Jump to content

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Recommended Posts

9 minuten geleden zei bas huijsmans:

Maar ook Roda JC heeft het vooral zelf laten liggen de afgelopen wedstrijden. Vooral ook dat maandag de play offs al beginnen zal het erg lastig maken

54 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Ik ben wel een beetje bang dat de ploeg die het vanavond niet redt een dusdanige mentale oplawaai krijgt, dat de playoffs een moeilijk verhaal worden.

Eens. Aan de andere kant zie je de laatste jaren wel dat promotiekandidaat vanuit de KKD wel steeds vaker de overhand heeft tegenover een de nr. 16 uit de Eredvisie. De een heeft ‘alles’ te verliezen en de ander vaak alleen maar iets te winnen.

2 uur geleden zei Nom de Guerre:

Oh, ik ga eens happen. 

Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie staat de een achtste, de ander negende. Qua erelijst gelijkwaardig, qua stadion gelijkwaardig, dus waar zit 'em de crux?

Op basis van (de xG van) deze wedstrijd waarschijnlijk ook 

7 minuten geleden zei Michaelinho*:

Gefeliciteerd aan de Groningers! 

Ben ik de enige die zich helemaal kapot ergert aan al die pitch invasions? Echt zo tering debiel. 

Waarom erger je daar aan? Als je die beelden ziet dan is echt iedereen blij en geniet er van. Spelers, trainersstaf, fans

10 minuten geleden zei Michaelinho*:

Gefeliciteerd aan de Groningers! 

Ben ik de enige die zich helemaal kapot ergert aan al die pitch invasions? Echt zo tering debiel. 

Invasions zelf niet, wel de mensen die vooraf het eindsignaal al op het veld gaan staan