Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Met een meekijkende VAR doet ie dat ook vrij aardig hoor. Wilde eerst zeggen dat het een lafbekje is maar eigenlijk heeft die man stalen kloten hangen. Als je nu nog zulke foute beslissingen durft te nemen ben je een zeer sterke persoonlijkheid.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik, als Heerenveen fan, kan ergens wel begrip hebben voor de niet gegeven penalty. Maar... waarom krijgt Ajax dan wel één? Het is nou niet zo dat vd Beek bij de bal kon... Natuurlijk is het een penalty, maar dat is die van Heerenveen ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Satyr:

Ik, als Heerenveen fan, kan ergens wel begrip hebben voor de niet gegeven penalty. Maar... waarom krijgt Ajax dan wel één? Het is nou niet zo dat vd Beek bij de bal kon... Natuurlijk is het een penalty, maar dat is die van Heerenveen ook.

Van de Beek viel ook overdreven. Hij werd naar achteren getrokken maar viel naar voren. Dat kan niet eens, technisch gesproken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Gewoon een voetbalduel" aldus Serdar Gozubuyk. 

Edit: Mag het youtube filmpje van het VAR moment blijkbaar niet posten, krijg in ieder geval een dergelijke melding. 

https:// www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=Sb0QMKw2nZ4

ff de spatie weghalen en je bent er

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Hwb:

Had het nu uitgemaakt als je Kotarski had neergezet? En nu gaat het om 2 punten in misschien 10 seizoenen? Is dat de miljoenen die Ajax inmiddels heeft uitgegeven aan tweede keepers in die tijd waard?

Als die 2 punten het verschil zijn tussen CL of niet kan dat best miljoenen waard zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar is het de beste investering van die miljoenen geweest? Stel dat je daarmee je (jeugd)training een impuls had gegeven, wellicht had je deze wedstrijd, ook met Lamrou, dan gewoon comfortabel gewonnen.

Dat is veel meer mijn punt: de toegevoegde waarde van zo'n ervaren/goede tweede keeper tov een talentvolle jeugdkeeper is imo zo minimaal, dat je dat geld op veel betere manieren uit kunt geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat het nog een betere investering was geweest als we Lamprou nooit gehaald hadden, maar gewoon een keeper uit de jeugd doorgeschoven hadden. Niet alleen omdat hij afgelopen zondag slecht keepte, maar omdat ik het gewoon geen goede keeper vind. Te klein, niet goed genoeg om zijn gebrek aan lengte te compenseren en hij maakt mijns inziens te veel foutjes. Verder wel een sympathieke gozer, die alle haat die hij nu over zich heen krijgt niet verdient. Iemand die trouwens weet hoe Van Leer het doet bij NAC? Die hadden we beter kunnen houden denk ik.

Overigens, die haat op Lamprou. 'Leuk' verhaaltje. Iemand had een account op Instagram aangemaakt: Lamprou_dood of iets in die richting. Ook een post met 'Lamprou dood' oid. Had die dus even gerapporteerd, kreeg ik een bericht terug dat ze het bekeken hadden, maar dat ze het niet zo intimiderend vonden allemaal ;e Inmiddels is het account wel weg volgens mij, maar fijn om te weten dat ze daar dus ook echt geen drol met je feedback doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites