PJHoutman Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart 7 minuten geleden zei Jotew: Waar gaat dat 'Gevonden voorwerp?' verhaal van de supporters bij ADO over? VI. Voetbalzone en Twitter gecheckt en niets gevonden. Wat is dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart 12 minuten geleden zei PJHoutman: VI. Voetbalzone en Twitter gecheckt en niets gevonden. Wat is dit? Ze stonden op midden-noord met een spandoek Gevonden voorwerp? en een vishengel o.i.d. met wat eraan. Bleek om een megafoon van de Dordrecht supporters te zijn. Niks spectaculairs dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart Haha wat een held die stadionspeaker van Eindhoven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Wat een kneuzen publiek bij MVV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Zijn en blijven Sjengen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Op 17-3-2024 om 14:15 zei sennid: Wat een kneuzen publiek bij MVV Zeg Dat.. en maar arrogant doen pfff. Nu mag den Bosch er niet heen, VVV mag niet naar Kerkrade. lang leve uitsupporters pff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Remco Balk is de voetballende variant van Joey Kooij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Hoe kun je nou roepen dat je gezocht wordt als je als aanvaller 12 gele kaarten hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart 7 uur geleden zei cimbomcu: Hoe kun je nou roepen dat je gezocht wordt als je als aanvaller 12 gele kaarten hebt Deze gele kaart sloeg nergens op. Geen idee over die 11 ervoor hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart 3 uur geleden zei Beppu: Deze gele kaart sloeg nergens op. Geen idee over die 11 ervoor hoor. Dat bedoelde ik eigenlijk ook met de vergelijking met Kooij, spelers mogen Kooij niet. Maar scheidsrechters mogen Balk volgens mij niet, want deze was inderdaad absurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Blijft spannend bovenin... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april Laatste wedstrijd gaat het hem doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april Dus Fred Grim kon het niet waarmaken bij FC Emmen. Ik had dit niet verwacht. Ik hoopte toch wel dat FC Emmen bovenin mee zou gaan doen. Hopelijk halen ze de play-offs nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april Grimmige sfeer daar momenteel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april 23 minuten geleden zei Aaron21: Grimmige sfeer daar momenteel. Valt mee hij is gewoon afgewerkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april Ik vond het nog lang duren, als je kijkt naar de slechte serie aan resultaten. Werd al wel langer om een vertrek van Grim geroepen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Scoren vanaf de middenlijn in Emmen, voor open doel missen in Den Haag. Ik hou van de KKD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april *In de Keuken Kampioen Divisie, Wie wil dat dan niet zien dan, het is toch geniaal man* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april Ado den Haag valt me heel zwaar tegen.. Chemie tussen trainer en spelersgroep lijkt er niet meer te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april 44 minuten geleden zei MarF_RJC: Ado den Haag valt me heel zwaar tegen.. Chemie tussen trainer en spelersgroep lijkt er niet meer te zijn. Kalezic heeft nooit hoog gezeten bij mij. Volgens mij hadden die met een deftige trainer gewoon promotie afgedwongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april In de winter nog aardig geïnvesteerd. Dat valt dus mooi tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april Zag dit nog voorbij komen, toch even gniffelen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Alfred Schreuder wordt nieuwe trainer van NAC Breda. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 56 minuten geleden zei timpy00: Alfred Schreuder wordt nieuwe trainer van NAC Breda. Bijzondere keuze van hem, maar als je in dat wespennest kan presteren dan maak je wel naam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Op 10-4-2024 om 12:31 zei delichris: Dus Fred Grim kon het niet waarmaken bij FC Emmen. Ik had dit niet verwacht. Ik hoopte toch wel dat FC Emmen bovenin mee zou gaan doen. Hopelijk halen ze de play-offs nog. Oh ik wel eerlijk gezegd. Emmen blinkt eigenlijk al een aantal jaren uit in het niet voor elkaar krijgen van de selectie. Lubbers heeft het in het jaar dat ze kampioen zijn geworden goed gedaan qua scouting, maar misschien kwam dit ook voor een gedeelte bij Lukkien weg, als je ziet dat een Bijl en Bakker over kwamen van Groningen. Vervolgens de Zuid-Amerikaanse schatjes van Lukkien en je had echt een sterke basis. Nadat ze gepromoveerd zijn, ging het van kwaad naar erger. Ik meen dat er op een gegeven moment een man of 10 bij de selectie zaten ( 2e jaar eredivisie) die in de winterstop allemaal nog geen minuut gemaakt hadden. En die trend lijkt qua spelers een beetje door te zetten. Het is gewoon een heel middelmatig elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten