PJHoutman Gepost March 11 Share Gepost March 11 7 minuten geleden zei Jotew: Waar gaat dat 'Gevonden voorwerp?' verhaal van de supporters bij ADO over? VI. Voetbalzone en Twitter gecheckt en niets gevonden. Wat is dit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost March 11 Share Gepost March 11 12 minuten geleden zei PJHoutman: VI. Voetbalzone en Twitter gecheckt en niets gevonden. Wat is dit? Ze stonden op midden-noord met een spandoek Gevonden voorwerp? en een vishengel o.i.d. met wat eraan. Bleek om een megafoon van de Dordrecht supporters te zijn. Niks spectaculairs dus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost March 11 Share Gepost March 11 Haha wat een held die stadionspeaker van Eindhoven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost March 17 Share Gepost March 17 Wat een kneuzen publiek bij MVV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost March 17 Share Gepost March 17 Zijn en blijven Sjengen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarF_RJC Gepost March 20 Share Gepost March 20 Op 17-3-2024 om 14:15 zei sennid: Wat een kneuzen publiek bij MVV Zeg Dat.. en maar arrogant doen pfff. Nu mag den Bosch er niet heen, VVV mag niet naar Kerkrade. lang leve uitsupporters pff. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost March 29 Share Gepost March 29 Remco Balk is de voetballende variant van Joey Kooij 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost March 29 Share Gepost March 29 Hoe kun je nou roepen dat je gezocht wordt als je als aanvaller 12 gele kaarten hebt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost March 30 Share Gepost March 30 7 uur geleden zei cimbomcu: Hoe kun je nou roepen dat je gezocht wordt als je als aanvaller 12 gele kaarten hebt Deze gele kaart sloeg nergens op. Geen idee over die 11 ervoor hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost March 30 Share Gepost March 30 3 uur geleden zei Beppu: Deze gele kaart sloeg nergens op. Geen idee over die 11 ervoor hoor. Dat bedoelde ik eigenlijk ook met de vergelijking met Kooij, spelers mogen Kooij niet. Maar scheidsrechters mogen Balk volgens mij niet, want deze was inderdaad absurd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarF_RJC Gepost April 8 Share Gepost April 8 Blijft spannend bovenin... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost April 9 Share Gepost April 9 Laatste wedstrijd gaat het hem doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost April 10 Share Gepost April 10 Dus Fred Grim kon het niet waarmaken bij FC Emmen. Ik had dit niet verwacht. Ik hoopte toch wel dat FC Emmen bovenin mee zou gaan doen. Hopelijk halen ze de play-offs nog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost April 10 Share Gepost April 10 Grimmige sfeer daar momenteel. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost April 10 Share Gepost April 10 23 minuten geleden zei Aaron21: Grimmige sfeer daar momenteel. Valt mee hij is gewoon afgewerkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROEMM Gepost April 10 Share Gepost April 10 Ik vond het nog lang duren, als je kijkt naar de slechte serie aan resultaten. Werd al wel langer om een vertrek van Grim geroepen ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost April 12 Share Gepost April 12 Scoren vanaf de middenlijn in Emmen, voor open doel missen in Den Haag. Ik hou van de KKD. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost April 12 Share Gepost April 12 *In de Keuken Kampioen Divisie, Wie wil dat dan niet zien dan, het is toch geniaal man* 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarF_RJC Gepost April 13 Share Gepost April 13 Ado den Haag valt me heel zwaar tegen.. Chemie tussen trainer en spelersgroep lijkt er niet meer te zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost April 13 Share Gepost April 13 44 minuten geleden zei MarF_RJC: Ado den Haag valt me heel zwaar tegen.. Chemie tussen trainer en spelersgroep lijkt er niet meer te zijn. Kalezic heeft nooit hoog gezeten bij mij. Volgens mij hadden die met een deftige trainer gewoon promotie afgedwongen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost April 13 Share Gepost April 13 In de winter nog aardig geïnvesteerd. Dat valt dus mooi tegen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost April 13 Share Gepost April 13 Zag dit nog voorbij komen, toch even gniffelen: 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost April 16 Share Gepost April 16 Alfred Schreuder wordt nieuwe trainer van NAC Breda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost April 16 Share Gepost April 16 56 minuten geleden zei timpy00: Alfred Schreuder wordt nieuwe trainer van NAC Breda. Bijzondere keuze van hem, maar als je in dat wespennest kan presteren dan maak je wel naam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost April 17 Share Gepost April 17 Op 10-4-2024 om 12:31 zei delichris: Dus Fred Grim kon het niet waarmaken bij FC Emmen. Ik had dit niet verwacht. Ik hoopte toch wel dat FC Emmen bovenin mee zou gaan doen. Hopelijk halen ze de play-offs nog. Oh ik wel eerlijk gezegd. Emmen blinkt eigenlijk al een aantal jaren uit in het niet voor elkaar krijgen van de selectie. Lubbers heeft het in het jaar dat ze kampioen zijn geworden goed gedaan qua scouting, maar misschien kwam dit ook voor een gedeelte bij Lukkien weg, als je ziet dat een Bijl en Bakker over kwamen van Groningen. Vervolgens de Zuid-Amerikaanse schatjes van Lukkien en je had echt een sterke basis. Nadat ze gepromoveerd zijn, ging het van kwaad naar erger. Ik meen dat er op een gegeven moment een man of 10 bij de selectie zaten ( 2e jaar eredivisie) die in de winterstop allemaal nog geen minuut gemaakt hadden. En die trend lijkt qua spelers een beetje door te zetten. Het is gewoon een heel middelmatig elftal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts