Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Hwb:

Bazoer is weer terug in de Eredivisie hoor. Meteen geschorst voor een rode kaart ná de wedstrijd.

Had het laatst nog met iemand over hem. Vond diegene het heel gek dat hij naar Utrecht ging, want het is zo'n groot talent (voetballend gezien). Zei toen al dat het mentaal niet goed zit bij die jongen, maar schijnbaar was ik 'veel te negatief' over hem. Leek nog een goede kop op te zitten in het begin, maar de afgelopen jaren is duidelijk geworden dat schijn bedriegt. Zou prima mee moeten kunnen met Wolfsburg en Porto, maar bij beide clubs had hij problemen wegens een gebrek aan discipline. In een paar weken bij Utrecht komt hij ook alweer twee keer negatief in het nieuws. Eeuwig zonde van die jongen zijn voetbalkwaliteiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PJHoutman:

Offtopic @Sophomore: waarom vind je het altijd zo nodig om 'Blind jr.' te schrijven?

Omdat met D. Blind het nog steeds niet duidelijk is over wie het gaat. Zelfs hun uitgeschreven voornamen ('Danny' en 'Daley') worden regelmatig door elkaar gehaald, met 'senior' en 'junior' is het voor iedereen duidelijk over wie het gaat (tenzij Blind jr. een zoon of dochter krijgt die ook D. Blind gaat heten lol). 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Sophomore:

Omdat met D. Blind het nog steeds niet duidelijk is over wie het gaat. Zelfs hun uitgeschreven voornamen ('Danny' en 'Daley') worden regelmatig door elkaar gehaald, met 'senior' en 'junior' is het voor iedereen duidelijk over wie het gaat (tenzij Blind jr. een zoon of dochter krijgt die ook D. Blind gaat heten lol). 

Buiten het feit dat je het waarschijnlijk niet over een penalty uit 1995 hebt natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slechte pot, wel drie punten. Ik klaag niet. Balic, wat een baasje, maar godverdomme wat neemt die jongen risico's. Door het midden uitverdedigen en volgens mij had hij zomaar ergens een penalty kunnen veroorzaken. Het menneke kan wel voetballen, dus daar hebben we nog wel plezier van. Diemers trouwens met een schandalige schwalbe :cab: Novakovich was dramatisch, maar scoort dan wel weer. Ach ja, op deze manier blijven we er wel in, zelfs met deze gemankeerde achterhoede.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was het niet gewoon voordeel voor FC Utrecht naar die overtreding van Dumfries in de slotfase? Voordat de VAR er was zou er voordeel gegeven worden, komen immers op een gevaarlijke plaats in balbezit en geven een goede voorzet de vijfmeter in. 

6 uur geleden zei Magikarp:

Buiten het feit dat je het waarschijnlijk niet over een penalty uit 1995 hebt natuurlijk.

Tja dat weet je maar nooit hier. Ook is "Blind" voor mij "Danny Blind" en niet "Daley Blind", beetje respectloos tegenover Danny. 

3 uur geleden zei Vitesse88:

Het wordt met de week triester. 

Het 'gekke' is dat jullie gewoon vijfde staan, iets wat geen verkeerde eindklassering zou zijn toch? 

Op 3-2-2019 om 19:50 zei Vitesse88:

Dat was gewoon een terechte pingel, al is dat wel de alleroude discussie in de 16. Dat vasthouden gebeurd non-stop. 

Daarom kan ik mij dus extra kwaad worden voor die situatie met L. De Jong; fluit niet voor vasthouden òf wel. Niet de ene week wel en de andere week niet.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Sophomore:

Tja dat weet je maar nooit hier. Ook is "Blind" voor mij "Danny Blind" en niet "Daley Blind", beetje respectloos tegenover Danny. 

In dat geval eis ik vanaf nu andere forumnamen voor JanVertonghen', Tomasson, Magikarp en mezelf. Beetje respect voor onze voetballers, pokemons en temperatuureenheden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites