Tomasson Geplaatst 4 februari 2019 Share Geplaatst 4 februari 2019 Dan moet je 't in de hele competitie doen, anders is het alsnog competitievervalsing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 februari 2019 Share Geplaatst 4 februari 2019 Tjah vrees dat dat een utopie is, scheidsrechters hebben te veel interpretatie mogelijkheden waardoor er verschil blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 5 februari 2019 Share Geplaatst 5 februari 2019 Bazoer is weer terug in de Eredivisie hoor. Meteen geschorst voor een rode kaart ná de wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 5 februari 2019 Share Geplaatst 5 februari 2019 10 minuten geleden zei Hwb: Bazoer is weer terug in de Eredivisie hoor. Meteen geschorst voor een rode kaart ná de wedstrijd. Had het laatst nog met iemand over hem. Vond diegene het heel gek dat hij naar Utrecht ging, want het is zo'n groot talent (voetballend gezien). Zei toen al dat het mentaal niet goed zit bij die jongen, maar schijnbaar was ik 'veel te negatief' over hem. Leek nog een goede kop op te zitten in het begin, maar de afgelopen jaren is duidelijk geworden dat schijn bedriegt. Zou prima mee moeten kunnen met Wolfsburg en Porto, maar bij beide clubs had hij problemen wegens een gebrek aan discipline. In een paar weken bij Utrecht komt hij ook alweer twee keer negatief in het nieuws. Eeuwig zonde van die jongen zijn voetbalkwaliteiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 februari 2019 Share Geplaatst 9 februari 2019 (bewerkt) Hoe wil kun je ooit claimen dat het een oprechte poging was van Blind Jr. om de bal te spelen? Edit: Ook geen geel gekregen? Al weet ik daar de exacte geschreven regels niet van. 9 februari 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 Offtopic @Sophomore: waarom vind je het altijd zo nodig om 'Blind jr.' te schrijven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei PJHoutman: Offtopic @Sophomore: waarom vind je het altijd zo nodig om 'Blind jr.' te schrijven? Omdat met D. Blind het nog steeds niet duidelijk is over wie het gaat. Zelfs hun uitgeschreven voornamen ('Danny' en 'Daley') worden regelmatig door elkaar gehaald, met 'senior' en 'junior' is het voor iedereen duidelijk over wie het gaat (tenzij Blind jr. een zoon of dochter krijgt die ook D. Blind gaat heten lol). 10 februari 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 6 minuten geleden zei Sophomore: (tenzij Blind jr. een zoon of dochter krijgt die ook D. Blind gaat heten lol). Dan wordt dat Blind jr. jr., maar da's logisch toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 26 minuten geleden zei Sophomore: Omdat met D. Blind het nog steeds niet duidelijk is over wie het gaat. Zelfs hun uitgeschreven voornamen ('Danny' en 'Daley') worden regelmatig door elkaar gehaald, met 'senior' en 'junior' is het voor iedereen duidelijk over wie het gaat (tenzij Blind jr. een zoon of dochter krijgt die ook D. Blind gaat heten lol). Buiten het feit dat je het waarschijnlijk niet over een penalty uit 1995 hebt natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 Slechte pot, wel drie punten. Ik klaag niet. Balic, wat een baasje, maar godverdomme wat neemt die jongen risico's. Door het midden uitverdedigen en volgens mij had hij zomaar ergens een penalty kunnen veroorzaken. Het menneke kan wel voetballen, dus daar hebben we nog wel plezier van. Diemers trouwens met een schandalige schwalbe Novakovich was dramatisch, maar scoort dan wel weer. Ach ja, op deze manier blijven we er wel in, zelfs met deze gemankeerde achterhoede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 Het wordt met de week triester. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 Daar wordt PSV gespaard zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 Ah. Mogen voortaan dus iemand zijn shirt uittrekken en iemand omver naaien in de zestien. Kan toch niet dit zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 Tandem Van Bommel - Van Boekel levert weer puntjes op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 Hoezo geen penal dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 Goedmakertje voor de eerste helft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 1 minuut geleden zei Dysproz: Goedmakertje voor de eerste helft Dat lijkt @Regishierboven te vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 Van Boekel z'n argument was dat het ongelukkig was en niet de bedoeling van Dumfries. Huilen hier. 'Geen bewuste overtreding, dus doorspelen.' Zo lust ik er nog wel een paar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 (bewerkt) Was het niet gewoon voordeel voor FC Utrecht naar die overtreding van Dumfries in de slotfase? Voordat de VAR er was zou er voordeel gegeven worden, komen immers op een gevaarlijke plaats in balbezit en geven een goede voorzet de vijfmeter in. 6 uur geleden zei Magikarp: Buiten het feit dat je het waarschijnlijk niet over een penalty uit 1995 hebt natuurlijk. Tja dat weet je maar nooit hier. Ook is "Blind" voor mij "Danny Blind" en niet "Daley Blind", beetje respectloos tegenover Danny. 3 uur geleden zei Vitesse88: Het wordt met de week triester. Het 'gekke' is dat jullie gewoon vijfde staan, iets wat geen verkeerde eindklassering zou zijn toch? Op 3-2-2019 om 19:50 zei Vitesse88: Dat was gewoon een terechte pingel, al is dat wel de alleroude discussie in de 16. Dat vasthouden gebeurd non-stop. Daarom kan ik mij dus extra kwaad worden voor die situatie met L. De Jong; fluit niet voor vasthouden òf wel. Niet de ene week wel en de andere week niet. 10 februari 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 36 minuten geleden zei Sophomore: Het 'gekke' is dat jullie gewoon vijfde staan, iets wat geen verkeerde eindklassering zou zijn toch? Dit zegt dan toch alles over de eredivisie, niveau is om te janken. Iedereen laat punten liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 Gat tussen Vitesse (5) en Excelsior (16) is maar 8 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 2 uur geleden zei Sophomore: Tja dat weet je maar nooit hier. Ook is "Blind" voor mij "Danny Blind" en niet "Daley Blind", beetje respectloos tegenover Danny. In dat geval eis ik vanaf nu andere forumnamen voor JanVertonghen', Tomasson, Magikarp en mezelf. Beetje respect voor onze voetballers, pokemons en temperatuureenheden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 1 uur geleden zei Kavinos: Gat tussen Vitesse (5) en Excelsior (16) is maar 8 punten Groningen gaat nog Europa in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 3 minuten geleden zei Kelvin: In dat geval eis ik vanaf nu andere forumnamen voor JanVertonghen', Tomasson, Magikarp en mezelf. Beetje respect voor onze voetballers, pokemons en temperatuureenheden. Bruno Silva, Ulrich, Super Saiyan en a Celsius? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 27 minuten geleden zei Kelvin: In dat geval eis ik vanaf nu andere forumnamen voor JanVertonghen', Tomasson, Magikarp en mezelf. Beetje respect voor onze voetballers, pokemons en temperatuureenheden. JanVertonghen' is verleden tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten