Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

33 minuten geleden zei PJHoutman:

Stomme verwarring bij de situatie met Bero omdat de assistent verzuimt te vlaggen bij het overduidelijke buitenspel van Sankoh. Nog veel stommer; Leo Driessen die dat óf niet begrijpt, óf niet benoemt.

Hij noemde Kozlowski in de eerste helft 5x Wittek.

Jappie bedankt :cheer: Lekker dat uitgerekend die grafbek vandaag ons zo helpt. Zelfs wanneer we zo in de shit zetten, zelfs dan kunnen ze niet van ons winnen :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-4-2023 om 19:19 zei 007mark:

Zondag naar Volendam - PSV 

Op 15-4-2023 om 10:17 zei GAE EAGLES:

Ik ook

Vriend van mij is uitgenodigd door een leverancier van hem. 10.30 moeten wij er zijn, dan de Dijk op. En uiteindelijk op de club nog eten. 

Goh, leuke wedstrijd gezien wel. Vond Volendam ook grote delen van de wedstrijd het erg goed doen, en kregen ook wel prima kansen om eventueel gelijk te spelen. Oristianio ook een leuk spelertje. Vond aan PSV zijde vooral Veerman erg ongelukkig, had wel een goaltje moeten maken.

Spreekkoren overigens niet gehoord, want zat vlak naast de PSV-aanhang die geen moment stil zijn geweest. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei 007mark:

Goh, leuke wedstrijd gezien wel. Vond Volendam ook grote delen van de wedstrijd het erg goed doen, en kregen ook wel prima kansen om eventueel gelijk te spelen. Oristianio ook een leuk spelertje. Vond aan PSV zijde vooral Veerman erg ongelukkig, had wel een goaltje moeten maken.

Spreekkoren overigens niet gehoord, want zat vlak naast de PSV-aanhang die geen moment stil zijn geweest. 

Zeker een leuke wedstrijd voor de neutrale toeschouwer. Volendam had ook minimaal een punt verdiend, maar wat ongelukkig in de laatste fase. Daar had PSV ook last van, zoveel foute ballen en Veerman leek wel alsof hij niet wou scoren. 

Wij zaten business, konden de spreekkoren wel horen tegen Simons. 

Wel een leuke dag gehad, eerst ontvangst met koffie en taart. Daarna een rondje over de Dijk en een paar biertjes gedronken. Vervolgens lunchen in het stadion en de wedstrijd gekeken. En uiteindelijk de business lounge uitgeveegt worden omdat ze moesten sluiten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei cimbomcu:

Ik heb dit gelezen maar ik vind titel wel erg click bait... Ja hij heeft veel assists maar zkr 3 seizoenen heeft ie meer  goals en assists dan nu samen, daar gaat ie wss niet over heen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Kyrill:

Ik heb dit gelezen maar ik vind titel wel erg click bait... Ja hij heeft veel assists maar zkr 3 seizoenen heeft ie meer  goals en assists dan nu samen, daar gaat ie wss niet over heen. 

Ik vind de andere statistieken juist meer zeggen dan alleen de combi goals+assists. Het scheelt bijvoorbeeld een flink aantal assists of je gecreëerde kans afgerond wordt door Haller of door Bergwijn. Zelfde geldt voor het aantal doelpunten. Een team wat Frenkie de Jong geeft meer kansen aan zijn spits dan een team met Kenneth Taylor. Dus dan kan je nog steeds even goed kunnen afwerken maar is je output een stuk minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap werkelijk niet waar het narratief toch steeds weer vandaan komt dat hij niet goed speelt, niet dreigend is en alles. Los van zijn assists en goals creëert hij echt veruit de meeste kansen in onze hele competitie, is hij de MVP van de Eredivisie qua goal/assists en dat terwijl hij al op vier plekken heeft moet spelen dit seizoen. Dat hij niet uitblinkt in de slechtste Europese campagne sinds Marcel Keizer is hem toch nauwelijks kwalijk te nemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Kyrill:

Heb ik nooit gezegd iig ik vind alleen onzin en clickbait artikel een van zijn beste seizoenen ooit is, terwijl er zeker 3-4 beter zijn....

Statistieken liegen niet Karel, gevoel wel ;) 

Kijk je naar de statistieken van dit seizoen, dan tonen die aan dat hij bezig is aan een zeer sterk seizoen. Op alle vlakken. Met nog een paar belangrijke duels te gaan zou ik niet verbaasd zijn als er nog wat goals en assists gaan bijkomen. In een minder draaiend Ajax, waardoor het soms anders voelt. Echter, uit geen cijfers blijkt dat niet en dat in een seizoen waarin hij opereerde als links- en rechtsbuiten, als tien en als spits. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites