Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei Fantasy:

Klopt. Dus direct naar links sturen en de bocht afsnijden. Lewis zal daar geen risico gaan namen gok ik.

Ik vermoed ook dat Lewis geen risico gaat nemen, maar indien daar toch een botsing ontstaat bij Max en Lewis zal de FIA het kampioenschap wel aan Lewis geven... Hoop eerlijk gezegd dat Norris iets kan betekenen voor Max in die eerste bocht of eerste ronde, maar zal wel moeilijk worden.

Wel mooi dat Lewis het dan sowieso helemaal alleen moet gaan doen omdat Bottas nergens te bekennen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Mordurette:

Ik vermoed ook dat Lewis geen risico gaat nemen, maar indien daar toch een botsing ontstaat bij Max en Lewis zal de FIA het kampioenschap wel aan Lewis geven... Hoop eerlijk gezegd dat Norris iets kan betekenen voor Max in die eerste bocht of eerste ronde, maar zal wel moeilijk worden.

Wel mooi dat Lewis het dan sowieso helemaal alleen moet gaan doen omdat Bottas nergens te bekennen is.

Norris zei gister nog dat hij zich er niet mee zou bemoeien, dus verwacht ik niet veel van. Dan hoop ik dat Perez snel voorbij Norris kan en die nog even wat druk op Hamilton kan zetten. Maar dat zal ook wel niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benieuwd wat de heren op rood kunnen gaan doen bij de start. Met meer grip zouden Perez en Norris voor een verrassing achter Hamilton zorgen. Met Bottas out of the picture staat Perez er gelukkig wel goed bij en kan hij cruciaal worden in de titelstrijd als het aankomt op strategie.

Wordt in elk geval mega spannend! Nu al zin in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Fantasy:

Geen Mazepin in Abu Dhabi vanmiddag vanwege COVID. Haas heeft geen vervanger, dus 19 auto’s op de grid vandaag..

Haas mag volgens mij geen vervanger, omdat je volgens mij minimaal 1 training of de kwalificatie moet hebben gereden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het toch ook wel spannend. Eigenlijk al de gehele week naar aan het uitkijken naar deze race. Ook al verwacht ik zelf dat het een heel lelijk einde gaat worden (lees: Max en Lewis crashen). Ben zelf niet eens een enorme Max-adept. Zorgt wel voor spektakel natuurlijk, maar ook vaak zat onsportief rijgedrag. Op die manier hoeft hij hem niet te winnen van mij. Hopen op een fair fight dus vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-12-2021 om 09:53 zei Jotew:

Ik pleur ook Ziggo Sport eraf. Kan nu al niet wachten op ViaPlay! Eindelijk weer lekker de Bundesliga kijken, ook het Engelse voetbal, het darten, de F1! Dat Franse voetbal en domme gezwets van Kamphues kan me gestolen worden op Ziggo :) 

Je weet dat je al maanden naar de Bundesliga kan kijken via het YouTube kanaal van de Bundesliga? Daar streamen ze alles. Als compensatie dat het door Viaplay die niet eerder lanceert nergens anders te zien is. Voor iedereen gratis dus. 

Zin in vanmiddag! Denk nog steeds dat Hamilton hem uiteindelijk pakt, maar ik hoop zo op een huzarenstukje van RB en Max. Laat ze allebei aub niet crashen of een technisch mankement krijgen. Dat zou een mega anti-climax zijn..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Michaelinho*:

Je weet dat je al maanden naar de Bundesliga kan kijken via het YouTube kanaal van de Bundesliga? Daar streamen ze alles. Als compensatie dat het door Viaplay die niet eerder lanceert nergens anders te zien is. Voor iedereen gratis dus. 

Zin in vanmiddag! Denk nog steeds dat Hamilton hem uiteindelijk pakt, maar ik hoop zo op een huzarenstukje van RB en Max. Laat ze allebei aub niet crashen of een technisch mankement krijgen. Dat zou een mega anti-climax zijn..

Doen ze dat nu wel? Want Ziggo heeft nu de rechten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites