Sick Blik Gepost September 20 Share Gepost September 20 1 uur geleden zei putdus: Als hij fit is , staat die bij elke Nederlandse club in twee weken in de basis. Nou heb vandaag een analyse van Pieter Zwart gehoord die zei dat dat allemaal wel meevalt. Minder rendement dan bijvoorbeeld Vertessen en een compleet gebrek aan verdedigende arbeid. Lijkt me niet dat een PSV daarvoor ruimte heeft bijvoorbeeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost September 20 Share Gepost September 20 4 minuten geleden zei Sick Blik: Nou heb vandaag een analyse van Pieter Zwart gehoord die zei dat dat allemaal wel meevalt. Minder rendement dan bijvoorbeeld Vertessen en een compleet gebrek aan verdedigende arbeid. Lijkt me niet dat een PSV daarvoor ruimte heeft bijvoorbeeld. Een absoluut wereld talent. Bij jong ajax na jaren van niet spelen gelijk uitblinken. Vervolgens in de voorbereiding bij Ajax 1 gelijk 1 van de betere. Nogmaals na anderhalf tot twee jaar niks te hebben gedaan. Zo ongelooflijk veel talent. Maarja, alleen daar red je het niet mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost September 20 Share Gepost September 20 Nog nooit is iemand zo veel talent toegeschreven zonder daadwerkelijk wat te hebben laten zien als deze gozer. En dan komt hij geen eens van de Toekomst, anders was het helemaal raak geweest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost September 20 Share Gepost September 20 50 minuten geleden zei putdus: Een absoluut wereld talent. Bij jong ajax na jaren van niet spelen gelijk uitblinken. Vervolgens in de voorbereiding bij Ajax 1 gelijk 1 van de betere. Nogmaals na anderhalf tot twee jaar niks te hebben gedaan. Zo ongelooflijk veel talent. Maarja, alleen daar red je het niet mee. Geweldige techniek idd, maar verder moet ik het allemaal nog zien. Alleen een goede techniek hebben maakt je geen wereldspeler, zie een Isco of Vela. Al die jaren stil staan in zn ontwikkeling helpt hem niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost September 20 Share Gepost September 20 1 uur geleden zei putdus: Een absoluut wereld talent. Bij jong ajax na jaren van niet spelen gelijk uitblinken. Vervolgens in de voorbereiding bij Ajax 1 gelijk 1 van de betere. Nogmaals na anderhalf tot twee jaar niks te hebben gedaan. Zo ongelooflijk veel talent. Maarja, alleen daar red je het niet mee. Ja dit klopt dus niet helemaal. Hij had iets meer dan een half jaar niet gespeeld voor hij bij Ajax kwam. Heeft amper in Jong Ajax gespeeld en heeft maar heel kort in de voorbereiding meegedaan toen Ajax nog lang niet met het eerste elftal speelden. Maar dat hij twee jaar niks gedaan heeft klopt niet. Was gewoon speler van PSV ging in de zomer naar Juventus werd verhuurd aan Sampdoria kwam daar niet opdagen ging in de winter naar Ajax. Heeft paar leuke potten gespeeld in Jong om een of andere onduidelijke reden minuten gemaakt in de bekerfinale begin van de voorbereiding leuke pot gespeeld en daarna was er weer van alles rond om hem heen, banden met criminele circuit, auto die in brand stond etc. 54 minuten geleden zei Beppu: Nog nooit is iemand zo veel talent toegeschreven zonder daadwerkelijk wat te hebben laten zien als deze gozer. En dan komt hij geen eens van de Toekomst, anders was het helemaal raak geweest. Half jaar bij Ajax rondgelopen voor zijn 46e dus gewoon eigen jeugd. Moet jij weten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost September 20 Share Gepost September 20 Heeft Koeman al een belletje gepleegd naar Waalwijk ondertussen? Duurt wel allemaal erg lang imo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost September 20 Share Gepost September 20 Bram Bakker denkt dat Mohamed Ihattaren binnen een half jaar zo maar eens in Oranje kan staan. De psychiater die met het gevallen toptalent aan de slag is gegaan is RKC Waalwijk tevens dankbaar voor de kans die ze Ihattaren geven, zo geeft hij aan in gesprek met het Algemeen Dagblad. Ik vind dit voor een (ex-)psychiater een best gekke uitspraak. Sowieso beetje media-geil mannetje volgens mij, weet niet of dat nou zo handig is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost September 20 Share Gepost September 20 5 minuten geleden zei Chiemel: Bram Bakker denkt dat Mohamed Ihattaren binnen een half jaar zo maar eens in Oranje kan staan. De psychiater die met het gevallen toptalent aan de slag is gegaan is RKC Waalwijk tevens dankbaar voor de kans die ze Ihattaren geven, zo geeft hij aan in gesprek met het Algemeen Dagblad. Ik vind dit voor een (ex-)psychiater een best gekke uitspraak. Sowieso beetje media-geil mannetje volgens mij, weet niet of dat nou zo handig is. Dat is al de tweede bakker die zijn slaatje probeert te slaan uit de situatie Ihatarren. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost September 20 Share Gepost September 20 17 uur geleden zei Chiemel: Goed verhaal toch voor de media, heel logisch ook. Als Ihatarran rust wil moet hij of niet meer voetballen, of tenminste zich niet met (social) media bezighouden of gewoon eens lekker gaan voetballen. Michiel Kramer en Henk Fraser krijgen anders ook genoeg over zich heen. Hij kan niet gewoon voetballen want de media is meer bezig met zichzelf dan met de voetballer Ihatarren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost September 20 Share Gepost September 20 7 minuten geleden zei cimbomcu: Hij kan niet gewoon voetballen want de media is meer bezig met zichzelf dan met de voetballer Ihatarren. Ik ben het voor een groot deel van je eens, maar zoals @Chiemel al aangeeft: ik snap niet dat zijn psycholoog/psychiater dan direct verwachtingen gaat scheppen met 'binnen een half jaar in Oranje' Je kent de geschiedenis van Ihatarren en zeg gewoon dat je met elkaar je best gaat doen en dan zien we het wel. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost September 20 Share Gepost September 20 2 uur geleden zei Kelvin: Ik ben het voor een groot deel van je eens, maar zoals @Chiemel al aangeeft: ik snap niet dat zijn psycholoog/psychiater dan direct verwachtingen gaat scheppen met 'binnen een half jaar in Oranje' Je kent de geschiedenis van Ihatarren en zeg gewoon dat je met elkaar je best gaat doen en dan zien we het wel. Hij is denk ik niet de huidige psychiater mag ik hopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost September 20 Share Gepost September 20 15 minuten geleden zei himan: Hij is denk ik niet de huidige psychiater mag ik hopen. Hij was in ieder geval onderdeel van het 'projectteam Mo' dat hem tot bij RKC heeft gebracht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost September 20 Share Gepost September 20 Stiekem toch wel weer benieuwd hoe hij speelt, is er al ergens iets bekend gemaakt over wanneer hij inzetbaar is? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost September 20 Share Gepost September 20 46 minuten geleden zei himan: Hij is denk ik niet de huidige psychiater mag ik hopen. Zeker wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost September 20 Share Gepost September 20 Teringraar dat hij dat dan zegt. Ik zou niet willen dat mijn psychiater dingen publiekelijk over mij roept. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost September 20 Share Gepost September 20 Aardig doelpuntje van die Sadiq zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost September 20 Share Gepost September 20 28 minuten geleden zei Arezo: Teringraar dat hij dat dan zegt. Ik zou niet willen dat mijn psychiater dingen publiekelijk over mij roept. Ik ben het hier volledig niet mee eens gezien je mijn tegenstander bij het OBK bent. Voor de rest volledig mee eens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost September 20 Share Gepost September 20 Nee, ik hoop ook dat je flink aan de dunne gaat de komende dagen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcFR Gepost September 21 Share Gepost September 21 Geen penalty haha Kan toch niet dit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost September 21 Share Gepost September 21 Is niet echt een natuurlijke houding he? Of ligt het er aan dat die zijn handen wel tegen het lichaam echt nog aanheeft? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost September 21 Share Gepost September 21 Je weet ook gewoon dat er komende weken weer pingels komen voor minder duidelijke handsballen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost September 22 Share Gepost September 22 Die Peersman is zo'n lompe boer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost September 22 Share Gepost September 22 Domme lompe overtreding ja. Dacht al direct dat het rood zou worden, been is gewoon veel te hoog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost September 22 Share Gepost September 22 Tja, Peersman is gewoon een garantie op minimaal 1 rode kaart per jaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost September 22 Share Gepost September 22 4 minuten geleden zei Kelvin: Tja, Peersman is gewoon een garantie op minimaal 1 rode kaart per jaar Had er voor vandaag al 1 moeten hebben. Schandalige speler is dat dat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts