Beppu Gepost September 6, 2020 Share Gepost September 6, 2020 Excelsior - Almere even opgezet, goede keuze. 3-4 bij rust. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanleyW Gepost September 6, 2020 Share Gepost September 6, 2020 7 uur geleden zei Beppu: Excelsior - Almere even opgezet, goede keuze. 3-4 bij rust. Rond de 80e minuut uitgezet uit frustratie? Of toch de drie doelpunten aan het einde ook nog meegekregen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost September 6, 2020 Share Gepost September 6, 2020 Zal toch de Aziatische gokmarkt onder de loep nemen deze speelronde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost September 7, 2020 Share Gepost September 7, 2020 12 uur geleden zei StanleyW: Rond de 80e minuut uitgezet uit frustratie? Of toch de drie doelpunten aan het einde ook nog meegekregen? Nee ik had tot de 60ste minuut gekeken ongeveer. Dat kwartiertje na rust hadden er ook al weer drie-vier in kunnen liggen. Heerlijk die KKD, wat een uitslagen allemaal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost September 12, 2020 Share Gepost September 12, 2020 Volendam schoot zichzelf gisteravond behoorlijk in de voet. Kansen genoeg om te winnen en een halfuur tegen 10 man, en toch verliezen. Overigens zeer terechte rode kaart. Al zag ik het pas nadat ik de overtreding terug had gezien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost September 12, 2020 Share Gepost September 12, 2020 Cambuur liep zich ook vast op een zeer defensief, maar zeer efficiënt, GAE. Ondanks alle offensieve spelers die er extra in werden gebracht creëerde Cambuur amper kansen. Er werd als team uitstekend verdedigd door de uitploeg. Persoonlijk, niet verwacht dat GAE met drie punten naar huis zou gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost September 18, 2020 Share Gepost September 18, 2020 Nou met hangen en wurgen in blessuretijd de 3 punten gepakt in Helmond. Normaliter één van de minste teams in de KKD, dus zegt genoeg deze uitslag. Moet echt snel beter als Volendam dit jaar serieus wilt meespelen bovenin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost September 29, 2020 Share Gepost September 29, 2020 Wat speelt Telstar heerlijk zeg. Gister Den Bosch met 6-1 verslagen. Amerikaans spitsje die van Norwich is gehuurd zag er erg goed uit, Soto. Andriesje Jonker heeft het weer erg goed voor elkaar, toch niet verwacht begin van het seizoen met een selectie die alles behalve compleet was. Zo jammer van het onnodige verlies in de slotfase tegen Mvv twee weken geleden, anders hadden we mooi tweede gestaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost September 29, 2020 Share Gepost September 29, 2020 Hebben goede ervaringen met gehuurde spitsen van clubs uit Engeland Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost October 19, 2020 Share Gepost October 19, 2020 Volendam gaat ineens draaien. Ook fijn dat Doodeman eindelijk meer speeltijd krijgt. Afgelopen vrijdag 17 minuten speeltijf en direct 3 assist. Vanavond zelfs 5 assists. Is dat überhaupt ooit gebeurd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost October 19, 2020 Share Gepost October 19, 2020 Acht assists in twee wedstrijden, zag het ook ja. De tering. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErikEagles Gepost December 6, 2020 Share Gepost December 6, 2020 Zat wat samenvattingen te kijken, wat een dramatisch niveau ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost December 7, 2020 Share Gepost December 7, 2020 4 uur geleden zei ErikEagles: Zat wat samenvattingen te kijken, wat een dramatisch niveau ??? Denk je dat die 2-1 van Den Bosch voorkomen had kunnen worden vanuit het perspectief van NEC? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErikEagles Gepost December 7, 2020 Share Gepost December 7, 2020 Klopt, volgens mij was dat niet eens het ergste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost December 18, 2020 Share Gepost December 18, 2020 Die penalty die niet gegeven werd aan Volendam Gillen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAE EAGLES Gepost December 19, 2020 Share Gepost December 19, 2020 5 uur geleden zei Sophomore: Die penalty die niet gegeven werd aan Volendam Gillen Ja die had hij kunnen geven inderdaad ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost December 19, 2020 Share Gepost December 19, 2020 Vorige speelronde bij Oss - Jong PSV één van de meest bizarre penalties ooit gegeven zien worden en gisteren één van de duidelijkste ooit niet gegeven zien worden. Lijkt alsof ze niet meer normaal kunnen nadenken zonder VAR. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost December 19, 2020 Share Gepost December 19, 2020 (edited) Het idiote is dat iedereen die Manschot na afloop prijst dat hij in de rust bij Volendam in de kleedkamer is geweest om zijn fout toe te geven, maar dat is dus ook al iets wat hij eerder heeft gedaan na het onderstaande fragment. Hij lijkt het dus een beetje te zien als een manier om de discussie af te kappen. Ik zeg ff sorry en dan is de kous af. Maar eigenlijk vindt ik het meest gênant dat je als scheidsrechter in beide situaties de spelers staat uit te lachen op het moment dat ze je aan het verstand proberen te brengen dat je echt iets fout doet. Gelukkig zijn de spelers professioneel genoeg om niet op deze provocerende arrogantie in te gaan. Want als je dit soort arrogantie zou tonen als scheidsrechter bij de amateurs, dan hoef je denk ik niet vreemd op te kijken als bij terugkomst bij je auto al je banden lek zouden zijn. Edited December 19, 2020 by Kelvin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost December 19, 2020 Share Gepost December 19, 2020 Jezus Kelvin, is dat niet wat ver gezocht met een fragment uit 2016 met spelers als Enes Unal nog bij Twente? Toen ik je post zag dacht ik dat het om dit seizoen bij de Willem 2 speler Yeboah ging, maar dit was de Yeboah van Twente 4 jaar terug. Als Manschot dit één keer in de 4 jaar overkomt vind ik het niet erg hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost December 19, 2020 Share Gepost December 19, 2020 Manschot is dan ook wel een hele slechte scheids. Overigens is het hele scheidsrechterskorps een regelrechte schande tegenwoordig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAE EAGLES Gepost January 4, 2021 Share Gepost January 4, 2021 10 corona gevallen in de selectie van Go Ahead Eagles. Het is dat we een grote selectie van 25 man hebben en het daardoor geen 50% van de selectie bedraagt. Daardoor mag er morgen gevoetbald worden. Van die 10 zijn er 6 basisspelers, waaronder Gorter en Beukema. Eigenlijk te gek voor woorden dat je met 10 corona gevallen in de selectie nog steeds mag voetballen, maar het is niet anders. Moeten het er maar mee doen. Benieuwd hoe ze het gaan doen morgen bij Jong PSV. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost January 5, 2021 Share Gepost January 5, 2021 Jullie kunnen nog wel snel wat spelers van De Graafschap overnemen om de selectie in de breedte wat op te vullen? Maak je met het nodige geluk nog kans op een puntje tegen Jong PSV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAE EAGLES Gepost January 5, 2021 Share Gepost January 5, 2021 7 uur geleden zei Titan: Jullie kunnen nog wel snel wat spelers van De Graafschap overnemen om de selectie in de breedte wat op te vullen? Maak je met het nodige geluk nog kans op een puntje tegen Jong PSV Daar worden we ook niet beter van... en het was ook niet nodig, gewoon gewonnen van Jong Psv. En ik moet zeggen dat het team wat er stond niet eens zo gek was ( op papier). Heb de wedstrijd niet gezien omdat ik moest werken. Had niet verwacht dat we zouden winnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kowet Gepost January 6, 2021 Share Gepost January 6, 2021 13 uur geleden zei GAE EAGLES: Daar worden we ook niet beter van... en het was ook niet nodig, gewoon gewonnen van Jong Psv. En ik moet zeggen dat het team wat er stond niet eens zo gek was ( op papier). Heb de wedstrijd niet gezien omdat ik moest werken. Had niet verwacht dat we zouden winnen. Het was niet best.. Maar goed, gewoon 3 punten en dodelijk effectief! Laatste kwartier met de 4e keeper op goal gestaan. Maakte geen al te sterke indruk, maar goed wat wil je dan ook met een keeper van de O19. Hopelijk is Gorter weer terug tegen Oss. Wel top om te zien dat van Hoeven een hele andere van Hoeven is dan die aan het begin van het seizoen. Op het middenveld mistten we vooral Brouwers, was nu wel erg aanvallend ingesteld met Zaka en Eyibil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAE EAGLES Gepost January 6, 2021 Share Gepost January 6, 2021 1 uur geleden zei Kowet: Het was niet best.. Maar goed, gewoon 3 punten en dodelijk effectief! Laatste kwartier met de 4e keeper op goal gestaan. Maakte geen al te sterke indruk, maar goed wat wil je dan ook met een keeper van de O19. Hopelijk is Gorter weer terug tegen Oss. Wel top om te zien dat van Hoeven een hele andere van Hoeven is dan die aan het begin van het seizoen. Op het middenveld mistten we vooral Brouwers, was nu wel erg aanvallend ingesteld met Zaka en Eyibil. Ik had van mijn vrienden inderdaad al meekregen dat het slecht was. Maar dat is niet erg met zo'n team. En we scoren inderdaad makkelijk en dat is ook wel eens anders geweest. Vd Hoeven maakt stappen en dat mocht ook wel. Die was zo slecht in het begin, nu lijkt die er eindelijk door te komen. En het duo Brouwers Idzes vervangen door Lucassen alleen en dan Zaka en Eyibil er voor is totaal anders. Scheen dat laatste ook veel arbeid verrichtte en dat was ook in de eerste wedstrijden niet zo. Die bevalt me ook steeds meer. Blij met het resultaat, maar als ik Van Wonderen zo hoor heb ik er voor vrijdag een hard hoofd in. Zoveel spelers die niet gewend zijn aan 90 minuten spelen en dan meteen 2x in de week. Ook mooi dat Kippersluis weg gaat. Die bracht niets en speelde al niet. Zal wel een beetje salaris vrij komen schat ik zo in. Zal geen goedkope jongen zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts