Spring naar bijdragen

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

47 minuten geleden zei La Pulga:

Heerlijk hoe de meeste zeggen dat de beker toch niet boeit, dat zijn dezelfde mensen die na een verlies gaan roepen dat er geen inzet is getoond :D 

Beker is fantastisch, vooral bij zo'n finale.

Succes vandaag ook PSV'ers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer hoor, als er een kwaliteit is die ik kan benoemen van PSV is het wel dat ze hoop geven op een goede afloop en het dan weer helemaal weg kunnen geven.

Jezus Tadic jongen. Riep toch iets van "ik heb nooit pijn" ?

Deze dus.

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/dusan-tadic-brak-zijn-vinger-in-topper-met-feyenoord-ik-voel-nooit-pijn~a4c55b7c/

Neutraal topic, dus zal positief eindigen. Mooie goal van Gravenberch.

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopelijk leeft 'ie nog. #prayfordusan

Die rolde alsof een amputatie aanstaande was. Ja, het was een overtreding. Zeker, het was lomp. Echter, het contact was licht en niet op de plek waar meneer naar grijpt tijdens zijn gerold. Geweldige voetballer, jammer van dit theatrale gejengel, dat ook nog eens besmettelijk lijkt. Blind en Klaassen die ook telkens op de scheids afstormen. Bleh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei neva:

Jammer hoor, als er een kwaliteit is die ik kan benoemen van PSV is het wel dat ze hoop geven op een goede afloop en het dan weer helemaal weg kunnen geven.

Jezus Tadic jongen. Riep toch iets van "ik heb nooit pijn" ?

Deze dus.

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/dusan-tadic-brak-zijn-vinger-in-topper-met-feyenoord-ik-voel-nooit-pijn~a4c55b7c/

Neutraal topic, dus zal positief eindigen. Mooie goal van Gravenberch.

Er is hoop :classic_biggrin:

En nog meer hoop!

bewerkt door Erwin.
Link naar opmerking
Deel via andere websites