Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda

Recommended Posts

6 minuten geleden zei sennid:

Wat is dit joh :-D Wel met een gelukje erin.

Schiet echt goed in, maar hij moet toch iemand van de tribune afschieten ipv dit :sorry:

Het is weer een typische Vitesse wedstrijd geweest. Je komt voor, niks aan de hand en uiteindelijk sta je met lege handen. Het gaat al het hele seizoen zo, kijk er niet van op. Dat je 4e/5e staat, werkelijk ongelofelijk als je ziet hoe slecht ze spelen in de laatste 3 maanden. 

1 uur geleden zei MetalMichael:

Bijzondere VAR beslissing weer. Zeker in het licht van de penalty die Feyenoord kreeg van de week.

Het voelt allemaal nogal willekeurig aan. Heerings krijgt de bal tegen de hand, penalty Feyenoord. Harsh but I can accept that. Bero krijgt de bal twee keer in een minuut tegen de hand, niks aan het spreekwoordelijke handje? Pardon?

2 minuten geleden zei Magikarp:

Wel lachen om die Tadic hoor. Die had er van mij nog 1 gekregen als ie zo een grote bek bleef houden. 

@MetalMichael dat ging eigenlijk ook vooral om Jorgensen op links om Van Persie spits te hebben. Had vooraf liever Jorgensen gehad met de pot tegen PSV in gedachten

Ja, moet zeggen dat ik het wel opvallend vind/vond dat Gio hem passeert. Maar goed, Larsson tegen Mazraoui is vandaag een prima keuze.

1 minuut geleden zei Rogier.:

Als je het objectief bekijkt, fluit Makkelie echt een draak van een wedstrijd in het voordeel van Feyenoord. Dus calimero is echt niet op zijn plaats hier, dat doen ze in Eindhoven wel. Net als de schaal pakken als het zo doorgaat, man man man.

Oh, over Makkelie ben ik het wel met hen eens hoor, maar als je zo'n Mazraoui ziet spelen, dan is de scheids niet je grootste probleem.

Zojuist zei MetalMichael:

Ja, moet zeggen dat ik het wel opvallend vind/vond dat Gio hem passeert. Maar goed, Larsson tegen Mazraoui is vandaag een prima keuze.

We hadden Slabbekoorn tegenover Mazraoui kunnen zetten en dat zou een prima keuze geweest zijn. 

Hoop wel dat Sammetje nog ff een goal meepikt. Heel veel sympathie voor dat ventje.

Zojuist zei MetalMichael:

Oh, over Makkelie ben ik het wel met hen eens hoor, maar als je zo'n Mazraoui ziet spelen, dan is de scheids niet je grootste probleem.

Nee, dat sowieso. Die 2-1 van Berghuis (?), Mazraoui staat daar nog in de kleedkamer volgens mij, bi-zar gewoon.