neva Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Bergwijn Man man man, verlos ons uit ons lijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Nog altijd beter dan Malen, wat een kutspits is die laatste zeg in het Nederlands elftal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Ik denk dat als Koeman niet wilt luisteren dat ze Promes op hem af sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Bergwijn op rechtsbuiten. Wat. Een. Debiel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Is het idee ook niet vooral dat Koeman met 3 aanvallers speelt die onderling constant van positie wisselen om zo de wat statige defensie van Roemenië op het verkeerde been te zetten? Wat je natuurlijk met een Frimpong al veel minder hebt. Ik verwacht dat Bergwijn weinig echt aan de rechterkant zal staan, en dat levert natuurlijk ruimte voor Dumfries op. Maar natuurlijk, de keus voor Bergwijn blijft een bijzondere beslissing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Bergwijn, die had ik juist eventueel bewaard voor de verlenging/einde van de reguliere speeltijd. Kan die daarna een pingel nemen (wat volgens mij heeft die er in zijn loopbaan als profvoetballer er nog geen gemist). Vreemde keuze weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli (bewerkt) DOE GEWOON FF NORMAAL RONALD Hebben met Xavi, Frimpong en Bergwijn alweer 3 halfgare rechtsbuitens daar neergezet. 2 juli bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Eerst al Wijnaldum die belastende info over Koeman had, nu Bergwijn. Doet mij vermoeden dat er iets met die naam is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Man man man. Laat dit gauw voorbij zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli (bewerkt) 11 minuten geleden zei Grote Ree: Eerst al Wijnaldum die belastende info over Koeman had, nu Bergwijn. Doet mij vermoeden dat er iets met die naam is. Daarom zei ik dit al 23 minuten geleden zei sennid: Ik denk dat als Koeman niet wilt luisteren dat ze Promes op hem af sturen. 2 juli bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Ik heb Malen vanaf rechts altijd minder gevonden dus zo erg is het niet dat hij niet speelt. Hopelijk kan Bergwijn meer dan bij Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Bergwijn is toch een rechtspoot? Zou hij dan niet juist instinctief naar de buitenkant toe willen spelen om zo niet op zijn verkeerde been uit te hoeven komen? Als hij op links speelt, trekt hij immers ook negen van de tien keer naar zijn goede voet toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Liever Frimpong gezien, maar het is in ieder geval een stap in de juiste richting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Bergwijn. Het konijn uit de hoge hoed van Koeman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Dit wordt nog kiezen welke speler we de schuld gaan geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Wijnie met een brace straks, let op mijn woorden. Wel 1 of 2 in eigen doel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli 16 minuten geleden zei Michaelinho*: Bergwijn. Het konijn uit de hoge hoed van Koeman Het blijft toch ook gek hoe je dan uit komt bij een speler die in de groepsfase überhaupt nog geen minuten gemaakt heeft, die moet het dan gaan doen. Niet dat ik tot nu toe die rechterkant lekker vind lopen, maar het is toch wel een beetje opmerkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Het blijft toch ook gek hoe je dan uit komt bij een speler die in de groepsfase überhaupt nog geen minuten gemaakt heeft, die moet het dan gaan doen. Als het dan nog een speler is die een goed seizoen gedraaid heeft, kan je het nog enigszins verdedigen. Maar dat heeft Bergwijn ook niet gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli 8 minuten geleden zei Titan: Dit wordt nog kiezen welke speler we de schuld gaan geven. Veerman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Wat hebben ze precies besproken met elkaar de afgelopen week? Dat ze alleen nog gure balletjes achterin mogen rond spelen? Zelfs dat doen we vrij belabberd overigens, want al die balletjes terug leveren al wat hachelijke situaties op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Blundertje van de keeper wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Korte hoek altijd voor de keeper, Courtois had hem gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Toch weer lekker geschoten hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Lekker. Eindelijk 1-0 voorsprong Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Bergwijn speelt gewoon heel goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten