen met 0 goals en 0 assists. Echt onbegrijpelijk dat mensen dat een goede speler vonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 De Jong had in zijn tijd bij Ajax toch ook amper goals en assists? Zijn waarde voor de teams waarin hij speelt kun je niet afmeten aan doelpunten en assists. Je gaat een Kanté of Busquets toch ook niet matig noemen omdat ze weinig scoren of voorbereiden? Waarbij ik moet aantekenen dat ik de vergelijking met Kanté niet maakte op basis van speltype, maar op basis van vergelijkbare cijfers qua doelpunten en assists. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Jongens even één ding, kijk eerst met wie je in discussie gaat en denk daarna na of het wel de moeite is. Dit is echt niet de moeite waard. O ja en De Jong zal bij elke club in de wereld in de basis staan, is geen eens een mening maar een feit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 19 minuten geleden zei Kyrill: *Rest van de onzin er even uitgeknipt* De Jong is toch ook geen nummer 10 die verantwoordelijk moet zijn voor goals en assists? Hoeveel sterke drank heb je al op dat je al deze onzin kan verkondigen? Mijn god zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Dus die 85 miljoen die Liverpool voor Van Dijk betaalde is ook onzin? Want maar 11 goals in 3 jaar tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 8 minuten geleden zei La Pulga: Jongens even één ding, kijk eerst met wie je in discussie gaat en denk daarna na of het wel de moeite is. Dit is echt niet de moeite waard. Don't hate; educate. Als ik mijn ideeën niet kan verwoorden of uitleggen, dan kan ik niet verwachten dat een ander ze begrijpt, laat staan overneemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 2 uur geleden zei Arezo: Ik bedoel het volgende niet sarcastisch, en nee dit is niet bedoeld omdat ik een Feyenoord bril heb maar: bestaat er een tutorial die uitlegt waarom Frenkie de Jong zo'n goede speler is. Nogmaals, het zal echt te maken hebben met mijn tactische beperkingen en ik heb maar een helft gekeken maaarr deze man speelt toch alleen maar veilige balletjes? Verder laat dit resultaat zien wat we iets missen. Ik zelf denk nog steeds een mentaliteitsdingetje. Dit elftal heeft gewoon niet de gunfactor ook. Er zijn echt weinig spelers waarvan ik denk: hoezee. Waarom speelt Gravenberch bijvoorbeeld niet? Frenkie is niet het type middenvelder dat assists geeft of doelpunten maakt, maar een middenvelder die anderen in staat stelt kansen en openingen te creëren. Een speler als De Jong is afhankelijk van de spelers om hem heen, daarom was de tandem met Schone zo goed. Niet dat Schone niveau Messi is, maar die durfde wel De Jong tussen vier man in te spelen. Zelfde geldt toentertijd voor Ziyech, De Ligt en Blind vanuit de as. En van daaruit komt hij in zijn kracht. Hij kan met een lichaamsbeweging zich vrijspelen tussen 3 a 4 man waardoor je al snel een overtal krijgt in de omschakeling. Dat deed hij Ajax regelmatig op geniale wijze, maar bij Oranje krijgt hij die kans niet. Simpelweg omdat Klaassen en Wijnaldum daar totaal niet geschikt voor zijn. Straks bij Barcelona gaat het een genot zijn om Busquets, De Jong en Pedri te zien heersen. Zij kunnen dat namelijk wel samen. Frenkie is niet dr speler die jaarlijks 30 goals voor je maakt, maar zet je de juiste mensen om hem heen en je kunt een bijna onverslaanbaar middenveld creëren. Daarom vind ik het jammer dat hij toen niet voor City koos. Hij samen met Gündogan en De Bruyne. Dat was gewoon valsspelen geweest ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Hoho, ik vind het ook terecht dat Frenkie bij Barcelona in de basis staat he. Dat niveau heeft hij ook gewoon, no doubt about that. Alleen vind ik 85 miljoen te veel voor een middenvelder die nooit scoort of assist levert, dat is alles. Dan kan je vergelijken met een Kante of Busquets die inderdaad ook nooit scoren, maar dat zijn dan weer echte kuitenbijters met agressie en dat heeft Frenkie ook niet echt. Ik weet ook wel dat het niet zijn primaire taak is om te scoren, maar voor een middenvelder van 85 miljoen verwacht ik eerlijk gezegd wel een paar goals erbij (de vergelijking met Van Dijk en Buffon slaat natuurlijk nergens op zoals jullie hopelijk ook wel snappen..). Maar dat is meteen het enige wat ik op hem aan te merken vind, want het is verder natuurlijk een uitstekende speler zoals ik een paar posts geleden al uitgelegd heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Marktwaarde is natuurlijk wat de gek er voor geeft. Is er überhaupt een speler 85 miljoen waard? Of 100? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten