PJHoutman Geplaatst 16 november 2021 Share Geplaatst 16 november 2021 Art Langeler vertrekt bij PEC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 november 2021 Share Geplaatst 16 november 2021 Je ontkent de suggestie van Thierry dus niet ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 november 2021 Share Geplaatst 16 november 2021 Voorlopig geen publiek meer. Gok dat we volgend jaar pas weer mogen, iig in Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 november 2021 Share Geplaatst 16 november 2021 8 uur geleden zei PJHoutman: Art Langeler vertrekt bij PEC. Jammer, die had nog wel even mogen blijven van mij. Deed het net zo goed 🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 november 2021 Share Geplaatst 19 november 2021 Vloet reed dus waarschijnlijk onder invloed, die mag lekker Promes vergezellen in de bak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 november 2021 Share Geplaatst 19 november 2021 3 uur geleden zei La Pulga: Vloet reed dus waarschijnlijk onder invloed, die mag lekker Promes vergezellen in de bak. Is volgens mij nog steeds niets over bekend wie er reed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 november 2021 Share Geplaatst 19 november 2021 13 minuten geleden zei delichris: Is volgens mij nog steeds niets over bekend wie er reed. Ik als ergens dat de andere persoon in de auto verklaard zou hebben dat die persoon niet reed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 november 2021 Share Geplaatst 19 november 2021 Zojuist zei ElMarcos: Ik als ergens dat de andere persoon in de auto verklaard zou hebben dat die persoon niet reed. En Vloet geeft aan dat hij niet reed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 november 2021 Share Geplaatst 19 november 2021 Zojuist zei delichris: En Vloet geeft aan dat hij niet reed. Zeer benieuwd wat hier uit komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 november 2021 Share Geplaatst 19 november 2021 3 uur geleden zei delichris: En Vloet geeft aan dat hij niet reed. Volgens mij heeft hij hier geen uitspraken over gedaan en ontkent hij alles. Mocht hij schuldig zijn, dan leef ik nog best wel met hem mee hoe triest dat ook klinkt. 1 avond kan je hele leven gewoon verneuken. Natuurlijk niet te vergelijken met hoe die ouders zich moeten voelen maar in dit verhaal zijn er alleen maar verliezers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 november 2021 Share Geplaatst 19 november 2021 22 minuten geleden zei La Pulga: Volgens mij heeft hij hier geen uitspraken over gedaan en ontkent hij alles. Mocht hij schuldig zijn, dan leef ik nog best wel met hem mee hoe triest dat ook klinkt. 1 avond kan je hele leven gewoon verneuken. Natuurlijk niet te vergelijken met hoe die ouders zich moeten voelen maar in dit verhaal zijn er alleen maar verliezers. Ik heb vanmiddag een stuk gelezen waarin staat dat Vloet aangaf niet gereden te hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 22 uur geleden zei delichris: Ik heb vanmiddag een stuk gelezen waarin staat dat Vloet aangaf niet gereden te hebben En dat geloof je? Het kan ik acht kans klein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 Goh, de scheidsrechters zetten hun niveau weer door na de interlandperiode. Penalty voor Twente is natuurlijk lachwekkend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 En het publiek bij AZ. Dat gaan we denk ik de komende potten alleen maar meer zien, iig in de toegankelijkere stadions. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 1 minuut geleden zei Vitesse88: En het publiek bij AZ. Dat gaan we denk ik de komende potten alleen maar meer zien, iig in de toegankelijkere stadions. Jep, slaat werkelijk nergens op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 Bij Heracles is het ook bal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 12 uur geleden zei Kelvin: Goh, de scheidsrechters zetten hun niveau weer door na de interlandperiode. Penalty voor Twente is natuurlijk lachwekkend! leve de VAR! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 Zal Schreuder in de rust al weer opstappen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 https://nos.nl/l/2406604 Ik vind het mooi hoe hard ze Arno hier uitlachen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 Ik denk dat we de 19e meer weten. Als Feyenoord één of meer punten pakt, wat ik niet verwacht overigens hoor, dan gaat dat best een boost geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 Heel mooi inderdaad, al vind ik die Van der Vaart echt een notoire domoor die ook niks te zeggen heeft. Ja, conservatief-simpele praat. En als je het over open deuren intrappen hebt, heb je het wel over Afellay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 heerlijk dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 3 uur geleden zei Socrates: Heel mooi inderdaad, al vind ik die Van der Vaart echt een notoire domoor die ook niks te zeggen heeft. Ja, conservatief-simpele praat. En als je het over open deuren intrappen hebt, heb je het wel over Afellay. Van der Vaart en Sneijder allebei. Beetje pocherig doen over zichzelf en hun (inmiddels uitgestorven) positie die ze ooit speelde. Slaat helemaal nergens op. Eigenlijk gewoon typische ajacieden. Al weet ik dat Sneijder voor Utrecht is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 28 november 2021 Share Geplaatst 28 november 2021 Wat is Zerrouki toch een fijne voetballer. Kan echt wel een stappie hoger aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 pfoe, die blessure van Azzaoui ziet er niet al te best uit... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten