Sophomore Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april (bewerkt) 'Blue Lights' S02 is er, voor de liefhebbers! 16 april bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april (bewerkt) In twee avondjes er even Fallout door heen gejast. Leuke serie wel. Fallout 4 ook maar weer eens geinstalleerd. Spoiler Eind is wel echt kut 16 april bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Baby reindeer op netflix gekeken. 7/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Op 16-4-2024 om 23:41 zei Gert: Baby reindeer op netflix gekeken. 7/10 Is dat de liefdesbaby tussen @Fantasy en @Grote Ree ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Ik heb die gister in 1 ruk gezien, bizarre serie joh! Wel echt steengoed. 8,6/10 wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 19 uur geleden zei Justin: Ik heb die gister in 1 ruk gezien, bizarre serie joh! Wel echt steengoed. 8,6/10 wat mij betreft. Staat hier ook op de lijst! Zijn nu bezig met de 3 body problem. Vermakelijk tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Op 22-4-2024 om 22:04 zei Djurovski: Is dat de liefdesbaby tussen @Fantasy en @Grote Ree ? Dacht meer aan @RanDMC. Dat is de ekte rendier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april Dexter terug op Netflix, waarom heeft niemand mij dat gezegd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Op 25-4-2024 om 12:59 zei Arezo: Dexter terug op Netflix, waarom heeft niemand mij dat gezegd? Heb ik sowieso 1x benoemd, is ook al best veel maanden geleden. Nog niet gekeken verder, wel moeite waard vermoed ik. Kwam er gister achter dat de acteur in Baby Reindeer zichzelf speelt trouwens, maakt het nog wat intenser. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei Reacher seizoen 1&2 Eerste seizoen is de verfilming van het eerste boek. Leuk verfilmd prima geacteerd. Leuke en toffe serie Seizoen 2 is de verfilming van het 11e boek. Laat seizoen 3 maar komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei Clarkson’s Farm seizoen 3 eerste 4 afleveringen staan online. Rest geloof ik 9 mei online. Geweldige serie dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 mei Share Geplaatst 7 mei Baby Reindeer ook gezien. Had even moeite aan het begin, maar wel sterk werk. Wel meer deprimerend dan spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Ik zoek een aflevering van een serie (mogelijk is het een film, maar ik vermoed detective-serie), waar uiteindelijk de moordzaak wordt opgelost doordat in de tuin allerlei witte bloemen groeien die beter groeien dan op andere plekken in de buurt, omdat ze gevoed worden door alle lijken die in de grond liggen. De tuin hoort bij een grote villa, en als ik mij dat goed herinner zit er ook een zwembad bij. De detectives die in het huis zijn zijn met zijn tweeën of drieën, een loopt mee naar boven, de ander(e twee) de tuin in en bedenkt zich dan wat er zich allemaal heeft afgespeeld. Hij/zij snelt naar binnen om de andere detective te redden. Ik weet niet precies hoe het eindigt. Weet iemand over welke aflevering/film ik het heb? Mijn dank is groot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Ik ben nu bezig met het tweede seizoen van Gangs of London. Zeker een aanrader. Het is wel een 18 plus serie vanwege het overtollige geweld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jernx Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei 40 minuten geleden zei Rogier.: Ik zoek een aflevering van een serie (mogelijk is het een film, maar ik vermoed detective-serie), waar uiteindelijk de moordzaak wordt opgelost doordat in de tuin allerlei witte bloemen groeien die beter groeien dan op andere plekken in de buurt, omdat ze gevoed worden door alle lijken die in de grond liggen. De tuin hoort bij een grote villa, en als ik mij dat goed herinner zit er ook een zwembad bij. De detectives die in het huis zijn zijn met zijn tweeën of drieën, een loopt mee naar boven, de ander(e twee) de tuin in en bedenkt zich dan wat er zich allemaal heeft afgespeeld. Hij/zij snelt naar binnen om de andere detective te redden. Ik weet niet precies hoe het eindigt. Weet iemand over welke aflevering/film ik het heb? Mijn dank is groot. Moest even diep graven in mijn geheugen maar ik denk dat je aflevering 5 seizoen 10 van de Blacklist bedoelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei 38 minuten geleden zei Jernx: Moest even diep graven in mijn geheugen maar ik denk dat je aflevering 5 seizoen 10 van de Blacklist bedoelt. Held!!! Dankjewel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 mei Share Geplaatst 24 mei Op 25-4-2024 om 12:59 zei Arezo: Dexter terug op Netflix, waarom heeft niemand mij dat gezegd? Ik zit hier weer zo teringlekker in hè. Echt een van mij favoriete series ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Op 13-11-2019 om 14:15 zei Sophomore: Young Offenders seizoen twee is begonnen S04 is er! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Gister seizoen 1 van Berlin uitgekeken, spin-off van Money Heist. Wat inbreken en vluchten is altijd wel vermakelijk om te zien. Maar blijkbaar hadden de makers erg de behoefte zoveel mogelijk liefdesrelaties te laten ontstaan. Verder is het personage van Berlin op zich wel een sterke, maar ook weer niet meteen de prettigste om naar te kijken. Met mijn vriendin nog Baby Reindeer aan het kijken. Ook nog Lost openstaan, maar die ligt al een tijdje stil. Misschien nu met Dexter beginnen, of eventueel nieuwe onbekendere The 8 show (beetje Squid Game achtig lijkt het). Iemand laatstgenoemde al gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Laatste zegt mij niks waar is die te zien? Berlin was leuk maar stuk minder dan orgineel. Lost was oke en Baby Reindeer nog niet gezien die zie ik liever met kerst op de grill. Dexter is wel de moeite waard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Tip voor de liefhebbers van Wie is de mol achtige programma's: Bestemming X op RTL4 (vrijdagavond). 10 onbekende Nederlanders gaan op reis door Europa (in een geblindeerde bus), maar moeten op basis van hints er steeds achter zien te komen waar ze zijn. Degene die aan het einde het verst van de locatie zit, valt af. Zo gaan ze door totdat er 1 over blijft. De groep moet opdrachten doen om hints te krijgen, en er zitten ook meer dan genoeg nephints tussen. Zie maar te onderscheiden wat echt is en wat nep is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei 2 uur geleden zei MisterX: Tip voor de liefhebbers van Wie is de mol achtige programma's: Bestemming X op RTL4 (vrijdagavond). 10 onbekende Nederlanders gaan op reis door Europa (in een geblindeerde bus), maar moeten op basis van hints er steeds achter zien te komen waar ze zijn. Degene die aan het einde het verst van de locatie zit, valt af. Zo gaan ze door totdat er 1 over blijft. De groep moet opdrachten doen om hints te krijgen, en er zitten ook meer dan genoeg nephints tussen. Zie maar te onderscheiden wat echt is en wat nep is. Ik heb vorig jaar de Vlaamse variant hiervan bekeken. Dat was ook wel een aanrader ja. Wellicht dat ik de Nederlandse ook bekijk, bedankt voor de tip! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei 2 uur geleden zei MisterX: Tip voor de liefhebbers van Wie is de mol achtige programma's: Bestemming X op RTL4 (vrijdagavond). 10 onbekende Nederlanders gaan op reis door Europa (in een geblindeerde bus), maar moeten op basis van hints er steeds achter zien te komen waar ze zijn. Degene die aan het einde het verst van de locatie zit, valt af. Zo gaan ze door totdat er 1 over blijft. De groep moet opdrachten doen om hints te krijgen, en er zitten ook meer dan genoeg nephints tussen. Zie maar te onderscheiden wat echt is en wat nep is. Krijgen ze überhaupt iets van de buitenwereld te zien, of blijven ze geblindeerd tot de winnaar bekend is? Hoop het niet, anders hadden ze het spelletje ook in de recreatieruimte van Van der Valk kunnen spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei 1 uur geleden zei Titan: Krijgen ze überhaupt iets van de buitenwereld te zien, of blijven ze geblindeerd tot de winnaar bekend is? Hoop het niet, anders hadden ze het spelletje ook in de recreatieruimte van Van der Valk kunnen spelen. Spellen zijn veelal buiten de bus en af en toe krijgen ze wel wat van de omgeving te zien. Overnachtingen enzo vaak ook. En het is blijkbaar een geblindeerde bus die ze kunnen 'ontblinden'. Dus af en toe zien ze ook de buitenwereld vanuit de bus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni The Veil Zeer tegenvallend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten