Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Magikarp:

Als je buitenlands voetbal kijkt weet je dat dit pertinente onzin is.

Mwah, ik kijk wel meerdere landen maar Italië niet bijzonder veel. Vond De Ligt bij Bayern zelf wel een prima indruk maken, volgens mij waren de fans ook blij met hem en dat gekoppeld aan de herinneringen die ik had aan hem bij Ajax maakten dat ik hem wel graag meer minuten had zien maken. De Vrij had ook geen bijzonder seizoen gedraaid toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Lenstra:

Wat precies?

2 minuten geleden zei Arles:

Mwah, ik kijk wel meerdere landen maar Italië niet bijzonder veel. Vond De Ligt bij Bayern zelf wel een prima indruk maken, volgens mij waren de fans ook blij met hem en dat gekoppeld aan de herinneringen die ik had aan hem bij Ajax maakten dat ik hem wel graag meer minuten had zien maken. De Vrij had ook geen bijzonder seizoen gedraaid toch?

Geen idee zag iemand dat ergens op de vorige pagina's roepen over De Ligt dus dacht ff te kijken hoe moeilijk het is om dat voor jezelf een beetje geloofwaardig te maken. 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt er wel voor het eerst in een jaar of 10 dat nu ook de aanval richting wereldtop begint te gaan. Ik bedoel zoals wij klagen over de Ligt komt ook, omdat er nog een aantal andere mogelijkheden zijn. Dit is de eerste keer dat ik dat ook in de aanval heb. Depay is niet slecht, maar als je in Brazilië gaat spelen en niet topscorer wordt kom je terecht op het tweede plan. 4 jaar geleden riepen we Vincent Jansen nog op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Arezo:

Gravenberch speelt 3 potjes bij Liverpool en moet meteen vol bombarie het Nederlands Elftal in.

De Ligt kan er echt geen klote van. Is op zijn 16e behoorlijk gehypet Ajax binnengekomen en vervolgens (natuurlijk, want zo gaat dat het NL elftal in) Maar die heeft er bij Juventus, Bayern en nu bij Man Utd he-le-maal niks van gebakken. 

Wat een onzin vertel jij hier. De Ligt is een wedstrijd ingevallen en deed het goed en tegen Liverpool was hij de beste speler van United. Hij had daar echt een goede wedstrijd. Maar zoals eerder gezegd werd zodra een speler een Ajax shirt aan had zijn ze allemaal slecht in jouw ogen. En nee ik ben totaal niet voor Ajax, maar het heeft nu wel een patroon in je posts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei 007mark:

Wat is dat trouwens voor onzin dat Brobbey dinsdag moet starten? Zirkzee liet zich gister toch uitstekend zien?

Wel weer duidelijk hoe serieus die Nations League wordt genomen door Koeman.

Daar was en is best wel een plausibele verklaring voor toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei cimbomcu:

Die De Ligt  

'Een beetje twijfel' bij De Ligt, die met inschattingsfout de 3-2 inleidt (nos.nl)

Die moet aan de medicatie, doe even normaal zeg. Je maakt een foutje, so what. 

Dit was z'n moment om het te laten zien. Topsporter die moet presteren. Onder de streep is het ook gewoon een mens, waar veel druk op staat. Van buitenaf en vanuit zichzelf.

Vind het een beetje gevaarlijk en not done om zo lacherig te doen over medicatie en mentale gezondheid. Zeker omdat hij helemaal niet zulke hele vreemde dingen zegt. Overdreven post van je.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Beppu:

Jezus, overdrijf niet zo.

Als we hier normaal moeten doen met z'n allen moeten we dat op elk vlak doen. Dan lijkt het me verstandig om te beginnen met één van de meest gestigmatiseerde facetten van het leven van 99,99% van de userbase. 

Of doen we alleen normaal in het 'serieus' topic, en mag daarbuiten lacherig gedaan worden over geestelijke gezondheid? Daar de bewuste maatschappij acteren door posts in spoilers plaatsen 'wAnT ZeLfMoOrD' (overigens niet gericht op Fantasy + ben het er ook mee eens), maar verder mogen we lekker grapjes maken en ridiculiseren! Geeft een goed signaal af aan een ieder die ergens mee worstelt.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, ik las masturbatie. Dan was het een afge ehhh overtrokken reactie geweest. Medicatie een heel ander verhaal natuurlijk. Foei @cimbomcu! Die arme mensen met mentale problemen die misschien op hol slaan door jouw post!

Doe lekker normaal joh en stel je niet zo aan. Als iemand zich al aangesproken door voelt door zo'n post, dan kunnen we het forum wel opdoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei 007mark:

Wat is dat trouwens voor onzin dat Brobbey dinsdag moet starten? Zirkzee liet zich gister toch uitstekend zien?

Wel weer duidelijk hoe serieus die Nations League wordt genomen door Koeman.

Eens, zeker omdat dit een wedstrijd tegen een topland is. En daar scoren we nog niet bepaald geweldig onder Koeman als ik de statistieken herinner die rondgingen voorafgaand aan de wedstrijd tegen Frankrijk op het EK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weghorst clasht met gebroeders Timber! 😮 ⚔️ 

Wout Weghorst heeft zondag geïrriteerd de training van het Nederlands elftal verlaten. De spits kreeg het na duels met de gebroeders Timber aan de stok met Ronald Koeman en snelde na afloop op de fiets naar huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ik neem er helemaal niks van terug, ga toch heen.

Oke je maakt een fout, maar desondanks dat win je met 5-2 en zeg je ook nog zelf dat je ondanks die fout, verder vrij goed speelde.

Stel je dan niet zo hopeloos aan, en wees gewoon blij met 3 punten. Gewoon vrij egoïstisch gedrag.

Hij staat erbij alsof Nederland net door een fout van De Ligt, in de halve finale van het EK heeft verloren van Engeland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei cimbomcu:

Haha ik neem er helemaal niks van terug, ga toch heen.

Oke je maakt een fout, maar desondanks dat win je met 5-2 en zeg je ook nog zelf dat je ondanks die fout, verder vrij goed speelde.

Stel je dan niet zo hopeloos aan, en wees gewoon blij met 3 punten. Gewoon vrij egoïstisch gedrag.

Hij staat erbij alsof Nederland net door een fout van De Ligt, in de halve finale van het EK heeft verloren van Engeland.

Dat kan. Maar medicatie slaat nergens op. 

En ga zelf heen, vent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe normaal

Doe lekker zelf normaal man, Tsjonge jonge.

Dat Wilders en Rutte dit doen in de Tweede Kamer past bij hun niveau, maar hier?

Geef elkaar een knuffel, want zo kan ik mijn weekend niet afsluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites