Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Zijn er hier veel mensen die scorito topcoach voor de keukenkampioensdivisie spelen?

Hebben er mensen die deze competitie veel volgens nog leuke dark horses?

Ik keek afgelopen jaren bijna elke vrijdag avond dat schakel programma. Maar kom daar t laatste vrijwel niet meer aan toe. Zonde, want erg vermakelijke divisie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is trouwens het team dat ik nu heb. Maar ga sowieso nog wat Jong Ajax jongens overwegen. Maar moet mezelf nog even bedenken  welke echt veel gaan spelen. Want als Ajax nog een spits haalt bij het eerste dan durf ik het wel aan met Traore. Zoniet, dan kan het zo zijn dat hij bij 1 op de bank gaat. Of misschien wel erin mocht Huntelaar geblesseerd geraken.

team1.jpg.ec3ce717621630a8d44e90ebad4dcd52.jpg

team2.jpg.6b3081aafffcc6d9174e7362f382cd2e.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Telstar heeft een speler van Barcelona gehuurd :D. Engelse jongen die verleden jaar overgenomen is van Arsenal, daar nog een potje Europa League gespeeld. Ben benieuwd wat die kan laten zien bij ons. 

Andries Jonker heeft echt een lekker team bij elkaar geraapt de afgelopen maanden. Kan weer een leuk seizoen worden. Verleden week Excelsior met 3-0 naar huis gestuurd en afgelopen vrijdag een uur lang de betere partij in Nijmegen, had veel meer in gezeten. Denk dat de nacompetitie zeker weer haalbaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Gert:

Dit is trouwens het team dat ik nu heb. Maar ga sowieso nog wat Jong Ajax jongens overwegen. Maar moet mezelf nog even bedenken  welke echt veel gaan spelen. Want als Ajax nog een spits haalt bij het eerste dan durf ik het wel aan met Traore. Zoniet, dan kan het zo zijn dat hij bij 1 op de bank gaat. Of misschien wel erin mocht Huntelaar geblesseerd geraken.

team1.jpg.ec3ce717621630a8d44e90ebad4dcd52.jpg

team2.jpg.6b3081aafffcc6d9174e7362f382cd2e.jpg

Toptip van de week die Scorito misschien nog niet heeft verwerkt. Van Bladeren is niet door de medische keuring heen gekomen, dus hij blijft voorlopig bij Ajax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ongeveer de helft aangepast. Ga voor een verdediger, middenvelder en spits van 500.000 of minder die tot nu toe wel alles hebben gespeeld. Maar wellicht niet super veel rendement opleveren. Maar wel wat punten als ze een keer bij schorsing of blessure op de bank komen. En de rest kwaliteit. Nouja, zover ik dat dan kan beoordelen :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NEC en De Graafschap waren echt heel slecht. Maar wat zijn de scheidsrechters in de KKD beroerd zeg. Jezusmina. Graafschap schiet de bal uit krijgen ze de inworp mee. NEC schiet de bal over hun achterlijn, doeltrap. Elke tackle op de bal is overtreding, elk duwtje is overtreding. Echt verschrikkelijk :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-9-2019 om 09:10 zei Superboeren:

NEC en De Graafschap waren echt heel slecht. Maar wat zijn de scheidsrechters in de KKD beroerd zeg. Jezusmina. Graafschap schiet de bal uit krijgen ze de inworp mee. NEC schiet de bal over hun achterlijn, doeltrap. Elke tackle op de bal is overtreding, elk duwtje is overtreding. Echt verschrikkelijk :-D

Is dat niet gewoon in het algemeen in Nederland? Ben blij dat we die var niet hebben, want dat was helemaal een aanfluiting. Nu heb je iig iets om de schuld te geven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FC Dordrecht blijft het maar moeilijk hebben en volgens de laatste berichten kan dit mogelijk het laatste seizoen zijn van de club, mits er geld komt van een andere partij/gemeente.  Misschien volgend jaar al Jong Feyenoord in de KKD als er van die onzekere clubs er één omvalt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites