Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei PJHoutman:

VI. Voetbalzone en Twitter gecheckt en niets gevonden. Wat is dit?

Ze stonden op midden-noord met een spandoek Gevonden voorwerp? en een vishengel o.i.d. met wat eraan. Bleek om een megafoon van de Dordrecht supporters te zijn. Niks spectaculairs dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Beppu:

Deze gele kaart sloeg nergens op. Geen idee over die 11 ervoor hoor:D.

Dat bedoelde ik eigenlijk ook met de vergelijking met Kooij, spelers mogen Kooij niet. Maar scheidsrechters mogen Balk volgens mij niet, want deze was inderdaad absurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei MarF_RJC:

Ado den Haag valt me heel zwaar tegen..

Chemie tussen trainer en spelersgroep lijkt er niet meer te zijn.

Kalezic heeft nooit hoog gezeten bij mij. Volgens mij hadden die met een deftige trainer gewoon promotie afgedwongen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-4-2024 om 12:31 zei delichris:

Dus Fred Grim kon het niet waarmaken bij FC Emmen. Ik had dit niet verwacht. Ik hoopte toch wel dat FC Emmen bovenin mee zou gaan doen. Hopelijk halen ze de play-offs nog.

Oh ik wel eerlijk gezegd. Emmen blinkt eigenlijk al een aantal jaren uit in het niet voor elkaar krijgen van de selectie. 

Lubbers heeft het in het jaar dat ze kampioen zijn geworden goed gedaan qua scouting, maar misschien kwam dit ook voor een gedeelte bij Lukkien weg, als je ziet dat een Bijl en Bakker over kwamen van Groningen. Vervolgens de Zuid-Amerikaanse schatjes van Lukkien en je had echt een sterke basis. Nadat ze gepromoveerd zijn, ging het van kwaad naar erger.

Ik meen dat er op een gegeven moment een man of 10 bij de selectie zaten ( 2e jaar eredivisie) die in de winterstop allemaal nog geen minuut gemaakt hadden. En die trend lijkt qua spelers een beetje door te zetten. Het is gewoon een heel middelmatig elftal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites