Mansveld Geplaatst 5 maart 2022 Share Geplaatst 5 maart 2022 51 minuten geleden zei La Pulga: Lijkt mij niet dat dit voor de KNVB beker gaat alleen Veel plezier! Site haperde waarschijnlijk met topic aanklikken haha misschien kan @Fantasy of een ander hem even verplaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 maart 2022 Share Geplaatst 5 maart 2022 5 minuten geleden zei Mansveld: Site haperde waarschijnlijk met topic aanklikken haha misschien kan @Fantasy of een ander hem even verplaatsen. Dat wil ik wel, maar om een of andere vage reden kan ik 'm niet verplaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Heerlijk hoe de meeste zeggen dat de beker toch niet boeit, dat zijn dezelfde mensen die na een verlies gaan roepen dat er geen inzet is getoond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Ik vind er altijd vrij weinig aan. Mooiste vind ik nog dat ze het in De Kuip spelen, dat is wel het meest een finalestadion waar je wat sfeer in krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 47 minuten geleden zei La Pulga: Heerlijk hoe de meeste zeggen dat de beker toch niet boeit, dat zijn dezelfde mensen die na een verlies gaan roepen dat er geen inzet is getoond Beker is fantastisch, vooral bij zo'n finale. Succes vandaag ook PSV'ers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Ja, bedankt, jullie ook. Verwacht een leuke pot, met 2x rood (beide teams 1) en 4-2 voor Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Zo'n bekerfinale op een zonnige zondagavond in de Kuip is wel om te smullen hoor. Heerlijk sfeertje altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Je zou maar bedenken dat het leuk is om bij een bekerfinale Arnold Bruggink en Aad de Mos op te nemen in je analistenploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 30 minuten geleden zei neva: Ja, bedankt, jullie ook. Verwacht een leuke pot, met 2x rood (beide teams 1) en 4-2 voor Ajax. Zoals Ajax er tot nu toe inkleunt gaan die sowieso niet met 11 eindigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 (bewerkt) Wat een nerveus, opgefokt gedoe tot nu toe zeg. Ga gewoon voetballen. Tadic. 17 april 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Tadic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Gravenberg voor de verkeerde fans juichen ook. Heeft het volgens mij niet eens door. Lekkere goal wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Knap hoe Gravenberch daar toch op de been bleef. Prima goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Dat was wel weer klasse van Tadic dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Zojuist zei cimbomcu: Dat was wel weer klasse van Tadic dan. Klopt Het is jammer dat we weer zo slecht verdedigen, Ajax wordt ook steeds sterker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Zojuist zei Erwin.: Klopt Het is jammer dat we weer zo slecht verdedigen, Ajax wordt ook steeds sterker In dit tempo is t voor rust 0-3 . Mvogo ging ook niet helemaal vrijuit. Maar bij ons ligt het ook aan de beperkte rust hè. Competitievervalsing dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 (bewerkt) Jammer hoor, als er een kwaliteit is die ik kan benoemen van PSV is het wel dat ze hoop geven op een goede afloop en het dan weer helemaal weg kunnen geven. Jezus Tadic jongen. Riep toch iets van "ik heb nooit pijn" ? Deze dus. https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/dusan-tadic-brak-zijn-vinger-in-topper-met-feyenoord-ik-voel-nooit-pijn~a4c55b7c/ Neutraal topic, dus zal positief eindigen. Mooie goal van Gravenberch. 17 april 2022 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Die Teze vliegt daar gewoon als een idioot in hoor anders. Die Makkelie stuit mij al een tijdje ontzettend tegen de borst met zijn arrogante kop van ''ik heb alles onder controle'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Dat was toch gewoon een PSV voet die de bal bij Klaassen bracht? Vond hem twijfelachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Hopelijk leeft 'ie nog. #prayfordusan Die rolde alsof een amputatie aanstaande was. Ja, het was een overtreding. Zeker, het was lomp. Echter, het contact was licht en niet op de plek waar meneer naar grijpt tijdens zijn gerold. Geweldige voetballer, jammer van dit theatrale gejengel, dat ook nog eens besmettelijk lijkt. Blind en Klaassen die ook telkens op de scheids afstormen. Bleh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Hetzelfde geldt voor Sangare, Ramalho en Guti die overal erbij zitten. Of terwijl het is gewoon aan beide kanten gedoe, wat ik zelf overigens in zo'n wedstrijd nooit zo erg vind, mits binnen de grenzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Wat een jankerd die Tadic. Een auwtje hebben op een scheen, terwijl die op zijn voet wordt geraakt. Verder wel een leuke finale voor de neutrale kijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Armoedige wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Oh, het is van beide kanten kneuzengedrag, maar je hebt er altijd eentje die het beter doet dan de rest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 (bewerkt) 38 minuten geleden zei neva: Jammer hoor, als er een kwaliteit is die ik kan benoemen van PSV is het wel dat ze hoop geven op een goede afloop en het dan weer helemaal weg kunnen geven. Jezus Tadic jongen. Riep toch iets van "ik heb nooit pijn" ? Deze dus. https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/dusan-tadic-brak-zijn-vinger-in-topper-met-feyenoord-ik-voel-nooit-pijn~a4c55b7c/ Neutraal topic, dus zal positief eindigen. Mooie goal van Gravenberch. Er is hoop En nog meer hoop! 17 april 2022 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten