Lenstra Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 Ik denk dat je bij Kooij je eerder druk moet maken dat hij juist andersom zou overcompenseren, in het voordeel van PSV, om elke schijn van belangenverstrengeling op te heffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Die De Boer dochter's, hebben gewoon slechte smaak in mannen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Je bent gewoon jaloers Kareltje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Het is wel de enige Joey die niet in de bouw werkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Op 26-12-2023 om 23:56 zei Lenstra: Ik denk dat je bij Kooij je eerder druk moet maken dat hij juist andersom zou overcompenseren, in het voordeel van PSV, om elke schijn van belangenverstrengeling op te heffen. ik ben zelf scheids (weliswaar in een andere sport) en kan wel bevestigen dat je in dit geval inderdaad minder streng zou fluiten naar PSV om die schijn inderdaad tegen te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Mooie video dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Op 28-12-2023 om 13:51 zei Mansveld: Je bent gewoon jaloers Kareltje Ooh zkr, guilty as charged! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Dortmund is dus te pakken, AZ staat alweer 0-2 voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Wat staat Martins Indi te doen bij de 2-1 dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Even niet afleggen op twee vrije spelers bij 1-0 achter Lekker Edvardsen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 4 minuten geleden zei PJHoutman: Even niet afleggen op twee vrije spelers bij 1-0 achter Lekker Edvardsen Hij maakt het al goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari van Boekel heeft een toto’tje gezet denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Leuk potje wel, dit gaat nog 4-4 worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Werd uiteindelijk 2-2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Niet de eerst en zeker niet de laatste keer dat PJ er naast zal zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari 19 uur geleden zei cimbomcu: Werd uiteindelijk 2-2. Nee, dat is niet juist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari NEC gaat heerlijk zeg Winnen van Twente en gelijkspel bij Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Heel blij met Stengs bij Feyenoord, niet in de laatste plaats omdat we dan Kooij nooit als scheidsrechter hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Kooij is denk ik echt de slechtste scheidsrechter van Nederland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 6 minuten geleden zei bas huijsmans: Kooij is echt de slechtste scheidsrechter van Nederland Je had een paar woorden te veel gebruikt volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Goed voetballertje, die Fraulo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Jans Wat een held. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Jansie lijkt me echt leuke trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Zonde, hier had meer ingezeten voor Utrecht. Maar toch mooi dat die 34 driepunters waar ik sommige PSV supporters al over hoorde geen werkelijkheid wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 22 minuten geleden zei Fantasy: Je had een paar woorden te veel gebruikt volgens mij Van Nederland kan ik weg laten denk ik ja. Zonde van de inkt eigenlijk wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten