Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei MetalMichael:

Ik weet niet of er op dit veld een beetje behoorlijk te voetballen is, maar wat een wedstrijd van een (qua voetbal) laag niveau zeg. Hotseknotsbegoniavoetbal a la League one bij tijden met al die diepe peunen naar voren op goed geluk.

Helemaal mee eens 

Kan me niet herinneren dat t voetbal in de eredivisie zo zwak was

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Pröpper is ook niet jöpper hè? Wat een debiele reactie op een debiele overtreding. Er lopen zoveel zwaar beperkte aanvoerders rond in het bepaald voetbal. Die spelen dan vanwege hun 'leiderschap' en belangrijkheid in de kleedkamer. Pröpper, van Polen, Ter Wierik, Willem Janssen vorig jaar. Er he-le-maal niks van kunnen. Lekker uit je woorden kunnen komen en beetje over het veld hobbelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Arezo:

Die Pröpper is ook niet jöpper hè? Wat een debiele reactie op een debiele overtreding. Er lopen zoveel zwaar beperkte aanvoerders rond in het bepaald voetbal. Die spelen dan vanwege hun 'leiderschap' en belangrijkheid in de kleedkamer. Pröpper, van Polen, Ter Wierik, Willem Janssen vorig jaar. Er he-le-maal niks van kunnen. Lekker uit je woorden kunnen komen en beetje over het veld hobbelen.

Pröpper is een prima verdediger. ;) 

Al was zijn reactie inderdaad wat apart. Gewoon lomp en een 100% penal.

bewerkt door Thierryvane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Alleen omdat hij 2x scoort? 

Verder heeft hij niet veel gedaan gisteren. Viel allemaal een beetje tegen gisteren, maar door hard te werken en een nog slechter Emmen toch gewonnen. 

Ik heb alleen samenvatting gezien, sorry. Maar ik vind manier waarop ie scoort iig lekker gretig en actief. Ik snap je punt/laatste zin maar zonder die 2 goals had je niet gewonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Kyrill:

Ik heb alleen samenvatting gezien, sorry. Maar ik vind manier waarop ie scoort iig lekker gretig en actief. Ik snap je punt/laatste zin maar zonder die 2 goals had je niet gewonnen.

Lekker scoreboordjournalistiek ;)

Maar hij gaat nog wel voor meer doelpunten zorgen, scoorde in Noorwegen vaak net onder de 10 doelpunten. Dan kan hij er in Nederland wel meer maken met al die slechte verdedigers hier. Daar had hij ook vaak van dit soort doelpunten (in de filmpjes die ik van hem had gezien voor hij kwam).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Michaelinho*:

Cocu kiest z’n clubs ook wel uit hè. Die slangenkuil in Arnhem wil je toch niet gevonden worden nu.. 

Sowieso lekker carrièrepad ook. PSV - Fenerbahce - Derby County - Vitesse 

Denk dat hij niet heel veel keus meer heeft, als hij nog iets van z'n carrieré als trainer wilt gaan maken. Maar vooral met die nieuwe eigenaar is dit imo ook geen slimme keuze, zes keer verliezen en hij kan in de KKD gaan trainen volgend jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Michaelinho*:

Cocu kiest z’n clubs ook wel uit hè. Die slangenkuil in Arnhem wil je toch niet gevonden worden nu.. 

Sowieso lekker carrièrepad ook. PSV - Fenerbahce - Derby County - Vitesse 

Slangenkuil :-D Nieuwe overname heeft voor veel rust, duidelijkheid gezorgd en ik denk in de toekomst meer transparantie dan onder de vorige eigenaar. 

Prima keuze op voorhand wat mij betreft. Oud speler dus kent de club en gewoon een gelouterde naam in het NL voetbal. Slechter dan onder Letsch zal het in ieder geval niet worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Vitesse88:

Slangenkuil  Nieuwe overname heeft voor veel rust, duidelijkheid gezorgd en ik denk in de toekomst meer transparantie dan onder de vorige eigenaar. 

Prima keuze op voorhand wat mij betreft. Oud speler dus kent de club en gewoon een gelouterde naam in het NL voetbal. Slechter dan onder Letsch zal het in ieder geval niet worden. 

You sure vriend? Kan altijd nog degraderen;c:classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-9-2022 om 22:02 zei Socrates:

Gecondoleerd met Cocu @Vitesse88. Denk maar zo: er waren in Dirk Kuyt, Frank de Boer en Aad de Mos nog altijd drie slechtere opties.

:-D

Ik weet niet of Vitesse beter wordt van Philip Cocu. Ik vermoed dat Letsch toch wel écht een betere trainer is als ik kijk naar zijn hele verblijf in Arnhem. Wel goed dat iemand als Cocu gewoon kiest voor Vitesse. Oké, zijn carrière schreeuwt niet om een nieuwe kans in de top. Maar toch. Je moet je er maar niet te groot voor voelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Jotew:

Man wat ben ik blij dat Zerrouki gebleven is, speelt weer een geweldig goede pot vanavond!

Het is niet zo moeilijk om uit te blinken tegen dit Vitesse. Dacht dat tegen Volendam de ondergrens bereikt was maar vandaag was nog slechter. Morgen staan we onderaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei MetalMichael:

Paar jaar geleden kon je nu gerust je hypotheek op NEC 1X inzetten.  

Hahaha wilde al naar Feyenoordtopic gaan om iets soortgelijks te posten :D Inmiddels stuk minder vertrouwen in morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites