Gert Geplaatst 2 september 2019 Share Geplaatst 2 september 2019 Zijn er hier veel mensen die scorito topcoach voor de keukenkampioensdivisie spelen? Hebben er mensen die deze competitie veel volgens nog leuke dark horses? Ik keek afgelopen jaren bijna elke vrijdag avond dat schakel programma. Maar kom daar t laatste vrijwel niet meer aan toe. Zonde, want erg vermakelijke divisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 september 2019 Share Geplaatst 2 september 2019 Dit is trouwens het team dat ik nu heb. Maar ga sowieso nog wat Jong Ajax jongens overwegen. Maar moet mezelf nog even bedenken welke echt veel gaan spelen. Want als Ajax nog een spits haalt bij het eerste dan durf ik het wel aan met Traore. Zoniet, dan kan het zo zijn dat hij bij 1 op de bank gaat. Of misschien wel erin mocht Huntelaar geblesseerd geraken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 september 2019 Share Geplaatst 2 september 2019 59 minuten geleden zei Gert: Zijn er hier veel mensen die scorito topcoach voor de keukenkampioensdivisie spelen? Ja ik: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 2 september 2019 Share Geplaatst 2 september 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 september 2019 Share Geplaatst 2 september 2019 Telstar heeft een speler van Barcelona gehuurd . Engelse jongen die verleden jaar overgenomen is van Arsenal, daar nog een potje Europa League gespeeld. Ben benieuwd wat die kan laten zien bij ons. Andries Jonker heeft echt een lekker team bij elkaar geraapt de afgelopen maanden. Kan weer een leuk seizoen worden. Verleden week Excelsior met 3-0 naar huis gestuurd en afgelopen vrijdag een uur lang de betere partij in Nijmegen, had veel meer in gezeten. Denk dat de nacompetitie zeker weer haalbaar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 september 2019 Share Geplaatst 2 september 2019 2 uur geleden zei Gert: Dit is trouwens het team dat ik nu heb. Maar ga sowieso nog wat Jong Ajax jongens overwegen. Maar moet mezelf nog even bedenken welke echt veel gaan spelen. Want als Ajax nog een spits haalt bij het eerste dan durf ik het wel aan met Traore. Zoniet, dan kan het zo zijn dat hij bij 1 op de bank gaat. Of misschien wel erin mocht Huntelaar geblesseerd geraken. Toptip van de week die Scorito misschien nog niet heeft verwerkt. Van Bladeren is niet door de medische keuring heen gekomen, dus hij blijft voorlopig bij Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 3 september 2019 Share Geplaatst 3 september 2019 Ik heb echt een totaal ander team dan jullie haha, veel goede middenvelders en maar 2 goede aanvallers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 Hier Braken en van Bladeren dus weg. Ik ga weer even puzzelen vandaag :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 Ik heb ook nog even het een en ander aangepast, zal mik nog wel tm zaterdag doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 Ik heb ongeveer de helft aangepast. Ga voor een verdediger, middenvelder en spits van 500.000 of minder die tot nu toe wel alles hebben gespeeld. Maar wellicht niet super veel rendement opleveren. Maar wel wat punten als ze een keer bij schorsing of blessure op de bank komen. En de rest kwaliteit. Nouja, zover ik dat dan kan beoordelen :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 Helmond - Eindhoven Spreekkoren: "Alle boeren zijn homo" "Schup die boeren" .... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 september 2019 Share Geplaatst 16 september 2019 Prima sfeeracties bij Nec - de Graafschap, met name die van DGS. ‘Indrukwekkend’ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 september 2019 Share Geplaatst 16 september 2019 Den Bosch omgekocht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 17 september 2019 Share Geplaatst 17 september 2019 NEC en De Graafschap waren echt heel slecht. Maar wat zijn de scheidsrechters in de KKD beroerd zeg. Jezusmina. Graafschap schiet de bal uit krijgen ze de inworp mee. NEC schiet de bal over hun achterlijn, doeltrap. Elke tackle op de bal is overtreding, elk duwtje is overtreding. Echt verschrikkelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 Op 17-9-2019 om 09:10 zei Superboeren: NEC en De Graafschap waren echt heel slecht. Maar wat zijn de scheidsrechters in de KKD beroerd zeg. Jezusmina. Graafschap schiet de bal uit krijgen ze de inworp mee. NEC schiet de bal over hun achterlijn, doeltrap. Elke tackle op de bal is overtreding, elk duwtje is overtreding. Echt verschrikkelijk Is dat niet gewoon in het algemeen in Nederland? Ben blij dat we die var niet hebben, want dat was helemaal een aanfluiting. Nu heb je iig iets om de schuld te geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 5 december 2019 Share Geplaatst 5 december 2019 FC Dordrecht blijft het maar moeilijk hebben en volgens de laatste berichten kan dit mogelijk het laatste seizoen zijn van de club, mits er geld komt van een andere partij/gemeente. Misschien volgend jaar al Jong Feyenoord in de KKD als er van die onzekere clubs er één omvalt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 december 2019 Share Geplaatst 13 december 2019 Vanavond weer op de tribune bij FC Volendam. Zou lekker zijn als ze de periodetitel pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 december 2019 Share Geplaatst 13 december 2019 Debuut van Sontje Hansen vanavond in het profvoetbal Ook Unuvar zit bij de selectie, maar helaas beginnend op de bank. Heerijk dat deze lichting langzaam aan het doorbreken begint te raken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 december 2019 Share Geplaatst 13 december 2019 5 uur geleden zei 007mark: Vanavond weer op de tribune bij FC Volendam. Zou lekker zijn als ze de periodetitel pakken Die is binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 Heel knap wat Jonk aan het doen is. Jong Ajax wordt kampioennnnnn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 januari 2020 Share Geplaatst 12 januari 2020 Roda Wat een volk daar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 januari 2020 Share Geplaatst 12 januari 2020 Mooi toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 januari 2020 Share Geplaatst 12 januari 2020 De club gaat naar de kloten en dan ga je het nog wat erger maken door de club een boete bezorgen, ik vind dat vooral jammer en oliedom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 januari 2020 Share Geplaatst 12 januari 2020 Oh het is zeker niet slim . Maar kan zulke acties wel waarderen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 14 januari 2020 Share Geplaatst 14 januari 2020 Top actie van Roda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten