Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Kelvin:

Tuurlijk joh. Laten we het lot van de veiligheid van de ondernemers/medewerkers op en rond het Leidseplein (en daarmee het lot van Halsema) in handen leggen van Ajax-hooligans. Wat kan er misgaan!

Snelweg blokkeren door klimaat mag toch ook? Aangezien de politie staakt.

Waarom mogen supporters niet ergens demonstreren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei cimbomcu:

Over jou gesproken:

Jij komt met het Stoltenberg voorbeeld dat zij toch ook geen politie zouden aanvallen als de top niet doorgaat. Daar impliceer jij mee dat ik wel het goedkeur dat de supporters van Ajax wel politie mogen aanvallen omdat de wedstrijd niet doorgaat. Gewoon onzin.

Daarnaast doen anderen natuurlijk wel alsof ik het geweld goed keur.

Lul anders nog een slag in de rondte want dat impliceer ik helemaal nergens. Ik reageerde met een gebbetje op de opmerking van Timpy. Jouw woordenwaterval van eerder op de ochtend staat daar geheel los van, dus je mag ophouden met het zien van spoken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei cimbomcu:

Omdat de burgemeester deze demonstratie niet goedgekeurd heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei cimbomcu:

Heel simpel, risico-analyses. Exact dezelfde reden waarom Twente - Sparta, NAC - Ajax wel wordt gespeeld en Ajax - FC Utrecht of Feyenoord - Ajax niet

Klimaatdemonstranten op de A12 in een tunnelbak die nauwelijks geweld laten zien bij hun eerdere protesten

vs

Gefrustreerde Ajax-supporters op het Leidseplein met een aantal die geen beste reputatie hebben

En daarboven op, hetgene @Arezo hierboven aangeeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei cimbomcu:

Nee hoor, ze kunnen ook gewoon opgeroepen worden.

Dat kan, maar dat is nogal laat als de boel uit de hand loopt. En dan mag Halsema/de politie gaan uitleggen waarom er geen politie was. Hier zijn gewoon wetten en aansprakelijkheidsafspraken voor, hè. Dat lijk je maar niet te begrijpen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kelvin:

Heel simpel, risico-analyses. Exact dezelfde reden waarom Twente - Sparta, NAC - Ajax wel wordt gespeeld en Ajax - FC Utrecht of Feyenoord - Ajax niet

Klimaatdemonstranten op de A12 in een tunnelbak die nauwelijks geweld laten zien bij hun eerdere protesten

vs

Gefrustreerde Ajax-supporters op het Leidseplein met een aantal die geen beste reputatie hebben

En daarboven op, hetgene @Arezo hierboven aangeeft.

Snelweg stil leggen en blokkeren lijkt me net zo gevaarlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei MetalMichael:

Zijn de boetes voor tegelijk spelen met Europees voetbal afgeschaft, of worden die sinds dit seizoen voor lief genomen? Iemand die dat weet?

Er is gewoonweg geen ruimte meer, dus het wordt gedoogd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij ziet er wel alweer strakker uit in zijn gezicht. Hoop vooral dat hij de professionele begeleiding die hij nu heeft behoudt. Hij is weer wat ouder geworden ook, wellicht in zijn omgeving wat veranderd, je weet het nooit. Hoop voor hem dat hij nu wel zijn koppie erbij kan houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oktober: "Ihatarran nog niet fit genoeg"

November: "Ihatarran teruggezet naar het tweede"

December: "Ihatarran gespot in nachtclub"

Januari: RKC "we moeten de juiste keuzes maken voor een club die strijdt tegen degradatie en we denken niet dat Ihatarran daarbij past"

Ik hoop het niet verder hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop vooral ook dat de media eens ophoudt met het steeds het hebben over hem. 

Ten eerste heeft die nog geen fuck gepresteerd, dus hou op met die overbodige aandacht. Ten tweede gun hem eens de rust wat ieder ander voetballer van RKC ook gewoon krijgt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Chiemel:

Oktober: "Ihatarran nog niet fit genoeg"

November: "Ihatarran teruggezet naar het tweede"

December: "Ihatarran gespot in nachtclub"

Januari: RKC "we moeten de juiste keuzes maken voor een club die strijdt tegen degradatie en we denken niet dat Ihatarran daarbij past"

Ik hoop het niet verder hoor

Nee, vast. En dan in februari jezelf zeker triomfantelijk quoten en zeggen 'ik zei het toch' :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei cimbomcu:

Ik hoop vooral ook dat de media eens ophoudt met het steeds het hebben over hem. 

Ten eerste heeft die nog geen fuck gepresteerd, dus hou op met die overbodige aandacht. Ten tweede gun hem eens de rust wat ieder ander voetballer van RKC ook gewoon krijgt. 

Goed verhaal toch voor de media, heel logisch ook. Als Ihatarran rust wil moet hij of niet meer voetballen, of tenminste zich niet met (social) media bezighouden of gewoon eens lekker gaan voetballen.

Michiel Kramer en Henk Fraser krijgen anders ook genoeg over zich heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei joostmakaay:

RKC is wel een goede keuze van hem (en z'n enige denk ik), want daar gaat het zo slecht dat hij binnen twee weken wel een kans in de basis gaat krijgen.

Als hij fit is , staat die bij elke Nederlandse club in twee weken in de basis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites