Geppiej Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni 27 minuten geleden zei Urbeto: Het feit dat Verbruggen geen bal klemvast heeft en ze meer dan eens niet goed naar de zijkanten verwerkt kan je ook nog wel eens op gaan breken. Het zit je diep hè. En dan als alternatief met Bijlow komen zeker? Dat doelpunt is van zo dichtbij ingekopt, dan moet je echt mazzel hebben dat ie tegen je hand aan komt. Die redding op het laatst is echt enorm knap, hij was al weg naar de andere hoek en moet dan weer terug en naar de grond. Super knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Het kan snel gaan hier. Na IJsland was Veerman de man die Nederland zou dirigeren en nu moet ie er weer zo snel mogelijk uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Nou, hij is in ieder geval van het lijstje van Ancelotti af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Gelukkig wel, kan hij mooi PSV naar het volgende kampioenschap dirigeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni (bewerkt) Tot de 0-1 een prima pot, daarna werd het steeds minder. Wel genoeg kansen gecreëerd. Volgens oa VI en VP hebben van Dijk en de Vrij het best goed gedaan. Ik vond deze twee samen Dumfries eigenlijk heel matig. Heel apathisch verdedigen, overal een seconde te laat op reageren leek het. Ook al aan de bal ontzettend traag. Leek of ze met Koeman hadden afgesproken vooral niet naar voren te verdedigen en aan de bal zolang mogelijk te wachten (tot er wellicht zou komen voor een crosspass?). Dat ze ook niet door leken te hebben de voorzetten eruit te halen snapte ik ook weer niet (zag dit okk tegen IJsland trouwens, ook tactische keuze?). Verder Schouten die wat angstig in duels leek. Simons ook erg matig en 2e helft soms wel wanhopig. 16 juni bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Je voetbalt zoveel makkelijker met Blind van achteruit. Snap niet dat je niet tegen een tegenstander als Polen, die ook nog eens met hun 3de spits spelen niet gewoon met Blind speelt. Wijnaldum en Simons kunnen echt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni 10 jaar geleden wil zijn mening terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni 8 minuten geleden zei cimbomcu: Je voetbalt zoveel makkelijker met Blind van achteruit. Snap niet dat je niet tegen een tegenstander als Polen, die ook nog eens met hun 3de spits spelen niet gewoon met Blind speelt. Dit ja. Aké anderhalve assist, maar niet de splijtende pass die wel mogelijk was. Was op het middenveld ook gewoon beter geweest dan Veerman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni 4 uur geleden zei Geppiej: Het zit je diep hè. En dan als alternatief met Bijlow komen zeker? Dat doelpunt is van zo dichtbij ingekopt, dan moet je echt mazzel hebben dat ie tegen je hand aan komt. Die redding op het laatst is echt enorm knap, hij was al weg naar de andere hoek en moet dan weer terug en naar de grond. Super knap. Die eerste zin is onzin, ik kijk enkel naar wat ik zie. Ik heb dit seizoen niet wekelijks Brighton gekeken en dus baseer ik me op wat ik van Verbruggen bij Oranje zie. Dat vond ik vandaag gewoon niet overtuigend. Hij verwerkt houdbare ballen enkele malen niet goed en heeft geluk dat daar geen verder gevaar uit voortkomt. De goal is inderdaad van dichtbij, maar wel door het midden. Als keeper op dit niveau mag je daar imo meer van verwachten. Je visie op die laatste redding is ook zwaar overtrokken. Hij was helemaal niet 'weg naar de andere hoek'. Hij pakt een bal met een goede reflex, maar het is wel een bal in de hoek waar hij al stond. Het is een goede redding hoor - dat is evident - maar het doet niets af van wat ik aandraag over de rest van zijn wedstrijd. Tevens zie ik dat je Bijlow noemt. Daar had ik nog niet bij stilgestaan, maar het lijkt me zeker iemand om in de gaten te houden voor de keeperspositie in Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni 13 minuten geleden zei Erwin.: Hebben we 16 kansen gehad ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni 31 minuten geleden zei PJHoutman: Dit ja. Aké anderhalve assist, maar niet de splijtende pass die wel mogelijk was. Was op het middenveld ook gewoon beter geweest dan Veerman. 2 assists en eigenlijk een must assist die depay mist voor de rust. Gewoon prima voor een back. Ake hoeft voor mij ook niet de splijtende pass te geven, dat mag het middenveld doen. Over Verbruggen. Heeft gewoon een prima pot gekeept. Nee hij had niet alles klem maar kom op, eerste pot op het hoogste niveau. Hij heeft geen cruciale fouten gemaakt. Flekken kon mij niet imponeren, voetballend ook een stuk minder dan Verbruggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni En is toch ook gewoon DE optie met het oog op de toekomst? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni 10 minuten geleden zei Steels: En is toch ook gewoon DE optie met het oog op de toekomst? Dit vind ik, als het gaat om een basisplaats op een eindtoernooi, altijd een lastig argument. Als een 38-jarige aantoonbaar beter is dan een 20-jarige, dan laat je die eerste toch gewoon spelen? In een kwalificatiecyclus kan het wel een argument zijn, als je verwacht dat een jonge speler op het volgende toernooi de betere is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Mee eens, op een eindtoernooi spelen wat mij betreft gewoon de beste 11 (mits dat past in de tactiek). Als Verbruggen op dit moment de beste doelman is hoort hij te spelen en niet Bijlow of Flekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Vond Verbruggen ook meer dan prima keepen. Mag alleen wel sneller afgeven, had soms vrij lang de bal in zijn bezit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Is dat niet 'in' tegenwoordig om spelers te lokken als keeper, zodat er meer ruimtes ontstaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni 1 uur geleden zei MetalMichael: Dit vind ik, als het gaat om een basisplaats op een eindtoernooi, altijd een lastig argument. Als een 38-jarige aantoonbaar beter is dan een 20-jarige, dan laat je die eerste toch gewoon spelen? In een kwalificatiecyclus kan het wel een argument zijn, als je verwacht dat een jonge speler op het volgende toernooi de betere is. Snap ik wel, maar als het verschil tussen doelmannen klein is, vind ik het logisch dat je voor de jongere optie kiest. Of is er echt een keeper aantoonbaar beter dan Verbruggen? Lijkt me niet, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni 10 minuten geleden zei himan: Is dat niet 'in' tegenwoordig om spelers te lokken als keeper, zodat er meer ruimtes ontstaan? Jawel, denk ik. Martínez van Argentinië doet precies hetzelfde maar dan nog langer. Hoeft van mij niet zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni 14 minuten geleden zei himan: Is dat niet 'in' tegenwoordig om spelers te lokken als keeper, zodat er meer ruimtes ontstaan? De Zerbi eist dit van zijn keeper(s). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Patrick Lodewijks ook toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Hartstikke leuk die eindtoernooi enzo. Maar hopelijk ligt Nederland er snel uit. Wil mezelf dit soort katers als deze ochtend graag besparen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Door blijven drinken. Dan zijn er ook geen katers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Pohhh wat was het één groot feest in Hamburg. Zowel op zaterdag als zondag maximaal genoten van de sfeer en (enkel positieve) interactie met alle Poolse supporters. En dan die gekke Wout Weghorst. Ongekend. Geen idee of er een definitie voor het begrip Oranjekoorts is, maar ik heb het op dit moment maximaal te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni orange febrem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten