Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei delichris:

En Vloet geeft aan dat hij niet reed.

Volgens mij heeft hij hier geen uitspraken over gedaan en ontkent hij alles. 

Mocht hij schuldig zijn, dan leef ik nog best wel met hem mee hoe triest dat ook klinkt. 1 avond kan je hele leven gewoon verneuken. Natuurlijk niet te vergelijken met hoe die ouders zich moeten voelen maar in dit verhaal zijn er alleen maar verliezers. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei La Pulga:

Volgens mij heeft hij hier geen uitspraken over gedaan en ontkent hij alles. 

Mocht hij schuldig zijn, dan leef ik nog best wel met hem mee hoe triest dat ook klinkt. 1 avond kan je hele leven gewoon verneuken. Natuurlijk niet te vergelijken met hoe die ouders zich moeten voelen maar in dit verhaal zijn er alleen maar verliezers. 

Ik heb vanmiddag een stuk gelezen waarin staat dat Vloet aangaf niet gereden te hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Socrates:

Heel mooi inderdaad, al vind ik die Van der Vaart echt een notoire domoor die ook niks te zeggen heeft. Ja, conservatief-simpele praat. En als je het over open deuren intrappen hebt, heb je het wel over Afellay. 

Van der Vaart en Sneijder allebei. Beetje pocherig doen over zichzelf en hun (inmiddels uitgestorven) positie die ze ooit speelde. Slaat helemaal nergens op. Eigenlijk gewoon typische ajacieden. Al weet ik dat Sneijder voor Utrecht is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites