Jotew Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 Ik pleur ook Ziggo Sport eraf. Kan nu al niet wachten op ViaPlay! Eindelijk weer lekker de Bundesliga kijken, ook het Engelse voetbal, het darten, de F1! Dat Franse voetbal en domme gezwets van Kamphues kan me gestolen worden op Ziggo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 https://nos.nl/l/2409041#UPDATE-container-57900219 Hamilton 10 plekken straf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 Of ze delen de zwaardere straf uit waardoor hij maar 3 plekken naar achter hoeft. Door de rare regels is een waarschuwing op dit moment erger dan een echte straf voor Hamilton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 Natuurlijk geen onderzoek. Typisch. Eerste hulp van het weekend voor Lewis is alweer binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 Na 3 vrije trainingen denk ik nu dat Max het helaas niet gaat redden. Uiteraard hoop ik het wel, maar ik ben bang dat het niet gaat gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 Hoppa POLE!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 Bijzonder dat Mercedes niet hetzelfde deed als Red Bull. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 Wat heerlijk uitgevoerd door red bull Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 Met P1 start je morgen aan de kant van de buitenbocht toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 27 minuten geleden zei MetalMichael: Bijzonder dat Mercedes niet hetzelfde deed als Red Bull. Als Mercedes dit jaar naast het WDC grijpt, kun je dat ook zeker deels wijden aan de tactische fouten die ze gemaakt hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 15 minuten geleden zei Beppu: Met P1 start je morgen aan de kant van de buitenbocht toch? Dat hoorde ik vanmiddag ook in mijn vaste Café,. Men zei dat daarom op P2 starten zo erg nog niet is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 21 minuten geleden zei Beppu: Met P1 start je morgen aan de kant van de buitenbocht toch? Klopt. Dus direct naar links sturen en de bocht afsnijden. Lewis zal daar geen risico gaan namen gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 13 minuten geleden zei Fantasy: Klopt. Dus direct naar links sturen en de bocht afsnijden. Lewis zal daar geen risico gaan namen gok ik. Ik vermoed ook dat Lewis geen risico gaat nemen, maar indien daar toch een botsing ontstaat bij Max en Lewis zal de FIA het kampioenschap wel aan Lewis geven... Hoop eerlijk gezegd dat Norris iets kan betekenen voor Max in die eerste bocht of eerste ronde, maar zal wel moeilijk worden. Wel mooi dat Lewis het dan sowieso helemaal alleen moet gaan doen omdat Bottas nergens te bekennen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 Wordt het toch nog een beetje leuk morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 49 minuten geleden zei Fantasy: Klopt. Dus direct naar links sturen en de bocht afsnijden. Lewis zal daar geen risico gaan namen gok ik. Hij gaat hem naar links oplijnen bij de start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 16 uur geleden zei Mordurette: Ik vermoed ook dat Lewis geen risico gaat nemen, maar indien daar toch een botsing ontstaat bij Max en Lewis zal de FIA het kampioenschap wel aan Lewis geven... Hoop eerlijk gezegd dat Norris iets kan betekenen voor Max in die eerste bocht of eerste ronde, maar zal wel moeilijk worden. Wel mooi dat Lewis het dan sowieso helemaal alleen moet gaan doen omdat Bottas nergens te bekennen is. Norris zei gister nog dat hij zich er niet mee zou bemoeien, dus verwacht ik niet veel van. Dan hoop ik dat Perez snel voorbij Norris kan en die nog even wat druk op Hamilton kan zetten. Maar dat zal ook wel niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Benieuwd wat de heren op rood kunnen gaan doen bij de start. Met meer grip zouden Perez en Norris voor een verrassing achter Hamilton zorgen. Met Bottas out of the picture staat Perez er gelukkig wel goed bij en kan hij cruciaal worden in de titelstrijd als het aankomt op strategie. Wordt in elk geval mega spannend! Nu al zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Geen Mazepin in Abu Dhabi vanmiddag vanwege COVID. Haas heeft geen vervanger, dus 19 auto’s op de grid vandaag.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 10 minuten geleden zei Fantasy: Geen Mazepin in Abu Dhabi vanmiddag vanwege COVID. Haas heeft geen vervanger, dus 19 auto’s op de grid vandaag.. Haas mag volgens mij geen vervanger, omdat je volgens mij minimaal 1 training of de kwalificatie moet hebben gereden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Vind het toch ook wel spannend. Eigenlijk al de gehele week naar aan het uitkijken naar deze race. Ook al verwacht ik zelf dat het een heel lelijk einde gaat worden (lees: Max en Lewis crashen). Ben zelf niet eens een enorme Max-adept. Zorgt wel voor spektakel natuurlijk, maar ook vaak zat onsportief rijgedrag. Op die manier hoeft hij hem niet te winnen van mij. Hopen op een fair fight dus vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Heb er ook zin in, ik denk dat Hamilton zijn voordeel gaat halen uit een langere run op de gele band en zo een gat creëer voor zijn pitstop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Perez staat achter Lewis, die moet zijn rempunt vergeten en even rechtdoor rijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 En Norris moet even naar P2 gaan. Dat zou wel ideaal zijn voor Max. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Op 11-12-2021 om 09:53 zei Jotew: Ik pleur ook Ziggo Sport eraf. Kan nu al niet wachten op ViaPlay! Eindelijk weer lekker de Bundesliga kijken, ook het Engelse voetbal, het darten, de F1! Dat Franse voetbal en domme gezwets van Kamphues kan me gestolen worden op Ziggo Je weet dat je al maanden naar de Bundesliga kan kijken via het YouTube kanaal van de Bundesliga? Daar streamen ze alles. Als compensatie dat het door Viaplay die niet eerder lanceert nergens anders te zien is. Voor iedereen gratis dus. Zin in vanmiddag! Denk nog steeds dat Hamilton hem uiteindelijk pakt, maar ik hoop zo op een huzarenstukje van RB en Max. Laat ze allebei aub niet crashen of een technisch mankement krijgen. Dat zou een mega anti-climax zijn.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 22 minuten geleden zei Michaelinho*: Je weet dat je al maanden naar de Bundesliga kan kijken via het YouTube kanaal van de Bundesliga? Daar streamen ze alles. Als compensatie dat het door Viaplay die niet eerder lanceert nergens anders te zien is. Voor iedereen gratis dus. Zin in vanmiddag! Denk nog steeds dat Hamilton hem uiteindelijk pakt, maar ik hoop zo op een huzarenstukje van RB en Max. Laat ze allebei aub niet crashen of een technisch mankement krijgen. Dat zou een mega anti-climax zijn.. Doen ze dat nu wel? Want Ziggo heeft nu de rechten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten