Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Rossi:

Jij noemt ADO supporters misdadige fans. Daarop geef ik wat feiten aan en geef ik aan wat de druppel was om tot het verbod te komen. Dat er na afloop steeds is verlengd is gewoon angst van de politiek, terwijl er hier (bijna) niks meer kan gebeuren in stadions.

En nogmaals ja, ze horen in het stadion. Niet in de binnenstad.

En wat hebben die tokkies (zeg het eens tegen die mensen in hun gezicht) volgens jou gedaan dan? Er was niks aan de hand op het malieveld alleen het ene feit met dat paard, het onnodig omver lopen van mensen die daar staan.

Was jij er toevallig bij? Volgens mij niet dus hou je domme gezwets voor je. Als er wat te oordelen valt doe ik dat ook, over de demo gister is niks noemenswaardig te melden. Beide kanten hebben niets misdaan. Dat er aan beide kanten potentiële relschoppers aanwezig waren dat is aannemelijk.

Ach, hopelijk kunnen we volgend jaar weer bij elkaar op bezoek. Aan beide supporterskampen ligt het iig niet. En het maakt zo'n wedstrijd toch een stuk leuker.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Ja maar jij maakt het echt te moeilijk. Ik beweer helemaal niet dat die van Ajax zulke lieverdjes zijn. Als je gewoon naar gisteren kijkt, was het uit de hand gelopen als de politie niet had ingegrepen. Dat is toch gewoon een feit? Ajax fans hebben bij de burgemeester gevraagd of ze mochten demonstreren, nou dat mocht. Wat doen die Ado fans dan daar, die hadden dat niet aangevraagd bij de burgemeester hoor? Wat doen die daar? Moeten die niet het stadion in? Of hebben ze stadionverboden? De ajacieden waren welkom (toestemming burgemeester en politie) en wilden vreedzaam daar protesteren. Dat ze een andere locatie kregen en daar ook gewoon vreedzaam was geeft dat imo juist aan.

Ik heb gisteren iig erg goed omroep west gevolgd en die hadden het over een grimmige sfeer dat de Ado fans de ajacieden wel een lesje gingen leren en dat ze werden opgewacht daar. Er zijn ook aanhoudingen verricht en een aantal wapens gevonden wat dat dus ook bevestigt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Rossi:

En wat hebben die tokkies (zeg het eens tegen die mensen in hun gezicht)

Om klappen en tegelijkertijd de bevestiging dat het tokkies zijn te krijgen?

Weet overigens nog steeds niet waar 'LAFCA' nou voor staat :cab: 

bewerkt door JanVertonghen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om klappen en tegelijkertijd de bevestiging dat het tokkies zijn te krijgen?

Weet overigens nog steeds niet waar 'LAFCA' nou voor staat :cab: 
Inderdaad.

Dat je dat niet weet is toch een beetje jammer van zo'n orakel. Of althans iemand die doet of hij een orakel is.

Ik heb mijn verhaal en gedachtes gedeeld en ga verder niet in discussie met iemand die sensatie West heeft gevolgd. West is een kankergezwel voor de hele regio met hun sensatienieuws. Enige wat zij doen is sensatie maken, niet alleen nu maar ook andere (niet ado gerelateerde) zaken in het verleden. Daar trekken zij kijkers/volgers mee, terwijl er vanalles niet klopt aan hun berichtgeving. Je had nog Den Haag FM maar helaas gaan die de laatste tijd ook die kant op.

En ja ik haal het verleden erbij, maar ik neem aan dat je met de naam cimbomcu ook Gala supporter ben? Hoe ironisch is het dan om ADO misdadig te noemen...

Fijne avond heren. Tot volgend seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rossi:

En ja ik haal het verleden erbij, maar ik neem aan dat je met de naam cimbomcu ook Gala supporter ben? Hoe ironisch is het dan om ADO misdadig te noemen...

Cimmie is toch zelf niet misdadig? Hij is toch niet verantwoordelijk voor wat die Gekke Gala hoolies doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rossi:

Inderdaad.

Dat je dat niet weet is toch een beetje jammer van zo'n orakel. Of althans iemand die doet of hij een orakel is.

Ik heb wel een vermoeden hoor. Ik weet natuurlijk waar 'AFCA' voor staat, maar die 'L' kan ik niet plaatsen. Vind het ook enorm kinderachtig dat je dat niet gewoon vertelt. Kan je wel tegen Cim zeggen dat hij 'tokkie' in het gezicht van een tokkie moet zeggen, maar zelf ben je te laf om te vertellen waar die 'L' voor staat. Dan ben je een hele grote hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel een vermoeden hoor. Ik weet natuurlijk waar 'AFCA' voor staat, maar die 'L' kan ik niet plaatsen. Vind het ook enorm kinderachtig dat je dat niet gewoon vertelt. Kan je wel tegen Cim zeggen dat hij 'tokkie' in het gezicht van een tokkie moet zeggen, maar zelf ben je te laf om te vertellen waar die 'L' voor staat. Dan ben je een hele grote hoor.
Ach man. Is een woord speling zoals Feyenooit, Pisvee, Kutrecht of ASO den haag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Rare reactie. Je wil wel uitsupporters maar supporters die daarvoor demonstreren wil je weer niet.  De uitsupporters worden tegenhouden door bange mensen die steeds kijken naar het verleden. Jij wil graag uitsupporters om vervolgens te gaan posten over wat er allemaal wel niet heeft plaats gevonden vroeger. Je doet dus precies hetzelfde als die beleidsbepalers.

Je kan er van alles bij halen jongen, maar ik heb het over het heden en deze hele week (eerst in Amsterdam) en gisteren weer was er niks aan de hand als die tokkies maar normaal hadden gedaan.

@Vitesse88

He wat? Je mag toch verdomme gewoon protesteren haha. Doe even normaal zeg. Dat grondrecht hebben wij in Nederland en dat moeten we koesteren.

Typisch dat je weer niet op de rest van de inhoud ingaat maar verbaas me er eigenlijk ook weer niet over. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Rogier.:

Ik keek net even Willem II - AZ terug, maar wat was die Van Rhijn allemaal aan het doen zeg :-D Je kan niet veel zeggen op basis van een samenvatting natuurlijk, maar die lijkt er echt vrij weinig meer van te bakken.

Verrassend dat je Van Rhijn er dan uit weet te pikken. Meneer Vlaar was wat mij betreft nog een stapje slechter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei 007mark:

Verrassend dat je Van Rhijn er dan uit weet te pikken. Meneer Vlaar was wat mij betreft nog een stapje slechter.

Haha ja beetje gekleurd misschien als Ajacied. Maakte meteen paar fouten met die 2-0 als hoogtepunt eigenlijk, staat echt te slapen, dus dan ga je er extra op letten ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites