Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Op 25-4-2024 om 12:59 zei Arezo:

Dexter terug op Netflix, waarom heeft niemand mij dat gezegd?

Heb ik sowieso 1x benoemd, is ook al best veel maanden geleden. Nog niet gekeken verder, wel moeite waard vermoed ik.

Kwam er gister achter dat de acteur in Baby Reindeer zichzelf speelt trouwens, maakt het nog wat intenser.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reacher seizoen 1&2

Eerste seizoen is de verfilming van het eerste boek. Leuk verfilmd prima geacteerd. Leuke en toffe serie

Seizoen 2 is de verfilming van het 11e boek. 

Laat seizoen 3 maar komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zoek een aflevering van een serie (mogelijk is het een film, maar ik vermoed detective-serie), waar uiteindelijk de moordzaak wordt opgelost doordat in de tuin allerlei witte bloemen groeien die beter groeien dan op andere plekken in de buurt, omdat ze gevoed worden door alle lijken die in de grond liggen. De tuin hoort bij een grote villa, en als ik mij dat goed herinner zit er ook een zwembad bij. De detectives die in het huis zijn zijn met zijn tweeën of drieën, een loopt mee naar boven, de ander(e twee) de tuin in en bedenkt zich dan wat er zich allemaal heeft afgespeeld. Hij/zij snelt naar binnen om de andere detective te redden. Ik weet niet precies hoe het eindigt.

Weet iemand over welke aflevering/film ik het heb? Mijn dank is groot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Rogier.:

Ik zoek een aflevering van een serie (mogelijk is het een film, maar ik vermoed detective-serie), waar uiteindelijk de moordzaak wordt opgelost doordat in de tuin allerlei witte bloemen groeien die beter groeien dan op andere plekken in de buurt, omdat ze gevoed worden door alle lijken die in de grond liggen. De tuin hoort bij een grote villa, en als ik mij dat goed herinner zit er ook een zwembad bij. De detectives die in het huis zijn zijn met zijn tweeën of drieën, een loopt mee naar boven, de ander(e twee) de tuin in en bedenkt zich dan wat er zich allemaal heeft afgespeeld. Hij/zij snelt naar binnen om de andere detective te redden. Ik weet niet precies hoe het eindigt.

Weet iemand over welke aflevering/film ik het heb? Mijn dank is groot.

Moest even diep graven in mijn geheugen maar ik denk dat je aflevering 5 seizoen 10 van de Blacklist bedoelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-4-2024 om 12:59 zei Arezo:

Dexter terug op Netflix, waarom heeft niemand mij dat gezegd?

Ik zit hier weer zo teringlekker in hè. Echt een van mij favoriete series ooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister seizoen 1 van Berlin uitgekeken, spin-off van Money Heist. Wat inbreken en vluchten is altijd wel vermakelijk om te zien. Maar blijkbaar hadden de makers erg de behoefte zoveel mogelijk liefdesrelaties te laten ontstaan. Verder is het personage van Berlin op zich wel een sterke, maar ook weer niet meteen de prettigste om naar te kijken. 

Met mijn vriendin nog Baby Reindeer aan het kijken. Ook nog Lost openstaan, maar die ligt al een tijdje stil.

Misschien nu met Dexter beginnen, of eventueel nieuwe onbekendere The 8 show (beetje Squid Game achtig lijkt het). Iemand laatstgenoemde al gezien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste zegt mij niks waar is die te zien?

Berlin was leuk maar stuk minder dan orgineel. Lost was oke en Baby Reindeer nog niet gezien die zie ik liever met kerst op de grill. Dexter is wel de moeite waard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tip voor de liefhebbers van Wie is de mol achtige programma's: Bestemming X op RTL4 (vrijdagavond). 10 onbekende Nederlanders gaan op reis door Europa (in een geblindeerde bus), maar moeten op basis van hints er steeds achter zien te komen waar ze zijn. Degene die aan het einde het verst van de locatie zit, valt af. Zo gaan ze door totdat er 1 over blijft. De groep moet opdrachten doen om hints te krijgen, en er zitten ook meer dan genoeg nephints tussen. Zie maar te onderscheiden wat echt is en wat nep is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei MisterX:

Tip voor de liefhebbers van Wie is de mol achtige programma's: Bestemming X op RTL4 (vrijdagavond). 10 onbekende Nederlanders gaan op reis door Europa (in een geblindeerde bus), maar moeten op basis van hints er steeds achter zien te komen waar ze zijn. Degene die aan het einde het verst van de locatie zit, valt af. Zo gaan ze door totdat er 1 over blijft. De groep moet opdrachten doen om hints te krijgen, en er zitten ook meer dan genoeg nephints tussen. Zie maar te onderscheiden wat echt is en wat nep is.

Ik heb vorig jaar de Vlaamse variant hiervan bekeken. Dat was ook wel een aanrader ja. 

Wellicht dat ik de Nederlandse ook bekijk, bedankt voor de tip!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei MisterX:

Krijgen ze überhaupt iets van de buitenwereld te zien, of blijven ze geblindeerd tot de winnaar bekend is? Hoop het niet, anders hadden ze het spelletje ook in de recreatieruimte van Van der Valk kunnen spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Titan:

Krijgen ze überhaupt iets van de buitenwereld te zien, of blijven ze geblindeerd tot de winnaar bekend is? Hoop het niet, anders hadden ze het spelletje ook in de recreatieruimte van Van der Valk kunnen spelen.

Spellen zijn veelal buiten de bus en af en toe krijgen ze wel wat van de omgeving te zien. Overnachtingen enzo vaak ook.

En het is blijkbaar een geblindeerde bus die ze kunnen 'ontblinden'. Dus af en toe zien ze ook de buitenwereld vanuit de bus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites