Dysproz Geplaatst 18 januari 2018 Share Geplaatst 18 januari 2018 Ik niet. Ze hadden de Jong gewoon moeten slijten deze winter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 januari 2018 Share Geplaatst 18 januari 2018 Had onze hoogste uitgaande transfer ooit moeten zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 januari 2018 Share Geplaatst 19 januari 2018 Aanvankelijk dacht ik ook mooi bedrag, maar de markt is zoveel omhoog gegaan laatste ± 2 jaar dat dit eigenlijk niet eens zo heel veel meer is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 19 januari 2018 Share Geplaatst 19 januari 2018 Vind het anders een behoorlijk bedragje voor zo'n middelmatige speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 19 januari 2018 Share Geplaatst 19 januari 2018 Als je dubbele cijfers kan krijgen voor iemand als Locadia moet je gewoon aanpakken en strik er rond doen. Kwaliteiten genoeg, maar zijn mentaliteit :lol: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 21 januari 2018 Share Geplaatst 21 januari 2018 Als je dubbele cijfers kan krijgen voor iemand als Locadia moet je gewoon aanpakken en strik er rond doen. Kwaliteiten genoeg, maar zijn mentaliteit :lol:Locadia heeft juist een erg goede mentaliteit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 januari 2018 Share Geplaatst 21 januari 2018 Locadia heeft juist een erg goede mentaliteit 'Ik vind het moeilijk me te motiveren voor een ploeg als Osijek' - Jurgen Locadia Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 21 januari 2018 Share Geplaatst 21 januari 2018 'Ik vind het moeilijk me te motiveren voor een ploeg als Osijek' - Jurgen Locadia Vind de ophef over die uitspraak nog steeds heel erg overdreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 januari 2018 Share Geplaatst 22 januari 2018 'Ik vind het moeilijk me te motiveren voor een ploeg als Osijek' - Jurgen Locadia Geeft zijn goede mentaliteit maar weer aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 22 januari 2018 Share Geplaatst 22 januari 2018 Ja want je kunt aan een uitspraak zien of iemand de juiste mentaliteit heeft. Er is niets mis met zijn mentaliteit. Sterker nog, Locadia was een van de weinige PSV'ers die het afgelopen jaar eigenlijk iederr wedstrijd 100% gaf. Die man is ontzettend gegroeid na dat trainingsincident. Dit was een domme uitspraak. Maar het is nog dommer om zijn mentaliteit op 1 uitspraak te beoordelen. En daarnaast ben ik er van overtuigd dat het merendeel van de voetballers zo zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 januari 2018 Share Geplaatst 22 januari 2018 Met de uitspraak is ook weinig mis. Iets moeilijk vinden betekent niet dat het onmogelijk voor je is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 januari 2018 Share Geplaatst 23 januari 2018 Ja want je kunt aan een uitspraak zien of iemand de juiste mentaliteit heeft. Er is niets mis met zijn mentaliteit. Sterker nog, Locadia was een van de weinige PSV'ers die het afgelopen jaar eigenlijk iederr wedstrijd 100% gaf. Die man is ontzettend gegroeid na dat trainingsincident. Dit was een domme uitspraak. Maar het is nog dommer om zijn mentaliteit op 1 uitspraak te beoordelen. En daarnaast ben ik er van overtuigd dat het merendeel van de voetballers zo zijn. Ben ik met je eens, was niet sarcastisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 23 januari 2018 Share Geplaatst 23 januari 2018 Hij zegt ook puur dat het tegen Bayern makkelijker is dan tegen een middenmoter uit Kroatië en dat snap ik. In de wedstrijd zelf geeft hij gewoon 100%. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 23 januari 2018 Share Geplaatst 23 januari 2018 Vind de ophef over die uitspraak nog steeds heel erg overdreven. Absoluut eens. Wees blij dat ze niet allemaal van die ingestudeerde prut praten, zoals Joël 'hier-verliezen-is-zuur' Veltman of Dirk 'je-weet-op-voorhand-dat-je-het-lastig-krijgt-tegen-zulke-ploegen' Kuijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 februari 2018 Share Geplaatst 1 februari 2018 Sorloth voor 10 miljoen naar Crystal Palace :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 mei 2018 Share Geplaatst 2 mei 2018 Viergever van Ajax naar PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 mei 2018 Share Geplaatst 2 mei 2018 (bewerkt) JFK is neergeschoten Edit: Sorry voor mijn botheid Markie Mark, maar dat was toch al aan het begin van dit kalenderjaar bekend? 2 mei 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 mei 2018 Share Geplaatst 2 mei 2018 Verdomme ik lees net dat Napoleon is omgekomen op dat eiland waar die vast zat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 mei 2018 Share Geplaatst 2 mei 2018 De dinosaurussen zijn uitgestorven :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 mei 2018 Share Geplaatst 2 mei 2018 Huhu maar had vandaag getekend in ieder geval. En dit topic was ook wel even toe aan een klein bumpje :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 mei 2018 Share Geplaatst 3 mei 2018 http://www.herthabsc.de/en/teams/dilrosun/page/735--4-4-.html Mooie transfer hoor; de Bundesliga zet veel in op talenten uit de PL de laatste tijd zeg (Oxford, Christensen, Kent, Egbo, Lookman, Sancho en daarvoor Nordtveit). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 mei 2018 Share Geplaatst 22 mei 2018 Semedo wellicht weg bij Fortuna :( Hij schijnt in de belangstelling te staan van Galatasaray. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 mei 2018 Share Geplaatst 23 mei 2018 Ja kan die dat aan is dan de vraag. Ben er bang voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 mei 2018 Share Geplaatst 23 mei 2018 Dat vind ik dan persoonlijk weer minder boeiend, ik heb liever dat Semedo met ons meegaat de Eredivisie in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 Fortuna wordt nu gelinkt aan Novakovich. Ik ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten