Wolf_pd Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 In het tempo waarmee Volendam het personeelsbestand aan het opschonen is, zou dat zomaar kunnen. RvC stuurt eerst het bestuur weg. Vervolgens mag Team Jonk, vrij verrassend, blijven zitten, maar besluit Team Jonk zelf op te stappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Ik vraag me vooral af welke kant de RvC nu zo nodig op wilt, want iedereen die Volendam aan succes geholpen heeft in recente jaren is na dit weekend verdwenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Ik denk dat ze het gewoon niet kunnen hebben dat de successen nu volledig op conto van Jonk & Smit geschreven worden, terwijl de RvC hier hoogstwaarschijnlijk ook een (groot) aandeel in hebben. Deze situatie was gewoon een tikkende tijdbom, net zoals hun aanwezigheid in de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Even iets anders dan die palingvangers uit Volendam: Sahraoui. Voor mij veruit de leukste speler in de Eredivisie om naar te kijken. Gisteren weer genoten. Moet alleen wat dodelijker voor de goal zijn en je hebt echt een pareltje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Even iets anders dan die palingvangers uit Volendam: Sahraoui. Voor mij veruit de leukste speler in de Eredivisie om naar te kijken. Gisteren weer genoten. Moet alleen wat dodelijker voor de goal zijn en je hebt echt een pareltje. Heb je niet het idee dat dit vaak is bij dit type spelers. En dat dit zelden gecombineerd wordt met hoog rendement. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Die RvC heeft belachelijk gemaakt. De transfersommen niet meerekenen en zo de schuld bij Smit en consorten leggen. Terwijl Smit met eigen geld er voor gezorgd heeft dat bepaalde zaken betaald werden. Door het bestuur kwamen er goede sponsoren bij die ook geld in het laatje brengen. Ik heb de docu gezien die op NPO1 te zien is. Daarin merk je ook al dat Henk Kras zwaar tegen het bestuur is en daar is de RvC ook al bezig om het bestuur en team Jonk weg te krijgen. Zelfs in Volendam hoor je de geluiden dat juist het bestuur het goed doet en ook team Jonk. In het RvC zitten voor zover ik weet mensen die geen verstand van voetbal hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 1 uur geleden zei delichris: Die RvC heeft belachelijk gemaakt. De transfersommen niet meerekenen en zo de schuld bij Smit en consorten leggen. Terwijl Smit met eigen geld er voor gezorgd heeft dat bepaalde zaken betaald werden. Door het bestuur kwamen er goede sponsoren bij die ook geld in het laatje brengen. Ik heb de docu gezien die op NPO1 te zien is. Daarin merk je ook al dat Henk Kras zwaar tegen het bestuur is en daar is de RvC ook al bezig om het bestuur en team Jonk weg te krijgen. Zelfs in Volendam hoor je de geluiden dat juist het bestuur het goed doet en ook team Jonk. In het RvC zitten voor zover ik weet mensen die geen verstand van voetbal hebben. Dat is wel heel zwart wit. Want het huidige beleid is voor Volendam niet vol te houden mits ze iedere drie jaar inkomsten als bij vd Ven hebben. En gezien de geschiedenis van FC Volendam kan ik mezelf wel voorstellen dat een controlerend orgaan daar vraagtekens bij heeft. Evenals dat je nu ook meteen het nadeel van team Jonk ziet. Je bent als club veel te afhankelijk van de band met Wim Jonk want anders ben je op meer dan 10 belangrijke functies in je club gelijk je mensen kwijt. Betekend dit dat alles de schuld van Wim Jonk of Jan Smit is dat denk ik niet. Maar dat de RvC vraagtekens stelt lijkt me heel logisch. Dat ze zo handelen dat is lastig. Want daarvoor zijn gewoon te weinig feiten bekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Nou de RvC heeft de transfersommen niet meegerekend van de transfers, terwijl je dat juist wel moet meenemen in mijn ogen. De RvC laat ook veel oren hangen aan Henk Kras. Dat merk je ook in die docu. Het bestuur heeft er anders wel voorgezorgd wat er nu allemaal mogelijk is bij de FC. Dat is niet te danken aan de RvC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 (bewerkt) Bij NPO Radio 2 (Spijkers met Koppen) was Jaap de Groot te gasten die gaf aan dat vooral Jongkind en van Leeuwen heel lastig zijn in de samenwerking en ook dat Jan Smit een goed uithangbord is maar een mindere voorzitter. 2 december 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Als we zo doorgaan kunnen we net zo goed, een Fc Voldendam topic openen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 5 uur geleden zei delichris: Nou de RvC heeft de transfersommen niet meegerekend van de transfers, terwijl je dat juist wel moet meenemen in mijn ogen. De RvC laat ook veel oren hangen aan Henk Kras. Dat merk je ook in die docu. Het bestuur heeft er anders wel voorgezorgd wat er nu allemaal mogelijk is bij de FC. Dat is niet te danken aan de RvC. Ik zou de docu niet per se als een bron gebruiken. Gezien die natuurlijk gericht is op een kant. Ik zeg ook niet dat Wim Jonk en consorten iets fout hebben gedaan. Maar het is super logisch toch dat een club niet zo afhankelijk wilt zijn van een groep mensen die zichzelf steeds groter maakt en daardoor machtiger. Verder heeft de RvC in die persconferentie vooral aangegeven dat het huidige beleid niet is vol te houden. Vorig jaar 3 miljoen verlies dit jaar 2. En dat allemaal op een begroting van 14 miljoen. Dat is vrij flink. De vd Ven transfer leverde FC Volendam 3 miljoen op en dekte het verlies van afgelopen jaar. Ze hebben jaarlijks dus zeker 2 miljoen nodig aan verkopen. Terwijl ze in de hele historie nog geen drie keer voor dat bedrag een speler hebben verkocht. Dan is het niet heel onlogisch dat een RvC daar iets van vind. Maar deze shitshow is van alle kanten natuurlijk rete triest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 ‘Scherp beginnen’ en dan na 18 seconden achterstaan. Nee top Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Sierhuis... Twee keer scoren en toch de schlemiel van de avond... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 10 uur geleden zei timpy00: Dat is wel heel zwart wit. Want het huidige beleid is voor Volendam niet vol te houden mits ze iedere drie jaar inkomsten als bij vd Ven hebben. En gezien de geschiedenis van FC Volendam kan ik mezelf wel voorstellen dat een controlerend orgaan daar vraagtekens bij heeft. Evenals dat je nu ook meteen het nadeel van team Jonk ziet. Je bent als club veel te afhankelijk van de band met Wim Jonk want anders ben je op meer dan 10 belangrijke functies in je club gelijk je mensen kwijt. Betekend dit dat alles de schuld van Wim Jonk of Jan Smit is dat denk ik niet. Maar dat de RvC vraagtekens stelt lijkt me heel logisch. Dat ze zo handelen dat is lastig. Want daarvoor zijn gewoon te weinig feiten bekend. Je gebruikt de term "mits" verkeerd. Mits is niet tenzij, maar als.. mits (betekenis) | Vlaanderen.be Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 1 uur geleden zei Berjan1986: Je gebruikt de term "mits" verkeerd. Mits is niet tenzij, maar als.. mits (betekenis) | Vlaanderen.be Mits is niet als, maar staat ook in je stukje wat je mee stuurt. Maar weet ook niet of deze discussie over een woord bijdraagt aan de discussie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 12 uur geleden zei timpy00: Ik zou de docu niet per se als een bron gebruiken. Gezien die natuurlijk gericht is op een kant. Ik zeg ook niet dat Wim Jonk en consorten iets fout hebben gedaan. Maar het is super logisch toch dat een club niet zo afhankelijk wilt zijn van een groep mensen die zichzelf steeds groter maakt en daardoor machtiger. Verder heeft de RvC in die persconferentie vooral aangegeven dat het huidige beleid niet is vol te houden. Vorig jaar 3 miljoen verlies dit jaar 2. En dat allemaal op een begroting van 14 miljoen. Dat is vrij flink. De vd Ven transfer leverde FC Volendam 3 miljoen op en dekte het verlies van afgelopen jaar. Ze hebben jaarlijks dus zeker 2 miljoen nodig aan verkopen. Terwijl ze in de hele historie nog geen drie keer voor dat bedrag een speler hebben verkocht. Dan is het niet heel onlogisch dat een RvC daar iets van vind. Maar deze shitshow is van alle kanten natuurlijk rete triest. Neehoor beide kanten werden in beeld gebracht. Maar één ding is zeker. De club is nu de dupe van een machtstrijd. En een dorp wat in twee kampen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 1 uur geleden zei delichris: Neehoor beide kanten werden in beeld gebracht. Maar één ding is zeker. De club is nu de dupe van een machtstrijd. En een dorp wat in twee kampen is. Twee kampen zeker. Als beide partijen in beeld worden gebracht maakt iets nog niet per se neutraal trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 5 minuten geleden zei timpy00: Twee kampen zeker. Als beide partijen in beeld worden gebracht maakt iets nog niet per se neutraal trouwens. Klopt, maar ik vind die Jaap Veerman een hele nare man. En dan laat ik me niet uit over Henk Kras. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 8 uur geleden zei Berjan1986: Kan je lezne of niet? Het is lezen en niet lezne. Of is dat de Pools-Nederlandse spelling? Rustaaaagh. Lekkere bende bij Volendam, hoe kan dat toch allemaal ineens he. Ik ga binnenkort eens zitten voor de docu, altijd bewonderenswaardig en interessant te zien waar dat beleid misgaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Mooi potje om de zondag mee te beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Niet eens een kaartje voor Hartman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Lijkt een typische Makkelie wedstrijd te worden waarin hij teveel toe gaat laten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Als publiek gaan fluiten terwijl je eigen speler door onnodig lomp inkomen Teze de wedstrijd uit helpt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 11 minuten geleden zei joostmakaay: Als publiek gaan fluiten terwijl je eigen speler door onnodig lomp inkomen Teze de wedstrijd uit helpt. Dat Deze eraf moest had met hoofd tegen hoofd te maken, niet met het inkomen in de rug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 4 minuten geleden zei joostmakaay: Als publiek gaan fluiten terwijl je eigen speler door onnodig lomp inkomen Teze de wedstrijd uit helpt. Ach, doe toch niet zo kleinzerig. Een beetje beleving in het stadion hoort er juist bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten